Hier vrijdag op de markt (want ik ging eerder weg van werkquote:Op zondag 27 mei 2012 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAARrdbeien een uuuuuuuuuuuuuuuuuuro!!!!!!!!
Dus toen nam ik ze maar mee
Ik zit nu binnen.quote:
Markt is zo leuk! Maar ik vergeet het altijdquote:Op zondag 27 mei 2012 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier vrijdag op de markt (want ik ging eerder weg van werk) 2 bakken voor 2,50
. Markt
. Markt aan het einde van de straat
.
Markt om de hoekquote:Op zondag 27 mei 2012 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier vrijdag op de markt (want ik ging eerder weg van werk) 2 bakken voor 2,50
. Markt
. Markt aan het einde van de straat
.
Mjah bij ons is het dus elke vrijdagmiddag tot 17 uur.. en tot hoe laat werk ik? Juist. Tot 17 uur.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Markt is zo leuk! Maar ik vergeet het altijd
Ik ga er straks nog gradients van maken zodat elke skittle overloopt in de anderequote:Op zondag 27 mei 2012 17:08 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik had een 'niks op mijn nagels wil lukken' frustratie dag
Handigquote:Op zondag 27 mei 2012 17:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah bij ons is het dus elke vrijdagmiddag tot 17 uur.. en tot hoe laat werk ik? Juist. Tot 17 uur.
Wajoo, foto maken straks danquote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga er straks nog gradients van maken zodat elke skittle overloopt in de andere. En dat is balen ja, soms heb je dat
.
jaquote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga er straks nog gradients van maken zodat elke skittle overloopt in de andere. En dat is balen ja, soms heb je dat
.
Wat lukte er niet aan dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
jawas ook met een gradient.. heb er nu maar een 1 coater op zitten.. dan ben ik er iig vanaf
Griekquote:Op zondag 27 mei 2012 17:29 schreef Mss het volgende:
Wij gaan straks Grieken.
Oh en ik draag een korte broek, shirt en sandaaltjes. En een zonnebril natuurlijk.
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O hai we can fit in the box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te dikke kad in een te kleine doosquote:
meh, korrelig, vlekken waar ze niet horen, en t stempelen erop was ook lillik (slechte plate)quote:
If I fits, I sits!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O hai we can fit in the box![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |