Dat zaad kan men binnen 10 jaar toch wel zelf ontwikkelen uit stamcellen oid. En binnen 50 jaar hebben we ook wel een synthetische baarmoeder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen het zaad dan, om je te vermenigvuldigen.
Mooi, gewoon dildo's kopen dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zaad kan men binnen 10 jaar toch wel zelf ontwikkelen uit stamcellen oid. En binnen 50 jaar hebben we ook wel een synthetische baarmoeder.
Anders bleef d'r brainfart in de 1-na-laatste post onbeantwoord welke haar het gevoel zou geven dat ze gelijk had.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
Waarom vermijd je dan niet principieel de lapo?
Duivels?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef ynuhh het volgende:
De alcohol en zon hebben een slechte invloed op me. Zo duivels en de avond moet nog beginnen.
Ik raad een fok-pauze aan. Zal je goed doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders bleef d'r brainfart in de 1-na-laatste post onbeantwoord welke haar het gevoel zou geven dat ze gelijk had.
Serious business, dan FOK!ken.
Maar dat is blijkbaar zeldzaam volgens dat topic :Squote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij ons waren er altijd net zoveel jongens minder goed in (bepaalde) sporten als meisjes. En ze waren 50/50 verdeeld.
dwc neemt fok wel echt serieusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders bleef d'r brainfart in de 1-na-laatste post onbeantwoord welke haar het gevoel zou geven dat ze gelijk had.
Serious business, dan FOK!ken.
Niet weten dat ik iedereen al gemeet hebquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
C'mon son, wat valt er serieus te nemen aan een zooitje onbekenden die elkaar op FB hebben.
Dit cynisch brengen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet weten dat ik iedereen al gemeet heb
je kunt mijn poesje wel serieus nemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
C'mon son, wat valt er serieus te nemen aan een zooitje onbekenden die elkaar op FB hebben.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet weten dat ik iedereen al gemeet heb
Ik breng d'r liever naar het asielquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
je kunt mijn poesje wel serieus nemen
Zit jij vaker op FOK! te posten terwijl je aan het zuipen bent?quote:
Ally is nou niet een van de personen die je als voorbeeld kan nemen met datquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit jij vaker op FOK! te posten terwijl je aan het zuipen bent?Damn. Bovendien typ ik nog goedlopende, kloppende volzinnen, ook al ben ik straalbezopen. Ergo, you lose.
Met wat? Nou, die kijk-mij-tipsy-zijn-attitudequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ally is nou niet een van de personen die je als voorbeeld kan nemen met datWat is je punt nou?
Gisteren heeft een dronken fokker mij zn nummer geDMedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik breng d'r liever naar het asiel.
[..]
Zit jij vaker op FOK! te posten terwijl je aan het zuipen bent?Damn. Bovendien typ ik nog goedlopende, kloppende volzinnen, ook al ben ik straalbezopen. Ergo, you lose.
En je hebt me nog steeds niet gebeldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gisteren heeft een dronken fokker mij zn nummer geDMed
En het was nog lang onrustig geweest bij de bbqquote:
Ik ging rond half 2 naar huis volgens mij, was wel gezelligquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het was nog lang onrustig geweest bij de bbq
Maar FOK! je dan ook nog?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik breng d'r liever naar het asiel.
[..]
Nee.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt wel vaak zo. Dus denk dat die ogen gewoon een beetje halfrond zwemmen in die kassen.
Nicequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Gridlok het volgende:
zow vakantie, heb een week lang huis van me zus.
52dhquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef Gridlok het volgende:
Haha ja lekker klikken, veel last bij als barbarian.
[..]
wat is je hoogste
Hahaha ja same hier, gisteren mooi in de zon zitten gamen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn armen zijn trouwens al bijna bijgekleurd
Ik heb gisteren met een t-shirt aan in de zon gezetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja same hier, gisteren mooi in de zon zitten gamen.
helaas ik ga morgen op wakansiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je die monk effe naar 40 knalt kunnen we samen spelen![]()
![]()
Veel te verslavend, kut troep. Kun je net zo goed bier drinken tot je zat wordt, nagenoeg hetzelfde resultaat al ben je minder geilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghb, mjah. Ging fout, in de bosjes beland enzoTyfusspul, nooit meer.
Haha zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik las iets over een frisse neus halen en 2 jongens pijpen bij de trap
Ik werd alles behalve geil, ontzettend misselijk, dubbel zien, niet meer kunnen lopen zonder ondersteuning en over m'n nek gaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel te verslavend, kut troep. Kun je net zo goed bier drinken tot je zat wordt, nagenoeg hetzelfde resultaat al ben je minder geil
Dan heb je teveel gepakt denk ik, en ook nog geluk gehad want je raakt vrij snel in coma van die zooi. Aangezien je (voor zover ik er bekend mee ben) zoveel moet pakken dat je net niet in coma raakt, anders heeft het geen effect. Dat verschilt dus per persoon ivm gewicht blabla.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd alles behalve geil, ontzettend misselijk, dubbel zien, niet meer kunnen lopen zonder ondersteuning en over m'n nek gaan
Ik had dus 3 bier op en 2 dopjes, ik zou dan inderdaad knock out moeten zijn las ik vanmiddag op internetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb je teveel gepakt denk ik, en ook nog geluk gehad want je raakt vrij snel in coma van die zooi. Aangezien je (voor zover ik er bekend mee ben) zoveel moet pakken dat je net niet in coma raakt, anders heeft het geen effect. Dat verschilt dus per persoon ivm gewicht blabla.
Ik zou het in ieder geval nooit met alcohol samen pakken...
Klinkt echt zo interessantquote:Is GHB riskant?
Het probleem met GHB is, dat een kleine verandering in de dosis al meteen leidt tot totaal andere gevolgen. Licht gedoseerd werkt het als 'party-drug' of 'sex-drug'. Iets zwaarder gedoseerd werkt het als slaapmiddel en val je acuut in een coma-achtige slaap. Tijdens die coma wordt er meer groeihormoon afgegeven. Neem je nog iets meer, dan houdt je zenuwstelsel ermee op. Je hart stopt met slaan, en je houdt op met ademhalen. Je wordt NOOIT meer wakker!
Waar die grenzen precies liggen, wanneer er wat gebeurt, is voor iedereen verschillend. Er zijn gevallen bekend, waarin mensen wegraakten die een 'recreatieve dosis' genomen hadden. Er zijn mensen die bij de 'Groeihormoon-dosis' klaarwakker blijven. En er zijn mensen, die bij de 'Groeihormoon-dosis' in een diepe slaap wegzakken waaruit ze nooit meer wakker worden.
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had dus 3 bier op en 2 dopjes, ik zou dan inderdaad knock out moeten zijn las ik vanmiddag op internetWerd mij verteld dat dat prima kon, die combi
It's sad, but true. Fucking junkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zat trouwens al te wachten op je opmerkingen dWc![]()
http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=35quote:Tips voor zo veilig mogelijk GHB gebruik
Het gebruik van GHB is nooit zonder risico. Als je geen risico wilt lopen, gebruik dan niet. De volgende tips kunnen het risico van gebruik verkleinen:
De sterkte van GHB is wisselend. Laat je GHB daarom altijd testen zodat je weet hoe sterk het is. Kijk hier voor adressen van testservices.
Eet twee uur voor je GHB gebruikt niet. Eet vooral niet als je denkt dat je out gaat; de kans dat je moet braken neemt dan toe.
Combineer GHB nooit met alcohol of slaap- en kalmeringsmiddelen. De kans om in slaap te vallen en dan bewusteloos te raken (out gaan) neemt bij deze combinaties sterk toe. Het vergroot de kans op een overdosis en is levensgevaarlijk.
Heb je alcohol gedronken en wil je GHB gebruiken, dan moet je bedenken dat het lichaam 1½ uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken. Na 5 glazen alcohol moet je minstens 7½ uur wachten voordat je GHB gebruikt.
Gebruik niet als je alleen bent. Gebruik met mensen die je vertrouwt en spreek af wie er nuchter blijft. Vertel elkaar wat je gebruikt en hou elkaar in de gaten.
Als je je niet goed voelt of denkt dat je out gaat, laat dat dan meteen weten.
Gebruik zeker geen GHB als je medicijnen slikt, zwanger bent, cara, epilepsie, hoge bloeddruk, hart- of vaatproblemen hebt. Dat kan erg riskant zijn.
Lees de informatie over dosering.
Heb je het gevoel je GHB-gebruik niet in de hand te hebben, neem dan voor advies contact op met een instelling voor alcohol- en drugsproblemen bij jou in de buurt of bel de Drugs Infolijn: 0900 – 1995.
Een schrale troost is dat ik deze shit niet voor de 2e keer hoefquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
It's sad, but true. Fucking junk.
Wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Zosk het volgende:
Blue 69 ofzo, dat is wat iedereen nu pakt waar ik altijd mee naar parties ging
Vloeibare xtc/mdma. Blauwe liquid in een plastic "flesje". Heel klein flesje/buisje maar. Giet je gewoon achterover en hoppaquote:
Smaakt vast net zo ranzigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vloeibare xtc/mdma. Blauwe liquid in een plastic "flesje". Heel klein flesje/buisje maar. Giet je gewoon achterover en hoppa
snel bergafwaarts gegaan dan met jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
Krokodil is het enige wat mij nog wat doet.
Onze vakantiegangerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
Krokodil is het enige wat mij nog wat doet.
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, kan niet erger zijn dan kristallen in je water
Pillen zijn gewoon makkelijkerquote:
yay! net een short stack pancakes weggewerkt bij Denny's, nu klaar voor een middag zon!quote:
Hoppa, zal wel nóg beter dan hier zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
yay! net een short stack pancakes weggewerkt bij Denny's, nu klaar voor een middag zon!
ja neem maar een rolstoel mee volgende week!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
snel bergafwaarts gegaan dan met je
oh hier niet meer dan 25 hoor, ideaal wmb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoppa, zal wel nóg beter dan hier zijnHier was het 30 graden vandaag
Haha, nou dat is ook goed zat inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
oh hier niet meer dan 25 hoor, ideaal wmb.
Goh, voor mij sowieso voorlopig geen shit met mdma erinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pillen zijn gewoon makkelijkerMaar als je goede kristallen hebt... damn
Fijnmalen en in een spa blauw flesje, mengen met water en drinken. Als je er genoeg in gooit ben je na 1 flesje wel goed van de kaart, vul er nog 1 of 2 en je hebt een heerlijke dag/nacht
Ik dacht dat jij wel pillen paktequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh, voor mij sowieso voorlopig geen shit met mdma erin
drugaddictquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag voorlopig helemaal niet staanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dinsdagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef Chocolatebear het volgende:
GHB, Vas?
Heb je niet een examen na dit weekend?
verstandig ditquote:
Emporium vandaag, wat doe je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
Even vas dr ghb verhaal gelezen en ik kan concluderen dat![]()
![]()
![]()
![]()
Was op strand en zou anders harmony of hardcore staan. Morgen 7th sunday.quote:
Ohhh, ook nicequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was op strand en zou anders harmony of hardcore staan. Morgen 7th sunday.
Kan toch niet twee dagen wausen. Dan is er echt niets van me over.quote:
Haha, dat heb ik nog nooit geprobeerd, ik kan me ook niet voorstellen dat ik het zou trekkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan toch niet twee dagen wausen. Dan is er echt niets van me over.
Jim, jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
verstandig dit
En was die pijphomo die neger?
Mijne ook niet hoor, maar meeste films zijn vermakelijk met hemquote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Gridlok het volgende:
Meh Nicolaas Kooi is niet mijn favo acteur.
Ohhh jij fijn proever.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ookNouja niet DVDrip, vind ik te lage kwaliteit. Ik pak altijd 1 hoger
quote:
Een immer leuke decoratie bij elke film, die decolleté van Scarlet Johansson.quote:
haar ass was nog nooit zo grootquote:Op zondag 27 mei 2012 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een immer leuke decoratie bij elke film, die decolleté van Scarlet Johansson.
Stiekem waren dat gewoon haar superpowers.quote:
quote:
Je kon geen genoeg krijgen van de tits & ass?quote:
Die tits viel me niet op, maar haar ass.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kon geen genoeg krijgen van de tits & ass?
Je hield steeds je ogen dicht als ze in beeld kwamen?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die tits viel me niet op, maar haar ass.Vooral toen ze met Loki zat te praten.
Soms let ik meer op het verhaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hield steeds je ogen dicht als ze in beeld kwamen?
Wat moet je anders met films met bijna alleen maar mannen?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker uitgeslapen![]()
Niets meer aan mijn dag
ello skatjequote:
Gutemorgen...quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gutemorgen...![]()
Nog leuke plannen voor dit pinksterweekend?
Lekker naar de Ikea of de intratuin met de kids?
niet? Waar schiet je dan op?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is daar barbaars aan?
tis niet alsof het een echte vogel is
nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordat ik dit ga uitleggen ff een vraag: weet je wat een schutterij is?
Dit staat bij wikipedia bij hedendaagse schutterij.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordat ik dit ga uitleggen ff een vraag: weet je wat een schutterij is?
nja, oke is ook volgens mij iets wat voornamelijk in het "katholieke deel" van nederland en belgie gedaan wordt.quote:
Oh d'r is kermis in je dorpje?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, oke is ook volgens mij iets wat voornamelijk in het "katholieke deel" van nederland en belgie gedaan wordt.
vogelschieten is eigenlijk gewoon een zuipdag waarbij bovenop een paal een groot bord staat met een vogel op geschilderd, om die vogel staat een cirkel en die hele cirkel moet worden weggeschoten. de gene die het laatste schot lost waarbij de vogel valt is de schutterskoning voor dat jaar.
zo leuk is het ook niet,quote:
dat is in meerdere dorpen, maar bij ons niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh d'r is kermis in je dorpje?
Hier is dat tenminste tegelijk met de kermis.
Kermis is leuk als je 6 bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:29 schreef remi1986 het volgende:
Kermis is leuk als je 16 bent, nu niet meer
er zijn dorpen hier in de buurt die alleen nog maar een schietkraam en snoepkraam als kermis hebben, maar wel een mega feesttent erbij, dat is dat wel op zich weer leukquote:
ik zie 1 cm bloot, ik ga een TR doenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit staat bij wikipedia bij hedendaagse schutterij.
[ afbeelding ]
Hier bestaat de kermis amper uit attracties, maar meer uit een grote tent met bier.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:31 schreef Gridlok het volgende:
Kermis is leuk als je downsyndroom hebt en graag bij botsauto's gaat staan.
tenzij hardstylefeestquote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier bestaat de kermis amper uit attracties, maar meer uit een grote tent met bier.![]()
Vaak zelfs helemaal geen kermis, maar alleen een tent. Tentfeesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tentfeestenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier bestaat de kermis amper uit attracties, maar meer uit een grote tent met bier.![]()
Kan misschien leuk zijn, maar ik bedoel zo'n typische. Met eigenlijk alleen maar bier, mensen van dezelfde keet in van die zelfde shirtjes met hun naam erop, lelijke muziek en boeren.quote:
neequote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mensen, ga eens naar buiten, tis cholera mooi weer en jullie autisten zitten binnen weg te rotten
Ben vanaf 9 uur buiten geweestquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mensen, ga eens naar buiten, tis cholera mooi weer en jullie autisten zitten binnen weg te rotten
ik ga wijselijk mijn mond houdenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan misschien leuk zijn, maar ik bedoel zo'n typische. Met eigenlijk alleen maar bier, mensen van dezelfde keet in van die zelfde shirtjes met hun naam erop, lelijke muziek en boeren.
Uh.. Ik ga zo naar buiten, eerst even wat eten.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, we komen je zo ophalen
nee, vandaag bbqen en drinken bij een vriend thuis en morgen naar motorcross of vogelschieten.
jij dan?
Lig op mijn balkon alleen moet wel wat te doen hebben tijdens het zonnen anders houd ik het niet uitquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Straks naar m'n tante en oom, hond ontvoeren. 2 uur lang wegblijven, bbqen met m'n ooms choleralekkere aardappelsalade, hond die de hele avond niet meer op kan staanquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Straks naar m'n tante en oom, hond ontvoeren. 2 uur lang wegblijven, bbqen met m'n ooms choleralekkere aardappelsalade, hond die de hele avond niet meer op kan staan
Nee, schuurfeesten dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, schuurfeesten dan.
En dan heb ik het niet over het werkwoord schuren.
bestaan die dan ook bij jullie in de rampstad?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, schuurfeesten dan.
En dan heb ik het niet over het werkwoord schuren.
nee, keten zijn er niet in deze regio.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt een keet en een keetshirtje met je naam?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaan die dan ook bij jullie in de rampstad?
je vergeet nog het gooien met bierquote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Schuurfeesten bestaan toch gewoon uit boeren zonder asser die lam worden van bier en dikke wijven neuken voor de maatschappij?
SPANJE CREW 2011quote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt een keet en een keetshirtje met je naam?
Ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar voel die behoefte ook niet..quote:
Goed voor je haar, niet zeuren.quote:
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegtquote:
Al een keer gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegt
Ik heb zo een verjaardag en ik ben net wakkerquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
vroegah, kwam je gewoon zeiknat thuis met een beetje kleren aan als je naar rowwen heze was geweest.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegt
tja het is waar je van houdt natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, kwam je gewoon zeiknat thuis met een beetje kleren aan als je naar rowwen heze was geweest.
tegenwoordig is bij een druppel bier iedereen al aant miepen dat zn mobieltje nat wordt
tegenwoordig moet ik daar ook niks meer van hebben. maar toen was het geweldigquote:Op zondag 27 mei 2012 12:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja het is waar je van houdt natuurlijk
Ik ga daar nooit heenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kermis muchquote:
Ik snap zulke mensen niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:04 schreef Salatrel het volgende:
Verbazend hoeveel mensen niet op tijd bij de gate zijn
Zoiets is toch wel belangrijk en niet zo moeilijk om te doen?quote:
Ik kom altijd net op het laatste momentquote:Op zondag 27 mei 2012 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoiets is toch wel belangrijk en niet zo moeilijk om te doen?
Laatbloeierquote:
quote:
Faal.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:30 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ].
Oh my gawd deze wil ik
vet gekquote:
volblaffen heeft meer betekenisquote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef RickoKun het volgende:
Chai moet ik JOU eens even helemaal volspritzen?
Nee hoor, ik ben klaar. Ik vind het gewoon zo flauw om er nu weer over door te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Quickie en Chai die nu op elkaar gaan bitchen en Ricko met z'n lul die ie niet omhoog krijgt zegt dat ie ze gaat volspritzen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben klaar. Ik vind het gewoon zo flauw om er nu weer over door te gaan.
Kan. Wat vind jij?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Wil je nu lekker gaan bitchen om het topic tot leven te wekken?
Hij zal je oproep hier straks lezenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo weer naar buiten, maar ik kan Mozy niet vinden.En hij heeft zijn tel niet bij zich, dus ik wacht nu maar even hier.
Je kan altijd hier even langskomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Chai het volgende:
Ik ga zo weer naar buiten, maar ik kan Mozy niet vinden.En hij heeft zijn tel niet bij zich, dus ik wacht nu maar even hier.
Wacht maar op mijn spermazoïden jij stoute damequote:Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Chai het volgende:
Hoe dan? hij heeft zijn telefoon hier laten liggen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij zal je oproep hier straks lezen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wacht maar op mijn spermazoïden jij stoute dame
Stront aan de knikker?quote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef bojan het volgende:
[..]
Jij kijkt te veel porno.![]()
Meeste vrouwen knappen af op pijpen hoor, en zij die het niet doen zullen het niet toegeven. Bovendien is het onnatuurlijk. Pijpen en beffen vind ik een van de smerigste dingen uit de 21ste eeuw
Dat hele topic.quote:
Heb je er tegelijkertijd ook een goeie workout bij gedaan, zoals hier in Santa Monica gebruikelijk is op de beach?quote:
Leuke familiequote:Op zondag 27 mei 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Moest gisteren hard bulderen toen mn schoonzus haar zusje wat vroeg. En ze toen als antwoord 'fu nigga' kreeg.
Ze zijn anti![]()
Pics?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef Chai het volgende:
Wezen wandelen met paard.
Schrikt hij van koeien die van achteruit het weiland naar hem toe rennen.
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
Was echt pijnlijk![]()
En mijn hele been is nu lelijk.
Wie houd zn paard nou aan het halster vast ipv een touw eraan klikken? Veel betere controle ookquote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef Chai het volgende:
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
Was echt pijnlijk![]()
Had ook wel een touw, maar hij ging de hele tijd aan bomen proberen te vreten en dat moet hij afleren en met halster kan ik al veel eerder corrigeren.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie houd zn paard nou aan het halster vast ipv een touw eraan klikken? Veel betere controle ookslimmie, maar wel auch
Auwie.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef Chai het volgende:
Was echt pijnlijk![]()
Bro idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuke familieis je broer of zus met een nigga?
Irritantquote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering, ik kan echt niet langer dan een avond bij mn tante zijn. Fucking neuroot is het qua schoonmaken en alles netjes leggen. Ik kan niet eens rustig op de bank liggen zonder dat ze het kleed weer netjes gaat leggen![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee maar zij is echt erg, gaat ze direct na het eten de vloer dweilen. En ik en mn moeder zijn echt het tegenovergestelde
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er mensen hier morgen in Utrecht, dan gaan we awkward naar elkaar staren of we het nou wel of niet echt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |