quote:Op zondag 27 mei 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, schuurfeesten dan.
En dan heb ik het niet over het werkwoord schuren.
bestaan die dan ook bij jullie in de rampstad?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, schuurfeesten dan.
En dan heb ik het niet over het werkwoord schuren.
nee, keten zijn er niet in deze regio.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt een keet en een keetshirtje met je naam?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaan die dan ook bij jullie in de rampstad?
je vergeet nog het gooien met bierquote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Schuurfeesten bestaan toch gewoon uit boeren zonder asser die lam worden van bier en dikke wijven neuken voor de maatschappij?
SPANJE CREW 2011quote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt een keet en een keetshirtje met je naam?
Ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar voel die behoefte ook niet..quote:
Goed voor je haar, niet zeuren.quote:
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegtquote:
Al een keer gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegt
Ik heb zo een verjaardag en ik ben net wakkerquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mensen, ga eens naar buiten, tis cholera mooi weer en jullie autisten zitten binnen weg te rotten
vroegah, kwam je gewoon zeiknat thuis met een beetje kleren aan als je naar rowwen heze was geweest.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegt
tja het is waar je van houdt natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, kwam je gewoon zeiknat thuis met een beetje kleren aan als je naar rowwen heze was geweest.
tegenwoordig is bij een druppel bier iedereen al aant miepen dat zn mobieltje nat wordt
tegenwoordig moet ik daar ook niks meer van hebben. maar toen was het geweldigquote:Op zondag 27 mei 2012 12:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja het is waar je van houdt natuurlijk
Ik ga daar nooit heenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |