Onze vakantiegangerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
Krokodil is het enige wat mij nog wat doet.
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, kan niet erger zijn dan kristallen in je water
Pillen zijn gewoon makkelijkerquote:
yay! net een short stack pancakes weggewerkt bij Denny's, nu klaar voor een middag zon!quote:
Hoppa, zal wel nóg beter dan hier zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
yay! net een short stack pancakes weggewerkt bij Denny's, nu klaar voor een middag zon!
ja neem maar een rolstoel mee volgende week!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
snel bergafwaarts gegaan dan met je
oh hier niet meer dan 25 hoor, ideaal wmb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoppa, zal wel nóg beter dan hier zijnHier was het 30 graden vandaag
Haha, nou dat is ook goed zat inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
oh hier niet meer dan 25 hoor, ideaal wmb.
Goh, voor mij sowieso voorlopig geen shit met mdma erinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pillen zijn gewoon makkelijkerMaar als je goede kristallen hebt... damn
Fijnmalen en in een spa blauw flesje, mengen met water en drinken. Als je er genoeg in gooit ben je na 1 flesje wel goed van de kaart, vul er nog 1 of 2 en je hebt een heerlijke dag/nacht
Ik dacht dat jij wel pillen paktequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh, voor mij sowieso voorlopig geen shit met mdma erin
drugaddictquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag voorlopig helemaal niet staanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dinsdagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef Chocolatebear het volgende:
GHB, Vas?
Heb je niet een examen na dit weekend?
verstandig ditquote:
Emporium vandaag, wat doe je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
Even vas dr ghb verhaal gelezen en ik kan concluderen dat![]()
![]()
![]()
![]()
Was op strand en zou anders harmony of hardcore staan. Morgen 7th sunday.quote:
Ohhh, ook nicequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was op strand en zou anders harmony of hardcore staan. Morgen 7th sunday.
Kan toch niet twee dagen wausen. Dan is er echt niets van me over.quote:
Haha, dat heb ik nog nooit geprobeerd, ik kan me ook niet voorstellen dat ik het zou trekkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan toch niet twee dagen wausen. Dan is er echt niets van me over.
Jim, jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
verstandig dit
En was die pijphomo die neger?
Mijne ook niet hoor, maar meeste films zijn vermakelijk met hemquote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Gridlok het volgende:
Meh Nicolaas Kooi is niet mijn favo acteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |