52dhquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef Gridlok het volgende:
Haha ja lekker klikken, veel last bij als barbarian.
[..]
wat is je hoogste
Hahaha ja same hier, gisteren mooi in de zon zitten gamen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn armen zijn trouwens al bijna bijgekleurd
Ik heb gisteren met een t-shirt aan in de zon gezetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha ja same hier, gisteren mooi in de zon zitten gamen.
helaas ik ga morgen op wakansiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je die monk effe naar 40 knalt kunnen we samen spelen![]()
![]()
Veel te verslavend, kut troep. Kun je net zo goed bier drinken tot je zat wordt, nagenoeg hetzelfde resultaat al ben je minder geilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghb, mjah. Ging fout, in de bosjes beland enzoTyfusspul, nooit meer.
Haha zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik las iets over een frisse neus halen en 2 jongens pijpen bij de trap
Ik werd alles behalve geil, ontzettend misselijk, dubbel zien, niet meer kunnen lopen zonder ondersteuning en over m'n nek gaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel te verslavend, kut troep. Kun je net zo goed bier drinken tot je zat wordt, nagenoeg hetzelfde resultaat al ben je minder geil
Dan heb je teveel gepakt denk ik, en ook nog geluk gehad want je raakt vrij snel in coma van die zooi. Aangezien je (voor zover ik er bekend mee ben) zoveel moet pakken dat je net niet in coma raakt, anders heeft het geen effect. Dat verschilt dus per persoon ivm gewicht blabla.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd alles behalve geil, ontzettend misselijk, dubbel zien, niet meer kunnen lopen zonder ondersteuning en over m'n nek gaan
Ik had dus 3 bier op en 2 dopjes, ik zou dan inderdaad knock out moeten zijn las ik vanmiddag op internetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb je teveel gepakt denk ik, en ook nog geluk gehad want je raakt vrij snel in coma van die zooi. Aangezien je (voor zover ik er bekend mee ben) zoveel moet pakken dat je net niet in coma raakt, anders heeft het geen effect. Dat verschilt dus per persoon ivm gewicht blabla.
Ik zou het in ieder geval nooit met alcohol samen pakken...
Klinkt echt zo interessantquote:Is GHB riskant?
Het probleem met GHB is, dat een kleine verandering in de dosis al meteen leidt tot totaal andere gevolgen. Licht gedoseerd werkt het als 'party-drug' of 'sex-drug'. Iets zwaarder gedoseerd werkt het als slaapmiddel en val je acuut in een coma-achtige slaap. Tijdens die coma wordt er meer groeihormoon afgegeven. Neem je nog iets meer, dan houdt je zenuwstelsel ermee op. Je hart stopt met slaan, en je houdt op met ademhalen. Je wordt NOOIT meer wakker!
Waar die grenzen precies liggen, wanneer er wat gebeurt, is voor iedereen verschillend. Er zijn gevallen bekend, waarin mensen wegraakten die een 'recreatieve dosis' genomen hadden. Er zijn mensen die bij de 'Groeihormoon-dosis' klaarwakker blijven. En er zijn mensen, die bij de 'Groeihormoon-dosis' in een diepe slaap wegzakken waaruit ze nooit meer wakker worden.
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had dus 3 bier op en 2 dopjes, ik zou dan inderdaad knock out moeten zijn las ik vanmiddag op internetWerd mij verteld dat dat prima kon, die combi
It's sad, but true. Fucking junkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zat trouwens al te wachten op je opmerkingen dWc![]()
http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=35quote:Tips voor zo veilig mogelijk GHB gebruik
Het gebruik van GHB is nooit zonder risico. Als je geen risico wilt lopen, gebruik dan niet. De volgende tips kunnen het risico van gebruik verkleinen:
De sterkte van GHB is wisselend. Laat je GHB daarom altijd testen zodat je weet hoe sterk het is. Kijk hier voor adressen van testservices.
Eet twee uur voor je GHB gebruikt niet. Eet vooral niet als je denkt dat je out gaat; de kans dat je moet braken neemt dan toe.
Combineer GHB nooit met alcohol of slaap- en kalmeringsmiddelen. De kans om in slaap te vallen en dan bewusteloos te raken (out gaan) neemt bij deze combinaties sterk toe. Het vergroot de kans op een overdosis en is levensgevaarlijk.
Heb je alcohol gedronken en wil je GHB gebruiken, dan moet je bedenken dat het lichaam 1½ uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken. Na 5 glazen alcohol moet je minstens 7½ uur wachten voordat je GHB gebruikt.
Gebruik niet als je alleen bent. Gebruik met mensen die je vertrouwt en spreek af wie er nuchter blijft. Vertel elkaar wat je gebruikt en hou elkaar in de gaten.
Als je je niet goed voelt of denkt dat je out gaat, laat dat dan meteen weten.
Gebruik zeker geen GHB als je medicijnen slikt, zwanger bent, cara, epilepsie, hoge bloeddruk, hart- of vaatproblemen hebt. Dat kan erg riskant zijn.
Lees de informatie over dosering.
Heb je het gevoel je GHB-gebruik niet in de hand te hebben, neem dan voor advies contact op met een instelling voor alcohol- en drugsproblemen bij jou in de buurt of bel de Drugs Infolijn: 0900 – 1995.
Een schrale troost is dat ik deze shit niet voor de 2e keer hoefquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
It's sad, but true. Fucking junk.
Wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Zosk het volgende:
Blue 69 ofzo, dat is wat iedereen nu pakt waar ik altijd mee naar parties ging
Vloeibare xtc/mdma. Blauwe liquid in een plastic "flesje". Heel klein flesje/buisje maar. Giet je gewoon achterover en hoppaquote:
Smaakt vast net zo ranzigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vloeibare xtc/mdma. Blauwe liquid in een plastic "flesje". Heel klein flesje/buisje maar. Giet je gewoon achterover en hoppa
snel bergafwaarts gegaan dan met jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
Krokodil is het enige wat mij nog wat doet.
Onze vakantiegangerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
Krokodil is het enige wat mij nog wat doet.
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, kan niet erger zijn dan kristallen in je water
Pillen zijn gewoon makkelijkerquote:
yay! net een short stack pancakes weggewerkt bij Denny's, nu klaar voor een middag zon!quote:
Hoppa, zal wel nóg beter dan hier zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
yay! net een short stack pancakes weggewerkt bij Denny's, nu klaar voor een middag zon!
ja neem maar een rolstoel mee volgende week!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
snel bergafwaarts gegaan dan met je
oh hier niet meer dan 25 hoor, ideaal wmb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoppa, zal wel nóg beter dan hier zijnHier was het 30 graden vandaag
Haha, nou dat is ook goed zat inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
oh hier niet meer dan 25 hoor, ideaal wmb.
Goh, voor mij sowieso voorlopig geen shit met mdma erinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pillen zijn gewoon makkelijkerMaar als je goede kristallen hebt... damn
Fijnmalen en in een spa blauw flesje, mengen met water en drinken. Als je er genoeg in gooit ben je na 1 flesje wel goed van de kaart, vul er nog 1 of 2 en je hebt een heerlijke dag/nacht
Ik dacht dat jij wel pillen paktequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh, voor mij sowieso voorlopig geen shit met mdma erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |