Dat hele topic.quote:
Heb je er tegelijkertijd ook een goeie workout bij gedaan, zoals hier in Santa Monica gebruikelijk is op de beach?quote:
Leuke familiequote:Op zondag 27 mei 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Moest gisteren hard bulderen toen mn schoonzus haar zusje wat vroeg. En ze toen als antwoord 'fu nigga' kreeg.
Ze zijn anti![]()
Pics?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef Chai het volgende:
Wezen wandelen met paard.
Schrikt hij van koeien die van achteruit het weiland naar hem toe rennen.
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
Was echt pijnlijk![]()
En mijn hele been is nu lelijk.
Wie houd zn paard nou aan het halster vast ipv een touw eraan klikken? Veel betere controle ookquote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef Chai het volgende:
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
Was echt pijnlijk![]()
Had ook wel een touw, maar hij ging de hele tijd aan bomen proberen te vreten en dat moet hij afleren en met halster kan ik al veel eerder corrigeren.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie houd zn paard nou aan het halster vast ipv een touw eraan klikken? Veel betere controle ookslimmie, maar wel auch
Auwie.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef Chai het volgende:
Was echt pijnlijk![]()
Bro idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuke familieis je broer of zus met een nigga?
Irritantquote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering, ik kan echt niet langer dan een avond bij mn tante zijn. Fucking neuroot is het qua schoonmaken en alles netjes leggen. Ik kan niet eens rustig op de bank liggen zonder dat ze het kleed weer netjes gaat leggen![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee maar zij is echt erg, gaat ze direct na het eten de vloer dweilen. En ik en mn moeder zijn echt het tegenovergestelde
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er mensen hier morgen in Utrecht, dan gaan we awkward naar elkaar staren of we het nou wel of niet echt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |