quote:Op zondag 27 mei 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker uitgeslapen![]()
Niets meer aan mijn dag
ello skatjequote:
Gutemorgen...quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gutemorgen...![]()
Nog leuke plannen voor dit pinksterweekend?
Lekker naar de Ikea of de intratuin met de kids?
niet? Waar schiet je dan op?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is daar barbaars aan?
tis niet alsof het een echte vogel is
nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordat ik dit ga uitleggen ff een vraag: weet je wat een schutterij is?
Dit staat bij wikipedia bij hedendaagse schutterij.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordat ik dit ga uitleggen ff een vraag: weet je wat een schutterij is?
nja, oke is ook volgens mij iets wat voornamelijk in het "katholieke deel" van nederland en belgie gedaan wordt.quote:
Oh d'r is kermis in je dorpje?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, oke is ook volgens mij iets wat voornamelijk in het "katholieke deel" van nederland en belgie gedaan wordt.
vogelschieten is eigenlijk gewoon een zuipdag waarbij bovenop een paal een groot bord staat met een vogel op geschilderd, om die vogel staat een cirkel en die hele cirkel moet worden weggeschoten. de gene die het laatste schot lost waarbij de vogel valt is de schutterskoning voor dat jaar.
zo leuk is het ook niet,quote:
dat is in meerdere dorpen, maar bij ons niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh d'r is kermis in je dorpje?
Hier is dat tenminste tegelijk met de kermis.
Kermis is leuk als je 6 bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:29 schreef remi1986 het volgende:
Kermis is leuk als je 16 bent, nu niet meer
er zijn dorpen hier in de buurt die alleen nog maar een schietkraam en snoepkraam als kermis hebben, maar wel een mega feesttent erbij, dat is dat wel op zich weer leukquote:
ik zie 1 cm bloot, ik ga een TR doenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit staat bij wikipedia bij hedendaagse schutterij.
[ afbeelding ]
Hier bestaat de kermis amper uit attracties, maar meer uit een grote tent met bier.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:31 schreef Gridlok het volgende:
Kermis is leuk als je downsyndroom hebt en graag bij botsauto's gaat staan.
tenzij hardstylefeestquote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier bestaat de kermis amper uit attracties, maar meer uit een grote tent met bier.![]()
Vaak zelfs helemaal geen kermis, maar alleen een tent. Tentfeesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tentfeestenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier bestaat de kermis amper uit attracties, maar meer uit een grote tent met bier.![]()
Kan misschien leuk zijn, maar ik bedoel zo'n typische. Met eigenlijk alleen maar bier, mensen van dezelfde keet in van die zelfde shirtjes met hun naam erop, lelijke muziek en boeren.quote:
neequote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mensen, ga eens naar buiten, tis cholera mooi weer en jullie autisten zitten binnen weg te rotten
Ben vanaf 9 uur buiten geweestquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mensen, ga eens naar buiten, tis cholera mooi weer en jullie autisten zitten binnen weg te rotten
ik ga wijselijk mijn mond houdenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan misschien leuk zijn, maar ik bedoel zo'n typische. Met eigenlijk alleen maar bier, mensen van dezelfde keet in van die zelfde shirtjes met hun naam erop, lelijke muziek en boeren.
Uh.. Ik ga zo naar buiten, eerst even wat eten.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, we komen je zo ophalen
nee, vandaag bbqen en drinken bij een vriend thuis en morgen naar motorcross of vogelschieten.
jij dan?
Lig op mijn balkon alleen moet wel wat te doen hebben tijdens het zonnen anders houd ik het niet uitquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Straks naar m'n tante en oom, hond ontvoeren. 2 uur lang wegblijven, bbqen met m'n ooms choleralekkere aardappelsalade, hond die de hele avond niet meer op kan staanquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Straks naar m'n tante en oom, hond ontvoeren. 2 uur lang wegblijven, bbqen met m'n ooms choleralekkere aardappelsalade, hond die de hele avond niet meer op kan staan
Nee, schuurfeesten dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, schuurfeesten dan.
En dan heb ik het niet over het werkwoord schuren.
bestaan die dan ook bij jullie in de rampstad?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, schuurfeesten dan.
En dan heb ik het niet over het werkwoord schuren.
nee, keten zijn er niet in deze regio.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt een keet en een keetshirtje met je naam?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaan die dan ook bij jullie in de rampstad?
je vergeet nog het gooien met bierquote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Schuurfeesten bestaan toch gewoon uit boeren zonder asser die lam worden van bier en dikke wijven neuken voor de maatschappij?
SPANJE CREW 2011quote:Op zondag 27 mei 2012 12:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt een keet en een keetshirtje met je naam?
Ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar voel die behoefte ook niet..quote:
Goed voor je haar, niet zeuren.quote:
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegtquote:
Al een keer gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegt
Ik heb zo een verjaardag en ik ben net wakkerquote:Op zondag 27 mei 2012 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
vroegah, kwam je gewoon zeiknat thuis met een beetje kleren aan als je naar rowwen heze was geweest.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wil jou weleens horen als je een vol glas bier in je haar krijgt, of je dat dan nog steeds zegt
tja het is waar je van houdt natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, kwam je gewoon zeiknat thuis met een beetje kleren aan als je naar rowwen heze was geweest.
tegenwoordig is bij een druppel bier iedereen al aant miepen dat zn mobieltje nat wordt
tegenwoordig moet ik daar ook niks meer van hebben. maar toen was het geweldigquote:Op zondag 27 mei 2012 12:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja het is waar je van houdt natuurlijk
Ik ga daar nooit heenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |