Dat zaad kan men binnen 10 jaar toch wel zelf ontwikkelen uit stamcellen oid. En binnen 50 jaar hebben we ook wel een synthetische baarmoeder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen het zaad dan, om je te vermenigvuldigen.
Mooi, gewoon dildo's kopen dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zaad kan men binnen 10 jaar toch wel zelf ontwikkelen uit stamcellen oid. En binnen 50 jaar hebben we ook wel een synthetische baarmoeder.
Anders bleef d'r brainfart in de 1-na-laatste post onbeantwoord welke haar het gevoel zou geven dat ze gelijk had.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
Waarom vermijd je dan niet principieel de lapo?
Duivels?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef ynuhh het volgende:
De alcohol en zon hebben een slechte invloed op me. Zo duivels en de avond moet nog beginnen.
Ik raad een fok-pauze aan. Zal je goed doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders bleef d'r brainfart in de 1-na-laatste post onbeantwoord welke haar het gevoel zou geven dat ze gelijk had.
Serious business, dan FOK!ken.
Maar dat is blijkbaar zeldzaam volgens dat topic :Squote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij ons waren er altijd net zoveel jongens minder goed in (bepaalde) sporten als meisjes. En ze waren 50/50 verdeeld.
dwc neemt fok wel echt serieusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders bleef d'r brainfart in de 1-na-laatste post onbeantwoord welke haar het gevoel zou geven dat ze gelijk had.
Serious business, dan FOK!ken.
Niet weten dat ik iedereen al gemeet hebquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
C'mon son, wat valt er serieus te nemen aan een zooitje onbekenden die elkaar op FB hebben.
Dit cynisch brengen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet weten dat ik iedereen al gemeet heb
je kunt mijn poesje wel serieus nemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
C'mon son, wat valt er serieus te nemen aan een zooitje onbekenden die elkaar op FB hebben.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet weten dat ik iedereen al gemeet heb
Ik breng d'r liever naar het asielquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
je kunt mijn poesje wel serieus nemen
Zit jij vaker op FOK! te posten terwijl je aan het zuipen bent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |