Ik ben klaar om kapot te gaan doch vermoed ik dat jullie al reeds kapot zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha, als we aan het einde van de avond Malibu over hebben wil je ik spammen. Ben je dan nog hier te vinden of moet ik gewoon heel hard roepen hier op Zuid? xD
Wij leven nog, enigszinsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben klaar om kapot te gaan doch vermoed ik dat jullie al reeds kapot zijn
quote:
ik heb maar rustig aan gedaan met drank vandaagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:24 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
niet meer nuchter though
Als dit FB of msn was, zou je kunnen zien hoe lang het duurt om een bericht te typen
Mooi begin van de vakantie iig!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb maar rustig aan gedaan met drank vandaag..
maar geslaagde avond dus?
Erg johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:22 schreef Skv het volgende:
Ik heb per ongeluk een meisje gezoend die niet in de bekende selectie viel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:40 schreef Skv het volgende:
mneu. Maar dat wijf flipte als een gek
ik ga slapen
Volgens mij heb jij stiekem keihard gescoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Truste
Ik twijfel nog of ik ga slapen of doorhalen
Ik ben je post echt op een paar minuten misgelopenquote:
Behoorlijk jaquote:
Nee, heb heerlijk geslapen en ga zo maar eens m'n kamer helemaal opruimen. Ben benieuwd wat voor zooi ik allemaal tegenkom.quote:
Ik heb ook heerlijk 4 uur geslapen.Koppijnnnn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben je post echt op een paar minuten misgelopen. Gelukkig was ik weer vroeg wakker zodat ik me ontzettend brak voel
.
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk 4 uur geslapen.Koppijnnnn.
Ik probeer het weg te duwen met sigaretten. Werkt niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik voel je pijnParacetamollekes werken wel rap though, begint al af te nemen.
goed dat je het zegt die heb ik nog niet gepaktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik voel je pijnParacetamollekes werken wel rap though, begint al af te nemen.
Me too, en koffie. Paracetamol werkt toch beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik probeer het weg te duwen met sigaretten. Werkt niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
Jeuj, in mijn dronken toestand kaartjes voor Rockin' Park besteld!Dat is een leuke verrassing
Damnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:26 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Huisgenoot van me heeft een keer met zn straalbezopen kop zitten gokken online. Werd hij wakker met 1000 E winst.
Nee, ik doe het nog!quote:
Stiekem is het wel een bazenactie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:37 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga echt naar een speciaal plaatsje van de hel.
Gisteren met mijn dronken harses aan mijn ex proberen te vertellen waarom ik blij ben dat het uit is.
Dat. Kan. Niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Flogging Molly is wel leuk, maar de rest is om te huilen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
Jeuj, in mijn dronken toestand kaartjes voor Rockin' Park besteld!Dat is een leuke verrassing
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:39 schreef ovoxo het volgende:
Stiekem is het wel een bazenactie.Hah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het komt er nooit goed uit.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hah!![]()
Maar het komt er nooit goed uit.
Hoe reageerde ze?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:37 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga echt naar een speciaal plaatsje van de hel.
Gisteren met mijn dronken harses aan mijn ex proberen te vertellen waarom ik blij ben dat het uit is.
Dat. Kan. Niet.
Wut? Drank?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:03 schreef Skv het volgende:
jeuj, ik heb een relatie stukgemaakt gisteren.
Zal wel even vragen of ze hier ook mee wil komen posten.
Ze bleek toch een vriend te hebben. Volgens mij kon dat dr gisteren niet zo veel schelen. Beetje alcohol in het spel, ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze bleek toch een vriend te hebben. Volgens mij kon dat dr gisteren niet zo veel schelen. Beetje alcohol in het spel, ja.. Vriend van me had er een foto van gemaakt. Ik sta daar echt met een enorme rape face
Het was alleen maar zoenen. Ben met een ander meisje mee naar huis gefietst maar ik merkte dat ik te zat was om te praten. Toen maar eieren voor mn geld gekozen en zo snel mogelijk naar huis gereden om het op fok te zetten.quote:
True.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:44 schreef ovoxo het volgende:
Ja, dat is waarmaar goed, het is niet voor niets je ex
Zoals te verwachten, niet zo positief.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
Het was alleen maar zoenen. Ben met een ander meisje mee naar huis gefietst maar ik merkte dat ik te zat was om te praten. Toen maar eieren voor mn geld gekozen en zo snel mogelijk naar huis gereden om het op fok te zetten.
Probeer eens wat minder drank dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Het was alleen maar zoenen. Ben met een ander meisje mee naar huis gefietst maar ik merkte dat ik te zat was om te praten. Toen maar eieren voor mn geld gekozen en zo snel mogelijk naar huis gereden om het op fok te zetten.
Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef MohMi het volgende:
Gekregen voor mijn verjaardag; geen Grammar-hammer maar een Grammar-Axe!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
pauperquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Grammar%20Hammer
Oke en toen heeft ie je ff... lekker bij je .... in je..... over je.... door je .... gesmeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging vandaag zo werken, en toen kwam ik thuis en was Crutch daar.
Flogging Molly is zeker wel leukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Flogging Molly is wel leuk, maar de rest is om te huilen!Je was wel heel dronken dus gisteren?
Awesome!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef MohMi het volgende:
Gekregen voor mijn verjaardag; geen Grammar-hammer maar een Grammar-Axe!![]()
[ afbeelding ]
Als feestband wel, om gewoon naar te luisteren niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Flogging Molly is zeker wel leuk!
als ik niet naar rockwerchter zou gaan zou ik zeker naar rockin park gaan:)
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
Hara heeft een 'So much win'-troll in haar achtertuin.
[ afbeelding ]
Ik zit nog in mijn handdoek mên. Het is 500 graden, geen tijd om hard te werken.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
Hara heeft een 'So much win'-troll in haar achtertuin.
[ afbeelding ]
dit dus inclusief het Sziget gedeeltequote:Op zondag 27 mei 2012 10:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als feestband wel, om gewoon naar te luisteren niet.
Ik heb ze gezien op Sziget n ze maken er wel een mooie show van. [ afbeelding ]
Ik heb ze ook eerder gezien, op Fields of Rock, of was het Dynamo....Anywho, ze stonden in de tent terwijl Black Sabbath op één van de hoofdpodia stond. De tent barstte uit zijn voegen, BS was bijna verlatenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dit dus inclusief het Sziget gedeelte
Die beesjes zijn rete-irritant de laatste dagen! Heb al een paar kilo aan vleugeltjes en pootjes tussen mijn goedlachse gebit vandaan moeten peuteren.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:55 schreef MohMi het volgende:
Even wat horren opgehangen, nu kan de hele bende open zonder beestjes als logees te krijgen
Elbow is wel leuk jaquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook eerder gezien, op Fields of Rock, of was het Dynamo....Anywho, ze stonden in de tent terwijl Black Sabbath op één van de hoofdpodia stond. De tent barstte uit zijn voegen, BS was bijna verlaten
Zelf wil ik Elbow ook erg graag zien, Snow Patrol ben ik geen fan van maar heb ze één keer live gehoord en dat was echt heel goed, vermoed dus wel dat ze als festival afsluiter een showtje kunnen geven.
Ben ook wel benieuwd ja, de meeste van hun songs zijn niet mijn ding maar was echt onder de indruk van de kwaliteiten van de zangerquote:Op zondag 27 mei 2012 12:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Elbow is wel leuk ja!
* WasMachinator is een grote Snow Patrol fan
in 2009 op pinkpop waren ze afsluiter en dat was nog niet afsluiter waardig. maar hun show in de ahoy eind februari was wel echt uitstekend, dus ik vermoed dat het een alleraardigste afsluiter wordt
Ik weeeeet het!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Die beesjes zijn rete-irritant de laatste dagen! Heb al een paar kilo aan vleugeltjes en pootjes tussen mijn goedlachse gebit vandaan moeten peuteren.
de show in de ahoy was echt sterk, ze hadden een uitgebreide percussie sectie meegenomen, oftewel het geluid was opeens een stuk bombastischer en daarom heb ik het gevoel dat als ze dat ook op festivals doen dat het wel eens zeer in de smaak kan vallen..quote:Op zondag 27 mei 2012 12:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, de meeste van hun songs zijn niet mijn ding maar was echt onder de indruk van de kwaliteiten van de zangerWas echt een stuk beter dan op cd, en dat zie/hoor je tegenwoordig niet veel meer.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik was bij black sabbath aan het kijken bij fields of rock!
Daar heb ik ooit Metallica gezien.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik was bij black sabbath aan het kijken bij fields of rock!
Metallica 3x gezien, eerste keer werd ik weggeblazen, tweede keer was bijna hetzelfde terwijl het een jaar later was. Toen ze de derde keer opende met wederom hetzelfde kunstje, heb ik van gelegenheid gebruikt gemaakt om de Dixies en vervolgens de biertuin op te zoeken.quote:
Ik vond het wel vet...quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef MohMi het volgende:
![]()
Ik vond het de meest sneue vertoning die ik ooit heb gezien, Ozzy half wasted die iedere 3 seconden riep; 'I can't fucking hear you!' Nee lul, we staan ook ergens anders
Dat jaar was ik er niet. Heb ze wel in de Arena en het Gelredome gezien. Alleen net weer niet de 25 jaar Master of Puppets show, daar baalde ik wel een beetje van.quote:
Voor mij was het de eerste keer dat ik Flogging Molly zag, en ik stond met open mond te kijken naar de enorme metalheads die een uur eerder nog stoer en true stonden te zijn, en nu arm in arm aan het sort of folk-dansen warenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vond het wel vet...maar ik was dan ook enorm dronken en lag in het gras!
Dat is inderdaad wel enorm gaaf ja. Ik had het voor het eerst bij de Dropkick Murpheysquote:Op zondag 27 mei 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
Voor mij was het de eerste keer dat ik Flogging Molly zag, en ik stond met open mond te kijken naar de enorme metalheads die een uur eerder nog stoer en true stonden te zijn, en nu arm in arm aan het sort of folk-dansen warenHeeft zo'n indruk gemaakt, vergeet ik nooit meer
TE vet!
Slaapkopquote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef ovoxo het volgende:
Goedemiddag lieve mensen.
Ben pas nu wakker, wat een ellende.
Zeer geslaagd ^^quote:
Tsss hoezo geen zonnebrand gebruikt?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Zeer geslaagd ^^
Ben wel enorm rood
Al gevierd dat je proefwerk week erop zit?
Was mijn borst en mijn hoofd vergeten :p, wou iets te snel het water inquote:Op zondag 27 mei 2012 14:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Tsss hoezo geen zonnebrand gebruikt?en jazeker.
volgende week nog meer!
Awh nou volgende keer zonnebrand opdoen hèquote:Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Was mijn borst en mijn hoofd vergeten :p, wou iets te snel het water in
Ah beter! Wat ga je nog allemaal doen:)?
Ja dat sowieso:P..quote:Op zondag 27 mei 2012 15:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh nou volgende keer zonnebrand opdoen hè. Nou, vanalles eigenlijk. Vooral genieten van het mooie weer en zo
. Wat ga jij allemaal nog doen?
Awh leukquote:Op zondag 27 mei 2012 15:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja dat sowieso:P..
Vooral leren eigenlijk, wel nog een dagje naar breda en misschien nog naar de boot..
best wel, en ik moet dit tentamen eigenlijk halen want tijdens de herkansing ben ik nog niet terug in nederlandquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh leuk![]()
zomer is er eindelijk weeeeeeer. Moet je nog veel voor school?
okquote:Op zondag 27 mei 2012 14:26 schreef Partyboy1991 het volgende:
Telefoon besteld
geannuleerd
wilde een andere kleur
2 weken wachten
kut
ne ne clamquote:
of anders, tarzanquote:
OH MY GOD x10000! DJEEZ braquote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
of anders, tarzan
Ga je huilen/tranen van woede en ga je heel hard zo neeeee binnesmonds roepen en loop je helemaal rood aan en ga je vechten tegen jezelf
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
of anders, tarzan
Ga je huilen/tranen van woede en ga je heel hard zo neeeee binnesmonds roepen en loop je helemaal rood aan en ga je vechten tegen jezelf
Stakker.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Zie ik dr uit als een kerel die dat zou zeggen
dayum
Wat lief en beide met borsthaarquote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Halli. Zon eb drank en vleisch.
ik heb mijn borsthaar om mij tegen regen te beschermen gelulkigquote:Op zondag 27 mei 2012 18:53 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
zwaar onweer hier, alweer.. geen vlees buiten etc.
Daarom zei ik t ook.. omdat jij hapt ( je hebt geen chest hair )quote:Op zondag 27 mei 2012 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik heb mijn borsthaar om mij tegen regen te beschermen gelulkig
Het is gvd nog snoezig ookquote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Halli. Zon eb drank en vleisch.
Volgende foto wat naakter aub.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik heb mijn borsthaar om mij tegen regen te beschermen gelulkig
Voxje houd van me.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:58 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Niet lachen joh!! van die ovoxo moet ik normaal doen.. dus pas op
ik zie dubbel en heb een lichte hoofdpijn.. kort samengevatquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik moet even bijkomen van het krankzinnigste weekend ooit.
En hoe gaat het met jullie?
Mogguh!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef MohMi het volgende:
Mogguh snoezige, dubbel-ziende, krankzinnig-weekende hebbende Fokkertjes!
Oj, echt??quote:Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Mogguh!
gelukkig voel ik me nu een stuk fitter, beetje jammer dat ik wel meteen door kan naar werk..
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik moet even bijkomen van het krankzinnigste weekend ooit.
En hoe gaat het met jullie?
Volgens mij werkt hij bij de AHquote:Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oj, echt??Damn kerel, leef met je mee
Wat doe je dan ook alweer voor werk?
Ik heb nog steeds spierpijn van vrijdag.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nogsteeds spierpijn van 2 dagen terug.
Mogguh Moh! Vakantiegangerquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef MohMi het volgende:
Mogguh snoezige, dubbel-ziende, krankzinnig-weekende hebbende Fokkertjes!
Middag SSS!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mogguh Moh! Vakantieganger
Middag eigenlijk al! Gister alweer dronken...
Huisje schoonmaken en uitbrakken van 3 dagen bierdrinken, metal luisteren en barbecueën.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef MohMi het volgende:
Middag SSS!
Jij bent goed bezig, en ik kan u daarin de hand schudden! *schudt hand* Om dat te vieren ga ik nu een very onverstandig biertje pakken terwijl ik over een half uurtje de zon in gaLekker boeiend, koude Jupiler is zo lekkerrrr!
Jij nog plannen vandaag?
Klinkt als een goed plan, op dat werken naquote:Op maandag 28 mei 2012 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Huisje schoonmaken en uitbrakken van 3 dagen bierdrinken, metal luisteren en barbecueën.
Sommige mensen moeten wel werken morgen enzo!
Geniet ervan, ik pak even een cola'tje!
quote:
Jup, ben een groentemannetje bij AHquote:
ik was ook zo ignorant om naar de appie te willen; wat een slecht idee gvdquote:Op maandag 28 mei 2012 20:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup, ben een groentemannetje bij AH.
Stalkster![]()
maar heb het overleefd, al was het wel weer een echte plundering.. Nu lekker op de bank liggen
.
Ik werk bij een XL en die was gisteren open, ik kan je zeggen we draaiden gisteren een omzet die vergelijkbaar was met kerst. absurd gewoon. hele schappen leeg en dat soort toestanden dusquote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik was ook zo ignorant om naar de appie te willen; wat een slecht idee gvdmensen worden hysterisch als de winkel een dag dicht is
Wat een lieve jongen ben jij; ik zou de neiging hebben om de eerste de beste BBQ-spies te pakken, deze bij de zeurende klant anaal in te brengen en aan te geven dat we nog één laatste spiesje over hebben. Complimentary BBQ saus erbijquote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik werk bij een XL en die was gisteren open, ik kan je zeggen we draaiden gisteren een omzet die vergelijkbaar was met kerst. absurd gewoon. hele schappen leeg en dat soort toestanden dus..
en de reactie van mensen als je zegt dat het bbq vlees indd al op is om 5 uur 's middags.. ik krijg dan echt de neiging om die mensen erop te wijzen dat ze dan maar om 12 uur moeten komen..
die gedachte spookt ook wel eens door mijn hoofd hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 20:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat een lieve jongen ben jij; ik zou de neiging hebben om de eerste de beste BBQ-spies te pakken, deze bij de zeurende klant anaal in te brengen en aan te geven dat we nog één laatste spiesje over hebben. Complimentary BBQ saus erbij![]()
Ik ben dan ook niet zo goed met mensen
zometeen een heerlijk koude erdingerquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef SicSicSics het volgende:
MohMi had ook een bijl gekregen toch?
Ik weet niet of ik dat biertje nog wel zo'n goed idee vind...
Dat is echt een lekker biertje!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef WasMachinator het volgende:
zometeen een heerlijk koude erdinger
Mijn standaard terrasbiertjequote:Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is echt een lekker biertje!
Ik ben nog steeds alcohol loos, maar het laatste restje wodka lonkt.
Ik heb een goed geheugenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup, ben een groentemannetje bij AH.
Stalkster![]()
maar heb het overleefd, al was het wel weer een echte plundering.. Nu lekker op de bank liggen
.
In Nederland drink ik hem niet zoveel, maar in Duitsland of Oostenrijk niks anders. Ja, Paulaner, Edelweiss, wat ze hebben! Als het maar Hefetrub Weizen is.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef WasMachinator het volgende:
Mijn standaard terrasbiertje! heerlijk
Dat vinden kleine meisjes wel vaker!quote:
dat kan ookquote:
moet je leren drinkenquote:
Ja, leuke dag gehad, heb morgen ook een verjaardag.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat kan ook![]()
Leuke dag gehad?
[..]
moet je leren drinken![]()
en voor de rest wat SSS zegt
ah dat is altijd leukquote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, leuke dag gehad, heb morgen ook een verjaardag.hoe was het werken?
Meh ja vooral rond deze dagen, morgen is het vast minder druk (als je moet werken dan :p) en klinkt leuk! Zou het ook meteen doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah dat is altijd leuk!
werk was druk, denk dat dat een goede samenvatting is:P..
Ook leuk, net mailtje van een vriend voor een spontane Berlijn trip over een paar weken. Waarom ook niet!
helaas welquote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh ja vooral rond deze dagen, morgen is het vast minder druk (als je moet werken dan :p) en klinkt leuk! Zou het ook meteen doen.
Zou dan ook voor Berlijn kiezen, jaquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
helaas wel.. maar het zal indd een stuk minder druk worden, gelukkig
![]()
Wordt zeker leuk, het was of naar een pretpark wat 50 euro pp zou kosten of naar berlijn voor 3 dagen wat met transport en verblijf ook 50 pp kost.. de keuze was snel gemaakt
We hebben nog geen ideequote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zou dan ook voor Berlijn kiezen, ja. Wat ga je allemaal doen?
Lekker spontaan gewoon alles doenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
We hebben nog geen idee![]()
maar dat komt wel goed
ja daar draait het wel altijd op uit bij onze groepquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Lekker spontaan gewoon alles doenook leuk alleen wel kut als je verdwaald raakt ofzo.
Ja, is ook heel mooi, leer je de mensen en plaats ook beter kennen. Een paar vrienden van me gingen spontaan naar Franrkijk maar ze raakten verdwaald en ze konden ook geen Frans. Na lang zoeken vonden ze een politiebureauquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja daar draait het wel altijd op uit bij onze groep..
Dat valt wel mee hoor! het is juist leuk om een stad door te zwerven en geen flauw idee te hebben waar je precies bent, beetje contact maken met de locals en dan tips krijgen waar je allemaal naartoe moet gaan. heel mooi altijd
dat faalt:P, fransen zijn te arrogant om iets anders als frans te spreken. en zelfs als ze het kunnen weigeren ze het vaak evengoed nog om te doen.. het is echt een mooi land alleen zouden er andere mensen moeten wonenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, is ook heel mooi, leer je de mensen en plaats ook beter kennen. Een paar vrienden van me gingen spontaan naar Franrkijk maar ze raakten verdwaald en ze konden ook geen Frans. Na lang zoeken vonden ze een politiebureau. Geweldig verhaal was dat.
Parijs is zo'n mooie stad, alleen zouden ze idd wel even wat meer Engels mogen spreken.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat faalt:P, fransen zijn te arrogant om iets anders als frans te spreken. en zelfs als ze het kunnen weigeren ze het vaak evengoed nog om te doen.. het is echt een mooi land alleen zouden er andere mensen moeten wonen..
jup klopt, veel beter als zn toeristisch lijstje afwerken..
ik vind parijs echt geweldig ! heb er goede herinneringen aanquote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Parijs is zo'n mooie stad, alleen zouden ze idd wel even wat meer Engels mogen spreken.En ja dat is veel beter! Maarja ik ga eens slapen
. Slaap lekker hè
mwa wordt ook veel gesproken in afrikaquote:
Haaarrr!quote:
dag popquote:
Ja, licht mezelf geprostitueerd en maar een paar uur geslapen, maar een topweekend gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Skvvvvv, hoe gaat het? Nog bijgekomen van je weekend?
Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, licht mezelf geprostitueerd en maar een paar uur geslapen, maar een topweekend gehad.
Nu een zenuwenweekje. Ik hoor vandaag of morgen of ik een baan heb, moet morgenochtend afrijden op de motor en heb morgenavond een belangrijke vergadering.
Hoe was jouw weekend? Lekker genoten van het zonnetje?
Thanks, heb het nodig vrees ik.quote:
Heb je dat ook gedroomd? Het naar haar huis toe gaan? Of heb je dat daadwerkelijk gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:46 schreef Murdera het volgende:
Wat een dromen.
Droomde dat een ex van vroeger in haar hoofd werd geschoten.
Helemaal panisch naar haar huis gegaan, leefde ze nog.
Toen uitgelegd dat ik droomde dat ze dood ging enzo.
Inception.
Joysa zal deze week niet kunnen posten trouwens.
Misschien wat minder sletten Skv.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, licht mezelf geprostitueerd en maar een paar uur geslapen, maar een topweekend gehad.
Nu een zenuwenweekje. Ik hoor vandaag of morgen of ik een baan heb, moet morgenochtend afrijden op de motor en heb morgenavond een belangrijke vergadering.
Hoe was jouw weekend? Lekker genoten van het zonnetje?
Lijkt me in z'n droom :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedroomd? Het naar haar huis toe gaan? Of heb je dat daadwerkelijk gedaan?
Ik mag sletten. Ik ben net weer vrijgezel en moet even kijken hoe ik in de markt lig. En zo ontzettend erg was het ook weer niet dit weekend. Even kijken of ik er een date uit kan slepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Misschien wat minder sletten Skv.nee maar goed dat je een leuk weekend hebt gehad. En veel succes alvast! Ik hoop dat je die baan krijgt.
Heb wel een leuk weekend gehad, de zon is zo fijjjjn.
Een rebound?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik mag sletten. Ik ben net weer vrijgezel en moet even kijken hoe ik in de markt lig. En zo ontzettend erg was het ook weer niet dit weekend. Even kijken of ik er een date uit kan slepen.
Ik ben nu aan het rebounden op mn eerste rebound die vorige week stukliep.quote:
Twee meisjes dit weekend.quote:
Je bent lekker bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het rebounden op mn eerste rebound die vorige week stukliep.
Maar wel met een meisje waar ik al een ruime tijd contact mee heb, dit zat er ook wel aan te komen. Ze had me laatst in een volle kroeg ook al gezegd dat ze met me wilde zoenen, dus wist al dat het wel goed zat.
[..]
Twee meisjes dit weekend.Maar eentje alleen gezoend.
En gisteren met mn ex gechillt de hele middag.
Awh nou oke, doe geen stomme dingen hè Skv.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar wel met een meisje waar ik al een ruime tijd contact mee heb, dit zat er ook wel aan te komen. Ze had me laatst in een volle kroeg ook al gezegd dat ze met me wilde zoenen, dus wist al dat het wel goed zat.
[..]
En gisteren met mn ex gechillt de hele middag.
hij was semi-ninja. Maar niks uitgevreten. Alleen wat tegen elkaar aan gelegen enzo. En ijsjes gehaald. En getafeltennist in de zon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Lol je editZat de nacht er ook bij?
Ach niet dat dat wat uitmaakt, want wat je snachts kan doen. . kan overdag/savonds ook
Nee, maar ik vind het nog wel heel leuk om bij haar te zijn. Zij ook bij mij. We kunnen ook nog supergoed samen, maar een toekomst met zn tweeen zit er niet in. Dan trekken we elkaar weer zo'n negatieve spiraal in. Ze was gisteren ook aan het smsen met een of andere dude, dat maakt me ook echt weinig uit. Had haar ook wel verteld wat ik de rest van het weekend had uitgevreten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
Zit er trouwens toekomst in met je ex? want wel vaker gelezen (dacht ik) dat je haar nog zag enzo
Wel mooi dat jullie daar eerlijk en open in zijn naar elkaar. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het nog wel heel leuk om bij haar te zijn. Zij ook bij mij. We kunnen ook nog supergoed samen, maar een toekomst met zn tweeen zit er niet in. Dan trekken we elkaar weer zo'n negatieve spiraal in. Ze was gisteren ook aan het smsen met een of andere dude, dat maakt me ook echt weinig uit. Had haar ook wel verteld wat ik de rest van het weekend had uitgevreten.
Hoe bedoel je 'gelijk loopt'?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel mooi dat jullie daar eerlijk en open in zijn naar elkaar. Ben benieuwdVaak is het zo dat zolang dat nog gelijk loopt zeg maar het geen problemen geeft. Maar wie weet
Als in contacten met het andere geslacht. Zoals jij dus je meisjes hebt en zij blijkbaar 1 of andere dude (of meer)quote:
Ook gedroomd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedroomd? Het naar haar huis toe gaan? Of heb je dat daadwerkelijk gedaan?
Ze heeft drie gasten achter zich aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in contacten met het andere geslacht. Zoals jij dus je meisjes hebt en zij blijkbaar 1 of andere dude (of meer)
Geen problemen dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
[..]
En gisteren met mn ex gechillt de hele middag en avond.
Ja, godverdomme zeg.quote:
Thanks linkse politiekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, godverdomme zeg.
Afgevallen op groepssamenstelling. Ze vonden met gekwalificeerd, vonden mn gesprek goed, scores op de testen waren oke. Maar ze hadden meer mensen met mijn 'profiel' en wilden een samenstelling van man/vrouw, autochtoon/allochtoon etc. KUTUUUUTUTUTUTZOOI
Ja, dat is het ook. Teringzooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Gadver dat zijn kutredenen. Altijd die stomme 'positieve' discriminatie. Tenminste zo klinkt het een beetje.
Je krijgt vast de volgende baan die je aangeboden wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, godverdomme zeg.
Afgevallen op groepssamenstelling. Ze vonden met gekwalificeerd, vonden mn gesprek goed, scores op de testen waren oke. Maar ze hadden meer mensen met mijn 'profiel' en wilden een samenstelling van man/vrouw, autochtoon/allochtoon etc. KUTUUUUTUTUTUTZOOI
Je weet nu wel dat je het kan enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:31 schreef Skv het volgende:
Ja, dat is het ook. Teringzooi.
Kan ik weer ergens anders HELEMAAL opnieuw beginnen, tering zeg.
Goedzoooquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:32 schreef Geester het volgende:
Lekker gebbqued en vrijdag eind scriptie inleveren, ingeschreven nieuwe studie.. bla die bla
Het slaat toch nergens op dat ik vier hele dagen kwijt ben aan heen en weer treinen naar die onzin en er dan wordt uitgegooid op 'groepssamenstelling'?quote:
Dat is inderdaad pretty fucked up en nog een lame excuus ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:40 schreef Skv het volgende:
Het slaat toch nergens op dat ik vier hele dagen kwijt ben aan heen en weer treinen naar die onzin en er dan wordt uitgegooid op 'groepssamenstelling'?
Why?quote:
Ban?quote:
Iets met managementwetenschappen --> arbeid ---> kutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Een ban omdat je te lui bent om op F5 te drukken?
Wat studeert Geester?
En nu ga je iets nieuws, wel leuks doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:53 schreef Geester het volgende:
Iets met managementwetenschappen --> arbeid ---> kut
Ja hope so, heb financiele ruimte om een tijd niet te hoeven werken... denk aan een studie in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En nu ga je iets nieuws, wel leuks doen?
De originele ban was nog kanslozer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Een ban omdat je te lui bent om op F5 te drukken?
Wat studeert Geester?
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
ik hou er over op voor ik gebanned word voor het bespreken van een ban.
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, ach zal wel. Voel me alweer een beetje beter.
Crutch zal je niet bannenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.
Maar ik hou mn bek voor ik gebanned word om iets wat ik niet weet.
Ligt er maar net aan hoe je het erover hebt en met welke reden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.
Maar ik hou mn bek voor ik gebanned word om iets wat ik niet weet.
Denk je dat?quote:
Nouja, ze is een extra week gebanned, dus blijkbaar mag het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het erover hebt en met welke reden.
Een kloon om te lezen mag natuurlijk wel, het gaat toch om het postgedrag waarom je gebant bent, dus dat is opzich logisch.
watje
ik heb er 6quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
Lol ik heb een noteGeen idee waarvoor of wanneer
goedzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, ach zal wel. Voel me alweer een beetje beter.
soms zit ik dr ook nog meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
goedzo! komt allemaal weer goed
!
Ik kan niet bannen en geef ook niet zomaar mensen aan als ze mij niet zinnen hoor.quote:
ik ook, oude pijnlijke wond..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:08 schreef Geester het volgende:
[..]
soms zit ik dr ook nog meemja ... oude wond
Nee totaal niet eigenlijk, eerder een ander persoon..quote:
Wel als ik grof de regels op FOK! schendt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen en geef ook niet zomaar mensen aan als ze mij niet zinnen hoor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als ik grof de regels op FOK! schendt.
Maar dan zou hara me ook laten bannen, lijkt me logisch.
Idem, zou graag die tijd willen met mijn ex wat gewoon een erg erg goeie tijd was.. Maarja kan niet meer he..Haat dr maar als ik dr zie tja... raar gevoelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk, eerder een ander persoon..
echt als ik mijn ex zie smelt ik nog steeds weg, ook al twijfel ik nu nog wel of ik nog een relatie met haar zou willen..
Ik vind je wel tof hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien mag jij mij stiekem best wel.![]()
sowieso snap ik mijn gevoelens de laatste niet echt meer ..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Idem, zou graag die tijd willen met mijn ex wat gewoon een erg erg goeie tijd was.. Maarja kan niet meer he..Haat dr maar als ik dr zie tja... raar gevoel
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]ik stond al helemaal klaar met ne ne sst voor als je ontkennend zou reageren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]ik stond al helemaal klaar met ne ne sst voor als je ontkennend zou reageren.
Nagevraagd en het klopt. Kloon = verboden. Ook als je niet post.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het erover hebt en met welke reden.
Een kloon om te lezen mag natuurlijk wel, het gaat toch om het postgedrag waarom je gebant bent, dus dat is opzich logisch.
watje
Het maakt fok wel lekker rustigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
Nagevraagd en het klopt. Kloon = verboden. Ook als je niet post.
Al vind ik een week extra wel een heel erg straffe maatregel. Maar ok.
Ja echt kut.. ik vond mijn ex dus heel leuk en ja de laatste chicks totaal niet .. ze kunnen me vrij weinig schelen eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
sowieso snap ik mijn gevoelens de laatste niet echt meer ..
begin de laatste tijd een crush te krijgen op een ander meisje maar ik weet het allemaal zo net nog niet
ik ook, andere konden/kunnen mij vrij weinig boeien..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja echt kut.. ik vond mijn ex dus heel leuk en ja de laatste chicks totaal niet .. ze kunnen me vrij weinig schelen eigenlijk
Maar mijn ex is best psycho denk ik, vooral toen t uitgingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ook, andere konden/kunnen mij vrij weinig boeien..
maar nu dus wel iemand, alleen beetje vervelend dat zij de ex is van een goede vriend dus dat compliceert weer alles
De vervelende mensen gebruiken wel een proxy, alleen de mensen die nooit gebanned worden hebben daar last van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had t over t algemeen. En verder geen haat, maar zal der ook niet missen
heel duidelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar mijn ex is best psycho denk ik, vooral toen t uitgingdamn
Mja ik zou dr wel willen geven en aan de andere kant klappen, heel duidelijk verwoord dus..
ooeeh pittig hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga mailen/smsen/whatever. Probleem opgelost
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga mailen/smsen/whatever. Probleem opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |