Meh ja vooral rond deze dagen, morgen is het vast minder druk (als je moet werken dan :p) en klinkt leuk! Zou het ook meteen doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah dat is altijd leuk!
werk was druk, denk dat dat een goede samenvatting is:P..
Ook leuk, net mailtje van een vriend voor een spontane Berlijn trip over een paar weken. Waarom ook niet!
helaas welquote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh ja vooral rond deze dagen, morgen is het vast minder druk (als je moet werken dan :p) en klinkt leuk! Zou het ook meteen doen.
Zou dan ook voor Berlijn kiezen, jaquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
helaas wel.. maar het zal indd een stuk minder druk worden, gelukkig
![]()
Wordt zeker leuk, het was of naar een pretpark wat 50 euro pp zou kosten of naar berlijn voor 3 dagen wat met transport en verblijf ook 50 pp kost.. de keuze was snel gemaakt
We hebben nog geen ideequote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zou dan ook voor Berlijn kiezen, ja. Wat ga je allemaal doen?
Lekker spontaan gewoon alles doenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
We hebben nog geen idee![]()
maar dat komt wel goed
ja daar draait het wel altijd op uit bij onze groepquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Lekker spontaan gewoon alles doenook leuk alleen wel kut als je verdwaald raakt ofzo.
Ja, is ook heel mooi, leer je de mensen en plaats ook beter kennen. Een paar vrienden van me gingen spontaan naar Franrkijk maar ze raakten verdwaald en ze konden ook geen Frans. Na lang zoeken vonden ze een politiebureauquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja daar draait het wel altijd op uit bij onze groep..
Dat valt wel mee hoor! het is juist leuk om een stad door te zwerven en geen flauw idee te hebben waar je precies bent, beetje contact maken met de locals en dan tips krijgen waar je allemaal naartoe moet gaan. heel mooi altijd
dat faalt:P, fransen zijn te arrogant om iets anders als frans te spreken. en zelfs als ze het kunnen weigeren ze het vaak evengoed nog om te doen.. het is echt een mooi land alleen zouden er andere mensen moeten wonenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, is ook heel mooi, leer je de mensen en plaats ook beter kennen. Een paar vrienden van me gingen spontaan naar Franrkijk maar ze raakten verdwaald en ze konden ook geen Frans. Na lang zoeken vonden ze een politiebureau. Geweldig verhaal was dat.
Parijs is zo'n mooie stad, alleen zouden ze idd wel even wat meer Engels mogen spreken.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat faalt:P, fransen zijn te arrogant om iets anders als frans te spreken. en zelfs als ze het kunnen weigeren ze het vaak evengoed nog om te doen.. het is echt een mooi land alleen zouden er andere mensen moeten wonen..
jup klopt, veel beter als zn toeristisch lijstje afwerken..
ik vind parijs echt geweldig ! heb er goede herinneringen aanquote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Parijs is zo'n mooie stad, alleen zouden ze idd wel even wat meer Engels mogen spreken.En ja dat is veel beter! Maarja ik ga eens slapen
. Slaap lekker hè
mwa wordt ook veel gesproken in afrikaquote:
Haaarrr!quote:
dag popquote:
Ja, licht mezelf geprostitueerd en maar een paar uur geslapen, maar een topweekend gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Skvvvvv, hoe gaat het? Nog bijgekomen van je weekend?
Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, licht mezelf geprostitueerd en maar een paar uur geslapen, maar een topweekend gehad.
Nu een zenuwenweekje. Ik hoor vandaag of morgen of ik een baan heb, moet morgenochtend afrijden op de motor en heb morgenavond een belangrijke vergadering.
Hoe was jouw weekend? Lekker genoten van het zonnetje?
Thanks, heb het nodig vrees ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |