Mogguh Moh! Vakantiegangerquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef MohMi het volgende:
Mogguh snoezige, dubbel-ziende, krankzinnig-weekende hebbende Fokkertjes!
Middag SSS!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mogguh Moh! Vakantieganger
Middag eigenlijk al! Gister alweer dronken...
Huisje schoonmaken en uitbrakken van 3 dagen bierdrinken, metal luisteren en barbecueën.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef MohMi het volgende:
Middag SSS!
Jij bent goed bezig, en ik kan u daarin de hand schudden! *schudt hand* Om dat te vieren ga ik nu een very onverstandig biertje pakken terwijl ik over een half uurtje de zon in gaLekker boeiend, koude Jupiler is zo lekkerrrr!
Jij nog plannen vandaag?
Klinkt als een goed plan, op dat werken naquote:Op maandag 28 mei 2012 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Huisje schoonmaken en uitbrakken van 3 dagen bierdrinken, metal luisteren en barbecueën.
Sommige mensen moeten wel werken morgen enzo!
Geniet ervan, ik pak even een cola'tje!
quote:
Jup, ben een groentemannetje bij AHquote:
ik was ook zo ignorant om naar de appie te willen; wat een slecht idee gvdquote:Op maandag 28 mei 2012 20:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup, ben een groentemannetje bij AH.
Stalkster![]()
maar heb het overleefd, al was het wel weer een echte plundering.. Nu lekker op de bank liggen
.
Ik werk bij een XL en die was gisteren open, ik kan je zeggen we draaiden gisteren een omzet die vergelijkbaar was met kerst. absurd gewoon. hele schappen leeg en dat soort toestanden dusquote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik was ook zo ignorant om naar de appie te willen; wat een slecht idee gvdmensen worden hysterisch als de winkel een dag dicht is
Wat een lieve jongen ben jij; ik zou de neiging hebben om de eerste de beste BBQ-spies te pakken, deze bij de zeurende klant anaal in te brengen en aan te geven dat we nog één laatste spiesje over hebben. Complimentary BBQ saus erbijquote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik werk bij een XL en die was gisteren open, ik kan je zeggen we draaiden gisteren een omzet die vergelijkbaar was met kerst. absurd gewoon. hele schappen leeg en dat soort toestanden dus..
en de reactie van mensen als je zegt dat het bbq vlees indd al op is om 5 uur 's middags.. ik krijg dan echt de neiging om die mensen erop te wijzen dat ze dan maar om 12 uur moeten komen..
die gedachte spookt ook wel eens door mijn hoofd hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 20:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat een lieve jongen ben jij; ik zou de neiging hebben om de eerste de beste BBQ-spies te pakken, deze bij de zeurende klant anaal in te brengen en aan te geven dat we nog één laatste spiesje over hebben. Complimentary BBQ saus erbij![]()
Ik ben dan ook niet zo goed met mensen
zometeen een heerlijk koude erdingerquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef SicSicSics het volgende:
MohMi had ook een bijl gekregen toch?
Ik weet niet of ik dat biertje nog wel zo'n goed idee vind...
Dat is echt een lekker biertje!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef WasMachinator het volgende:
zometeen een heerlijk koude erdinger
Mijn standaard terrasbiertjequote:Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is echt een lekker biertje!
Ik ben nog steeds alcohol loos, maar het laatste restje wodka lonkt.
Ik heb een goed geheugenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jup, ben een groentemannetje bij AH.
Stalkster![]()
maar heb het overleefd, al was het wel weer een echte plundering.. Nu lekker op de bank liggen
.
In Nederland drink ik hem niet zoveel, maar in Duitsland of Oostenrijk niks anders. Ja, Paulaner, Edelweiss, wat ze hebben! Als het maar Hefetrub Weizen is.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef WasMachinator het volgende:
Mijn standaard terrasbiertje! heerlijk
Dat vinden kleine meisjes wel vaker!quote:
dat kan ookquote:
moet je leren drinkenquote:
Ja, leuke dag gehad, heb morgen ook een verjaardag.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat kan ook![]()
Leuke dag gehad?
[..]
moet je leren drinken![]()
en voor de rest wat SSS zegt
ah dat is altijd leukquote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, leuke dag gehad, heb morgen ook een verjaardag.hoe was het werken?
Meh ja vooral rond deze dagen, morgen is het vast minder druk (als je moet werken dan :p) en klinkt leuk! Zou het ook meteen doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah dat is altijd leuk!
werk was druk, denk dat dat een goede samenvatting is:P..
Ook leuk, net mailtje van een vriend voor een spontane Berlijn trip over een paar weken. Waarom ook niet!
helaas welquote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh ja vooral rond deze dagen, morgen is het vast minder druk (als je moet werken dan :p) en klinkt leuk! Zou het ook meteen doen.
Zou dan ook voor Berlijn kiezen, jaquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
helaas wel.. maar het zal indd een stuk minder druk worden, gelukkig
![]()
Wordt zeker leuk, het was of naar een pretpark wat 50 euro pp zou kosten of naar berlijn voor 3 dagen wat met transport en verblijf ook 50 pp kost.. de keuze was snel gemaakt
We hebben nog geen ideequote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zou dan ook voor Berlijn kiezen, ja. Wat ga je allemaal doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |