quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
Het was alleen maar zoenen. Ben met een ander meisje mee naar huis gefietst maar ik merkte dat ik te zat was om te praten. Toen maar eieren voor mn geld gekozen en zo snel mogelijk naar huis gereden om het op fok te zetten.
Probeer eens wat minder drank dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Het was alleen maar zoenen. Ben met een ander meisje mee naar huis gefietst maar ik merkte dat ik te zat was om te praten. Toen maar eieren voor mn geld gekozen en zo snel mogelijk naar huis gereden om het op fok te zetten.
Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef MohMi het volgende:
Gekregen voor mijn verjaardag; geen Grammar-hammer maar een Grammar-Axe!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
pauperquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Grammar%20Hammer
Oke en toen heeft ie je ff... lekker bij je .... in je..... over je.... door je .... gesmeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging vandaag zo werken, en toen kwam ik thuis en was Crutch daar.
Flogging Molly is zeker wel leukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Flogging Molly is wel leuk, maar de rest is om te huilen!Je was wel heel dronken dus gisteren?
Awesome!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef MohMi het volgende:
Gekregen voor mijn verjaardag; geen Grammar-hammer maar een Grammar-Axe!![]()
[ afbeelding ]
Als feestband wel, om gewoon naar te luisteren niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Flogging Molly is zeker wel leuk!
als ik niet naar rockwerchter zou gaan zou ik zeker naar rockin park gaan:)
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
Hara heeft een 'So much win'-troll in haar achtertuin.
[ afbeelding ]
Ik zit nog in mijn handdoek mên. Het is 500 graden, geen tijd om hard te werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |