Ik ben klaar om kapot te gaan doch vermoed ik dat jullie al reeds kapot zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha, als we aan het einde van de avond Malibu over hebben wil je ik spammen. Ben je dan nog hier te vinden of moet ik gewoon heel hard roepen hier op Zuid? xD
Wij leven nog, enigszinsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben klaar om kapot te gaan doch vermoed ik dat jullie al reeds kapot zijn
quote:
ik heb maar rustig aan gedaan met drank vandaagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:24 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
niet meer nuchter though
Als dit FB of msn was, zou je kunnen zien hoe lang het duurt om een bericht te typen
Mooi begin van de vakantie iig!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb maar rustig aan gedaan met drank vandaag..
maar geslaagde avond dus?
Erg johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:22 schreef Skv het volgende:
Ik heb per ongeluk een meisje gezoend die niet in de bekende selectie viel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:40 schreef Skv het volgende:
mneu. Maar dat wijf flipte als een gek
ik ga slapen
Volgens mij heb jij stiekem keihard gescoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Truste
Ik twijfel nog of ik ga slapen of doorhalen
Ik ben je post echt op een paar minuten misgelopenquote:
Behoorlijk jaquote:
Nee, heb heerlijk geslapen en ga zo maar eens m'n kamer helemaal opruimen. Ben benieuwd wat voor zooi ik allemaal tegenkom.quote:
Ik heb ook heerlijk 4 uur geslapen.Koppijnnnn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben je post echt op een paar minuten misgelopen. Gelukkig was ik weer vroeg wakker zodat ik me ontzettend brak voel
.
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk 4 uur geslapen.Koppijnnnn.
Ik probeer het weg te duwen met sigaretten. Werkt niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik voel je pijnParacetamollekes werken wel rap though, begint al af te nemen.
goed dat je het zegt die heb ik nog niet gepaktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik voel je pijnParacetamollekes werken wel rap though, begint al af te nemen.
Me too, en koffie. Paracetamol werkt toch beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik probeer het weg te duwen met sigaretten. Werkt niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
Jeuj, in mijn dronken toestand kaartjes voor Rockin' Park besteld!Dat is een leuke verrassing
Damnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:26 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Huisgenoot van me heeft een keer met zn straalbezopen kop zitten gokken online. Werd hij wakker met 1000 E winst.
Nee, ik doe het nog!quote:
Stiekem is het wel een bazenactie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:37 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga echt naar een speciaal plaatsje van de hel.
Gisteren met mijn dronken harses aan mijn ex proberen te vertellen waarom ik blij ben dat het uit is.
Dat. Kan. Niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Flogging Molly is wel leuk, maar de rest is om te huilen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
Jeuj, in mijn dronken toestand kaartjes voor Rockin' Park besteld!Dat is een leuke verrassing
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:39 schreef ovoxo het volgende:
Stiekem is het wel een bazenactie.Hah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het komt er nooit goed uit.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hah!![]()
Maar het komt er nooit goed uit.
Hoe reageerde ze?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:37 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga echt naar een speciaal plaatsje van de hel.
Gisteren met mijn dronken harses aan mijn ex proberen te vertellen waarom ik blij ben dat het uit is.
Dat. Kan. Niet.
Wut? Drank?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:03 schreef Skv het volgende:
jeuj, ik heb een relatie stukgemaakt gisteren.
Zal wel even vragen of ze hier ook mee wil komen posten.
Ze bleek toch een vriend te hebben. Volgens mij kon dat dr gisteren niet zo veel schelen. Beetje alcohol in het spel, ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze bleek toch een vriend te hebben. Volgens mij kon dat dr gisteren niet zo veel schelen. Beetje alcohol in het spel, ja.. Vriend van me had er een foto van gemaakt. Ik sta daar echt met een enorme rape face
Het was alleen maar zoenen. Ben met een ander meisje mee naar huis gefietst maar ik merkte dat ik te zat was om te praten. Toen maar eieren voor mn geld gekozen en zo snel mogelijk naar huis gereden om het op fok te zetten.quote:
True.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:44 schreef ovoxo het volgende:
Ja, dat is waarmaar goed, het is niet voor niets je ex
Zoals te verwachten, niet zo positief.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
Het was alleen maar zoenen. Ben met een ander meisje mee naar huis gefietst maar ik merkte dat ik te zat was om te praten. Toen maar eieren voor mn geld gekozen en zo snel mogelijk naar huis gereden om het op fok te zetten.
Probeer eens wat minder drank dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Het was alleen maar zoenen. Ben met een ander meisje mee naar huis gefietst maar ik merkte dat ik te zat was om te praten. Toen maar eieren voor mn geld gekozen en zo snel mogelijk naar huis gereden om het op fok te zetten.
Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef MohMi het volgende:
Gekregen voor mijn verjaardag; geen Grammar-hammer maar een Grammar-Axe!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
pauperquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Grammar%20Hammer
Oke en toen heeft ie je ff... lekker bij je .... in je..... over je.... door je .... gesmeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging vandaag zo werken, en toen kwam ik thuis en was Crutch daar.
Flogging Molly is zeker wel leukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Flogging Molly is wel leuk, maar de rest is om te huilen!Je was wel heel dronken dus gisteren?
Awesome!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:21 schreef MohMi het volgende:
Gekregen voor mijn verjaardag; geen Grammar-hammer maar een Grammar-Axe!![]()
[ afbeelding ]
Als feestband wel, om gewoon naar te luisteren niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Flogging Molly is zeker wel leuk!
als ik niet naar rockwerchter zou gaan zou ik zeker naar rockin park gaan:)
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
Hara heeft een 'So much win'-troll in haar achtertuin.
[ afbeelding ]
Ik zit nog in mijn handdoek mên. Het is 500 graden, geen tijd om hard te werken.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
Hara heeft een 'So much win'-troll in haar achtertuin.
[ afbeelding ]
dit dus inclusief het Sziget gedeeltequote:Op zondag 27 mei 2012 10:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als feestband wel, om gewoon naar te luisteren niet.
Ik heb ze gezien op Sziget n ze maken er wel een mooie show van. [ afbeelding ]
Ik heb ze ook eerder gezien, op Fields of Rock, of was het Dynamo....Anywho, ze stonden in de tent terwijl Black Sabbath op één van de hoofdpodia stond. De tent barstte uit zijn voegen, BS was bijna verlatenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dit dus inclusief het Sziget gedeelte
Die beesjes zijn rete-irritant de laatste dagen! Heb al een paar kilo aan vleugeltjes en pootjes tussen mijn goedlachse gebit vandaan moeten peuteren.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:55 schreef MohMi het volgende:
Even wat horren opgehangen, nu kan de hele bende open zonder beestjes als logees te krijgen
Elbow is wel leuk jaquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook eerder gezien, op Fields of Rock, of was het Dynamo....Anywho, ze stonden in de tent terwijl Black Sabbath op één van de hoofdpodia stond. De tent barstte uit zijn voegen, BS was bijna verlaten
Zelf wil ik Elbow ook erg graag zien, Snow Patrol ben ik geen fan van maar heb ze één keer live gehoord en dat was echt heel goed, vermoed dus wel dat ze als festival afsluiter een showtje kunnen geven.
Ben ook wel benieuwd ja, de meeste van hun songs zijn niet mijn ding maar was echt onder de indruk van de kwaliteiten van de zangerquote:Op zondag 27 mei 2012 12:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Elbow is wel leuk ja!
* WasMachinator is een grote Snow Patrol fan
in 2009 op pinkpop waren ze afsluiter en dat was nog niet afsluiter waardig. maar hun show in de ahoy eind februari was wel echt uitstekend, dus ik vermoed dat het een alleraardigste afsluiter wordt
Ik weeeeet het!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Die beesjes zijn rete-irritant de laatste dagen! Heb al een paar kilo aan vleugeltjes en pootjes tussen mijn goedlachse gebit vandaan moeten peuteren.
de show in de ahoy was echt sterk, ze hadden een uitgebreide percussie sectie meegenomen, oftewel het geluid was opeens een stuk bombastischer en daarom heb ik het gevoel dat als ze dat ook op festivals doen dat het wel eens zeer in de smaak kan vallen..quote:Op zondag 27 mei 2012 12:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, de meeste van hun songs zijn niet mijn ding maar was echt onder de indruk van de kwaliteiten van de zangerWas echt een stuk beter dan op cd, en dat zie/hoor je tegenwoordig niet veel meer.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik was bij black sabbath aan het kijken bij fields of rock!
Daar heb ik ooit Metallica gezien.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik was bij black sabbath aan het kijken bij fields of rock!
Metallica 3x gezien, eerste keer werd ik weggeblazen, tweede keer was bijna hetzelfde terwijl het een jaar later was. Toen ze de derde keer opende met wederom hetzelfde kunstje, heb ik van gelegenheid gebruikt gemaakt om de Dixies en vervolgens de biertuin op te zoeken.quote:
Ik vond het wel vet...quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef MohMi het volgende:
![]()
Ik vond het de meest sneue vertoning die ik ooit heb gezien, Ozzy half wasted die iedere 3 seconden riep; 'I can't fucking hear you!' Nee lul, we staan ook ergens anders
Dat jaar was ik er niet. Heb ze wel in de Arena en het Gelredome gezien. Alleen net weer niet de 25 jaar Master of Puppets show, daar baalde ik wel een beetje van.quote:
Voor mij was het de eerste keer dat ik Flogging Molly zag, en ik stond met open mond te kijken naar de enorme metalheads die een uur eerder nog stoer en true stonden te zijn, en nu arm in arm aan het sort of folk-dansen warenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vond het wel vet...maar ik was dan ook enorm dronken en lag in het gras!
Dat is inderdaad wel enorm gaaf ja. Ik had het voor het eerst bij de Dropkick Murpheysquote:Op zondag 27 mei 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
Voor mij was het de eerste keer dat ik Flogging Molly zag, en ik stond met open mond te kijken naar de enorme metalheads die een uur eerder nog stoer en true stonden te zijn, en nu arm in arm aan het sort of folk-dansen warenHeeft zo'n indruk gemaakt, vergeet ik nooit meer
TE vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |