quote:Op zondag 27 mei 2012 10:34 schreef Crutch het volgende:
Hara heeft een 'So much win'-troll in haar achtertuin.
[ afbeelding ]
dit dus inclusief het Sziget gedeeltequote:Op zondag 27 mei 2012 10:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als feestband wel, om gewoon naar te luisteren niet.
Ik heb ze gezien op Sziget n ze maken er wel een mooie show van. [ afbeelding ]
Ik heb ze ook eerder gezien, op Fields of Rock, of was het Dynamo....Anywho, ze stonden in de tent terwijl Black Sabbath op één van de hoofdpodia stond. De tent barstte uit zijn voegen, BS was bijna verlatenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dit dus inclusief het Sziget gedeelte
Die beesjes zijn rete-irritant de laatste dagen! Heb al een paar kilo aan vleugeltjes en pootjes tussen mijn goedlachse gebit vandaan moeten peuteren.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:55 schreef MohMi het volgende:
Even wat horren opgehangen, nu kan de hele bende open zonder beestjes als logees te krijgen
Elbow is wel leuk jaquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook eerder gezien, op Fields of Rock, of was het Dynamo....Anywho, ze stonden in de tent terwijl Black Sabbath op één van de hoofdpodia stond. De tent barstte uit zijn voegen, BS was bijna verlaten
Zelf wil ik Elbow ook erg graag zien, Snow Patrol ben ik geen fan van maar heb ze één keer live gehoord en dat was echt heel goed, vermoed dus wel dat ze als festival afsluiter een showtje kunnen geven.
Ben ook wel benieuwd ja, de meeste van hun songs zijn niet mijn ding maar was echt onder de indruk van de kwaliteiten van de zangerquote:Op zondag 27 mei 2012 12:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Elbow is wel leuk ja!
* WasMachinator is een grote Snow Patrol fan
in 2009 op pinkpop waren ze afsluiter en dat was nog niet afsluiter waardig. maar hun show in de ahoy eind februari was wel echt uitstekend, dus ik vermoed dat het een alleraardigste afsluiter wordt
Ik weeeeet het!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Die beesjes zijn rete-irritant de laatste dagen! Heb al een paar kilo aan vleugeltjes en pootjes tussen mijn goedlachse gebit vandaan moeten peuteren.
de show in de ahoy was echt sterk, ze hadden een uitgebreide percussie sectie meegenomen, oftewel het geluid was opeens een stuk bombastischer en daarom heb ik het gevoel dat als ze dat ook op festivals doen dat het wel eens zeer in de smaak kan vallen..quote:Op zondag 27 mei 2012 12:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd ja, de meeste van hun songs zijn niet mijn ding maar was echt onder de indruk van de kwaliteiten van de zangerWas echt een stuk beter dan op cd, en dat zie/hoor je tegenwoordig niet veel meer.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik was bij black sabbath aan het kijken bij fields of rock!
Daar heb ik ooit Metallica gezien.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik was bij black sabbath aan het kijken bij fields of rock!
Metallica 3x gezien, eerste keer werd ik weggeblazen, tweede keer was bijna hetzelfde terwijl het een jaar later was. Toen ze de derde keer opende met wederom hetzelfde kunstje, heb ik van gelegenheid gebruikt gemaakt om de Dixies en vervolgens de biertuin op te zoeken.quote:
Ik vond het wel vet...quote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef MohMi het volgende:
![]()
Ik vond het de meest sneue vertoning die ik ooit heb gezien, Ozzy half wasted die iedere 3 seconden riep; 'I can't fucking hear you!' Nee lul, we staan ook ergens anders
Dat jaar was ik er niet. Heb ze wel in de Arena en het Gelredome gezien. Alleen net weer niet de 25 jaar Master of Puppets show, daar baalde ik wel een beetje van.quote:
Voor mij was het de eerste keer dat ik Flogging Molly zag, en ik stond met open mond te kijken naar de enorme metalheads die een uur eerder nog stoer en true stonden te zijn, en nu arm in arm aan het sort of folk-dansen warenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vond het wel vet...maar ik was dan ook enorm dronken en lag in het gras!
Dat is inderdaad wel enorm gaaf ja. Ik had het voor het eerst bij de Dropkick Murpheysquote:Op zondag 27 mei 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
Voor mij was het de eerste keer dat ik Flogging Molly zag, en ik stond met open mond te kijken naar de enorme metalheads die een uur eerder nog stoer en true stonden te zijn, en nu arm in arm aan het sort of folk-dansen warenHeeft zo'n indruk gemaakt, vergeet ik nooit meer
TE vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |