Iets met managementwetenschappen --> arbeid ---> kutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Een ban omdat je te lui bent om op F5 te drukken?
Wat studeert Geester?
En nu ga je iets nieuws, wel leuks doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:53 schreef Geester het volgende:
Iets met managementwetenschappen --> arbeid ---> kut
Ja hope so, heb financiele ruimte om een tijd niet te hoeven werken... denk aan een studie in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En nu ga je iets nieuws, wel leuks doen?
De originele ban was nog kanslozer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Een ban omdat je te lui bent om op F5 te drukken?
Wat studeert Geester?
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
ik hou er over op voor ik gebanned word voor het bespreken van een ban.
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, ach zal wel. Voel me alweer een beetje beter.
Crutch zal je niet bannenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.
Maar ik hou mn bek voor ik gebanned word om iets wat ik niet weet.
Ligt er maar net aan hoe je het erover hebt en met welke reden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.
Maar ik hou mn bek voor ik gebanned word om iets wat ik niet weet.
Denk je dat?quote:
Nouja, ze is een extra week gebanned, dus blijkbaar mag het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het erover hebt en met welke reden.
Een kloon om te lezen mag natuurlijk wel, het gaat toch om het postgedrag waarom je gebant bent, dus dat is opzich logisch.
watje
ik heb er 6quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
Lol ik heb een noteGeen idee waarvoor of wanneer
goedzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, ach zal wel. Voel me alweer een beetje beter.
soms zit ik dr ook nog meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
goedzo! komt allemaal weer goed
!
Ik kan niet bannen en geef ook niet zomaar mensen aan als ze mij niet zinnen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |