Heb je dat ook gedroomd? Het naar haar huis toe gaan? Of heb je dat daadwerkelijk gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:46 schreef Murdera het volgende:
Wat een dromen.
Droomde dat een ex van vroeger in haar hoofd werd geschoten.
Helemaal panisch naar haar huis gegaan, leefde ze nog.
Toen uitgelegd dat ik droomde dat ze dood ging enzo.
Inception.
Joysa zal deze week niet kunnen posten trouwens.
Misschien wat minder sletten Skv.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, licht mezelf geprostitueerd en maar een paar uur geslapen, maar een topweekend gehad.
Nu een zenuwenweekje. Ik hoor vandaag of morgen of ik een baan heb, moet morgenochtend afrijden op de motor en heb morgenavond een belangrijke vergadering.
Hoe was jouw weekend? Lekker genoten van het zonnetje?
Lijkt me in z'n droom :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedroomd? Het naar haar huis toe gaan? Of heb je dat daadwerkelijk gedaan?
Ik mag sletten. Ik ben net weer vrijgezel en moet even kijken hoe ik in de markt lig. En zo ontzettend erg was het ook weer niet dit weekend. Even kijken of ik er een date uit kan slepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Misschien wat minder sletten Skv.nee maar goed dat je een leuk weekend hebt gehad. En veel succes alvast! Ik hoop dat je die baan krijgt.
Heb wel een leuk weekend gehad, de zon is zo fijjjjn.
Een rebound?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik mag sletten. Ik ben net weer vrijgezel en moet even kijken hoe ik in de markt lig. En zo ontzettend erg was het ook weer niet dit weekend. Even kijken of ik er een date uit kan slepen.
Ik ben nu aan het rebounden op mn eerste rebound die vorige week stukliep.quote:
Twee meisjes dit weekend.quote:
Je bent lekker bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het rebounden op mn eerste rebound die vorige week stukliep.
Maar wel met een meisje waar ik al een ruime tijd contact mee heb, dit zat er ook wel aan te komen. Ze had me laatst in een volle kroeg ook al gezegd dat ze met me wilde zoenen, dus wist al dat het wel goed zat.
[..]
Twee meisjes dit weekend.Maar eentje alleen gezoend.
En gisteren met mn ex gechillt de hele middag.
Awh nou oke, doe geen stomme dingen hè Skv.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar wel met een meisje waar ik al een ruime tijd contact mee heb, dit zat er ook wel aan te komen. Ze had me laatst in een volle kroeg ook al gezegd dat ze met me wilde zoenen, dus wist al dat het wel goed zat.
[..]
En gisteren met mn ex gechillt de hele middag.
hij was semi-ninja. Maar niks uitgevreten. Alleen wat tegen elkaar aan gelegen enzo. En ijsjes gehaald. En getafeltennist in de zon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Lol je editZat de nacht er ook bij?
Ach niet dat dat wat uitmaakt, want wat je snachts kan doen. . kan overdag/savonds ook
Nee, maar ik vind het nog wel heel leuk om bij haar te zijn. Zij ook bij mij. We kunnen ook nog supergoed samen, maar een toekomst met zn tweeen zit er niet in. Dan trekken we elkaar weer zo'n negatieve spiraal in. Ze was gisteren ook aan het smsen met een of andere dude, dat maakt me ook echt weinig uit. Had haar ook wel verteld wat ik de rest van het weekend had uitgevreten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
Zit er trouwens toekomst in met je ex? want wel vaker gelezen (dacht ik) dat je haar nog zag enzo
Wel mooi dat jullie daar eerlijk en open in zijn naar elkaar. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het nog wel heel leuk om bij haar te zijn. Zij ook bij mij. We kunnen ook nog supergoed samen, maar een toekomst met zn tweeen zit er niet in. Dan trekken we elkaar weer zo'n negatieve spiraal in. Ze was gisteren ook aan het smsen met een of andere dude, dat maakt me ook echt weinig uit. Had haar ook wel verteld wat ik de rest van het weekend had uitgevreten.
Hoe bedoel je 'gelijk loopt'?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel mooi dat jullie daar eerlijk en open in zijn naar elkaar. Ben benieuwdVaak is het zo dat zolang dat nog gelijk loopt zeg maar het geen problemen geeft. Maar wie weet
Als in contacten met het andere geslacht. Zoals jij dus je meisjes hebt en zij blijkbaar 1 of andere dude (of meer)quote:
Ook gedroomd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedroomd? Het naar haar huis toe gaan? Of heb je dat daadwerkelijk gedaan?
Ze heeft drie gasten achter zich aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in contacten met het andere geslacht. Zoals jij dus je meisjes hebt en zij blijkbaar 1 of andere dude (of meer)
Geen problemen dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
[..]
En gisteren met mn ex gechillt de hele middag en avond.
Ja, godverdomme zeg.quote:
Thanks linkse politiekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, godverdomme zeg.
Afgevallen op groepssamenstelling. Ze vonden met gekwalificeerd, vonden mn gesprek goed, scores op de testen waren oke. Maar ze hadden meer mensen met mijn 'profiel' en wilden een samenstelling van man/vrouw, autochtoon/allochtoon etc. KUTUUUUTUTUTUTZOOI
Ja, dat is het ook. Teringzooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Gadver dat zijn kutredenen. Altijd die stomme 'positieve' discriminatie. Tenminste zo klinkt het een beetje.
Je krijgt vast de volgende baan die je aangeboden wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, godverdomme zeg.
Afgevallen op groepssamenstelling. Ze vonden met gekwalificeerd, vonden mn gesprek goed, scores op de testen waren oke. Maar ze hadden meer mensen met mijn 'profiel' en wilden een samenstelling van man/vrouw, autochtoon/allochtoon etc. KUTUUUUTUTUTUTZOOI
Je weet nu wel dat je het kan enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:31 schreef Skv het volgende:
Ja, dat is het ook. Teringzooi.
Kan ik weer ergens anders HELEMAAL opnieuw beginnen, tering zeg.
Goedzoooquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:32 schreef Geester het volgende:
Lekker gebbqued en vrijdag eind scriptie inleveren, ingeschreven nieuwe studie.. bla die bla
Het slaat toch nergens op dat ik vier hele dagen kwijt ben aan heen en weer treinen naar die onzin en er dan wordt uitgegooid op 'groepssamenstelling'?quote:
Dat is inderdaad pretty fucked up en nog een lame excuus ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:40 schreef Skv het volgende:
Het slaat toch nergens op dat ik vier hele dagen kwijt ben aan heen en weer treinen naar die onzin en er dan wordt uitgegooid op 'groepssamenstelling'?
Why?quote:
Ban?quote:
Iets met managementwetenschappen --> arbeid ---> kutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Een ban omdat je te lui bent om op F5 te drukken?
Wat studeert Geester?
En nu ga je iets nieuws, wel leuks doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:53 schreef Geester het volgende:
Iets met managementwetenschappen --> arbeid ---> kut
Ja hope so, heb financiele ruimte om een tijd niet te hoeven werken... denk aan een studie in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En nu ga je iets nieuws, wel leuks doen?
De originele ban was nog kanslozer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
Een ban omdat je te lui bent om op F5 te drukken?
Wat studeert Geester?
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
ik hou er over op voor ik gebanned word voor het bespreken van een ban.
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, ach zal wel. Voel me alweer een beetje beter.
Crutch zal je niet bannenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.
Maar ik hou mn bek voor ik gebanned word om iets wat ik niet weet.
Ligt er maar net aan hoe je het erover hebt en met welke reden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof het niet. Ik wist ook niet dat je geen kloon mocht maken trouwens, enkel dat je dan met die kloon niet mag posten.
Maar ik hou mn bek voor ik gebanned word om iets wat ik niet weet.
Denk je dat?quote:
Nouja, ze is een extra week gebanned, dus blijkbaar mag het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het erover hebt en met welke reden.
Een kloon om te lezen mag natuurlijk wel, het gaat toch om het postgedrag waarom je gebant bent, dus dat is opzich logisch.
watje
ik heb er 6quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
Lol ik heb een noteGeen idee waarvoor of wanneer
goedzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, ach zal wel. Voel me alweer een beetje beter.
soms zit ik dr ook nog meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
goedzo! komt allemaal weer goed
!
Ik kan niet bannen en geef ook niet zomaar mensen aan als ze mij niet zinnen hoor.quote:
ik ook, oude pijnlijke wond..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:08 schreef Geester het volgende:
[..]
soms zit ik dr ook nog meemja ... oude wond
Nee totaal niet eigenlijk, eerder een ander persoon..quote:
Wel als ik grof de regels op FOK! schendt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen en geef ook niet zomaar mensen aan als ze mij niet zinnen hoor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als ik grof de regels op FOK! schendt.
Maar dan zou hara me ook laten bannen, lijkt me logisch.
Idem, zou graag die tijd willen met mijn ex wat gewoon een erg erg goeie tijd was.. Maarja kan niet meer he..Haat dr maar als ik dr zie tja... raar gevoelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk, eerder een ander persoon..
echt als ik mijn ex zie smelt ik nog steeds weg, ook al twijfel ik nu nog wel of ik nog een relatie met haar zou willen..
Ik vind je wel tof hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien mag jij mij stiekem best wel.![]()
sowieso snap ik mijn gevoelens de laatste niet echt meer ..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Idem, zou graag die tijd willen met mijn ex wat gewoon een erg erg goeie tijd was.. Maarja kan niet meer he..Haat dr maar als ik dr zie tja... raar gevoel
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]ik stond al helemaal klaar met ne ne sst voor als je ontkennend zou reageren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]ik stond al helemaal klaar met ne ne sst voor als je ontkennend zou reageren.
Nagevraagd en het klopt. Kloon = verboden. Ook als je niet post.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het erover hebt en met welke reden.
Een kloon om te lezen mag natuurlijk wel, het gaat toch om het postgedrag waarom je gebant bent, dus dat is opzich logisch.
watje
Het maakt fok wel lekker rustigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
Nagevraagd en het klopt. Kloon = verboden. Ook als je niet post.
Al vind ik een week extra wel een heel erg straffe maatregel. Maar ok.
Ja echt kut.. ik vond mijn ex dus heel leuk en ja de laatste chicks totaal niet .. ze kunnen me vrij weinig schelen eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
sowieso snap ik mijn gevoelens de laatste niet echt meer ..
begin de laatste tijd een crush te krijgen op een ander meisje maar ik weet het allemaal zo net nog niet
ik ook, andere konden/kunnen mij vrij weinig boeien..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja echt kut.. ik vond mijn ex dus heel leuk en ja de laatste chicks totaal niet .. ze kunnen me vrij weinig schelen eigenlijk
Maar mijn ex is best psycho denk ik, vooral toen t uitgingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ook, andere konden/kunnen mij vrij weinig boeien..
maar nu dus wel iemand, alleen beetje vervelend dat zij de ex is van een goede vriend dus dat compliceert weer alles
De vervelende mensen gebruiken wel een proxy, alleen de mensen die nooit gebanned worden hebben daar last van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had t over t algemeen. En verder geen haat, maar zal der ook niet missen
heel duidelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar mijn ex is best psycho denk ik, vooral toen t uitgingdamn
Mja ik zou dr wel willen geven en aan de andere kant klappen, heel duidelijk verwoord dus..
ooeeh pittig hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga mailen/smsen/whatever. Probleem opgelost
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga mailen/smsen/whatever. Probleem opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |