Geen problemen dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het rebounden op mn eerste rebound die vorige week stukliep.
Maar wel met een meisje waar ik al een ruime tijd contact mee heb, dit zat er ook wel aan te komen. Ze had me laatst in een volle kroeg ook al gezegd dat ze met me wilde zoenen, dus wist al dat het wel goed zat.
[..]
Twee meisjes dit weekend.Maar eentje alleen gezoend.
En gisteren met mn ex gechillt de hele middag en avond.
Ja, godverdomme zeg.quote:
Thanks linkse politiekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, godverdomme zeg.
Afgevallen op groepssamenstelling. Ze vonden met gekwalificeerd, vonden mn gesprek goed, scores op de testen waren oke. Maar ze hadden meer mensen met mijn 'profiel' en wilden een samenstelling van man/vrouw, autochtoon/allochtoon etc. KUTUUUUTUTUTUTZOOI
Ja, dat is het ook. Teringzooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Gadver dat zijn kutredenen. Altijd die stomme 'positieve' discriminatie. Tenminste zo klinkt het een beetje.
Je krijgt vast de volgende baan die je aangeboden wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, godverdomme zeg.
Afgevallen op groepssamenstelling. Ze vonden met gekwalificeerd, vonden mn gesprek goed, scores op de testen waren oke. Maar ze hadden meer mensen met mijn 'profiel' en wilden een samenstelling van man/vrouw, autochtoon/allochtoon etc. KUTUUUUTUTUTUTZOOI
Je weet nu wel dat je het kan enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:31 schreef Skv het volgende:
Ja, dat is het ook. Teringzooi.
Kan ik weer ergens anders HELEMAAL opnieuw beginnen, tering zeg.
Goedzoooquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:32 schreef Geester het volgende:
Lekker gebbqued en vrijdag eind scriptie inleveren, ingeschreven nieuwe studie.. bla die bla
Het slaat toch nergens op dat ik vier hele dagen kwijt ben aan heen en weer treinen naar die onzin en er dan wordt uitgegooid op 'groepssamenstelling'?quote:
Dat is inderdaad pretty fucked up en nog een lame excuus ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:40 schreef Skv het volgende:
Het slaat toch nergens op dat ik vier hele dagen kwijt ben aan heen en weer treinen naar die onzin en er dan wordt uitgegooid op 'groepssamenstelling'?
Why?quote:
Ban?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |