maar die kunnen heus niet naar Vegas om op te treden, dus ik kan me niet voorstellen dat zij doorgaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
aub Dancesplash please ze zijn zo lievvvvv
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik was net 1 seconde te laat voor de lapo.![]()
Ik had een veel leukere TT: daar zakt mijn broek van af.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik was net 1 seconde te laat voor de lapo.![]()
Ik had een veel leukere TT: daar zakt mijn broek van af.
ze waren gewoon het bestequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En jij weer voor de kleine meisjes.
quote:
Zie je, jij verdenkt Dan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, het lijkt wel of alle leuke mannen dat zijn tegenwoordig
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef IMShuuul het volgende:
Oke what's next? Iemand een leuk voorstel?
Je weet dat het doorgestoken kaart is?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom die Laura door is begrijp ik echt niet. Zegt toch weer iets over de slechtere smaak van Nederland.
Anders werd het een dansfinale.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom die Laura door is begrijp ik echt niet. Zegt toch weer iets over de slechtere smaak van Nederland.
Nu ligt de lat heel hoogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Nee inderdaadWat is jouw leuke voorstel?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor 86 zien die ouders er goed uit zeg
Patricia lijkt ouderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor 86 zien die ouders er goed uit zeg
Als ze zichzelf is en niet de diva-act doet bedoel je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Patries vreemd genoeg buiten het jury gedoe altijd wel leuk in interviews, zodra het gewoon over haar leven gaat (niet HGT/programma met Patty Brard etc).
Ja zoietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze zichzelf is en niet de diva-act doet bedoel je?
Nu nog niet; met vrouw en kind. Misschien ooit over 10 jaar uit de kast?quote:
Hij reageerde nogal....typisch.quote:
Ah, hij zit dus nog in de ontkenningsfase ... of hij is heel erg metroman.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu nog niet; met vrouw en kind. Misschien ooit over 10 jaar uit de kast?
"Ik weet hoe het zit"quote:
Of zijn ouwe lui zijn van die echte rednecksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, hij zit dus nog in de ontkenningsfase ... of hij is heel erg metroman.
Jammer, dat heb ik niet gezien, maar het was een voorstukje van volgende week toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik weet hoe het zit"Ach ja een Amerikaan hè?
Of hij heeft een hele rijke vrouwquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of zijn ouwe lui zijn van die echte rednecks
Nee is net geweestquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, dat heb ik niet gezien, maar het was een voorstukje van volgende week toch?
quote:
Die komen straks..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat vanavond Cameron Diaz en J. Lo kwamen, dat lieten ze al een paar dagen zien.
Maar was Dan niet in dat programma van Peter van der Vorst?quote:
Dat was hij wel, net als Gordon, Patries en Robert..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar was Dan niet in dat programma van Peter van der Vorst?
Ik ben bang dat ik van alles door elkaar aan het halen ben
Nou ja, dan kijk ik nog wel op Uitzending gemistquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat was hij wel, net als Gordon, Patries en Robert..
2 gasten in 1 uur is wel erg weinigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat vanavond Cameron Diaz en J. Lo kwamen, dat lieten ze al een paar dagen zien.
Ik weet niet meer wat het voorheen was, maar voor mij lijkt het weinig, iedereen zat nog buiten met mooi weer denk ik?quote:pos titel abs 6+
1
HOLLANDS GOT TALENT
1.484.000
quote:Minder kijkers Holland's Got Talent
AMSTERDAM - De kijkcijfers Holland's Got Talent hebben vrijdag een laagterecord bereikt. Naar de talentenjacht keken iets minder dan 1,5 miljoen mensen.
Foto: ANP
Dat blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek. Nog niet eerder dit seizoen keken zo weinig mensen naar het RTL-programma.
Ondanks het laagterecord was Holland's Got Talent net als vorige week het best bekeken programma van de dag. Goede Tijden, Slechte Tijden trok vrijdag 1,33 miljoen kijkers. De top drie wordt gecompleteerd door het achtuurjournaal, hier stemden 1,31 mensen op af.
De Mol
De tweede aflevering van De Mol Trapt Af werd door 311 duizend mensen bekeken, iets minder dan vorige week. Johnny de Mol staat met zijn voetbalprogramma op de 25e plaats van de kijkcijferlijst. Realityshow De Schat van De Oranje wist 271 duizend mensen te boeien, het SBS-programma valt hiermee buiten de top 25.
Door: Novum
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom de meisjes van Dancesplash niet door zijn. Ze zijn niet alleen lief en schattig, maar ze kunnen ook nog goed dansen. Laura, die ook lief en schattig is, zette een niet-perfecte performance neer en haalde wel de finale. Wat is dan het criterium om door te mogen?
quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een echt opvallende act in de finale. Eentje zoals je die vaak wel in buitenlandse edities ziet. Jammer.... wat dat betreft is dit echt een saai seizoen
Denk dat je in die tijd niet zoveel zal missenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik moet werken van 17.00 tot 21.00 maar ik kijk wel snel de optredens terug in dereclame
Ik hoorde het nummer van de week op de radioquote:Jurylid Gordon heeft in de finale van Holland’s Got Talent wat zendtijd veilig gesteld voor een optreden met zijn groep LA The Voices. Ze sluiten de show af door voor het eerst live op televisie hun nieuwe single Hart van de Leeuw ten gehore te brengen. Dat heeft RTL 4 donderdag gemeld. Het andere muzikale gastoptreden wordt verzorgd door Aliyah Kolf. De 12-jarige winnares van het vorige seizoen opent de slotuitzending met haar nieuwe single Yeah Yeah Yeah.
De finale van de talentenjacht wordt ingevuld door de acht overgebleven acts No Escape XXL, Nigel, The Looney Tunes, Laura, The Ruggeds, The Devils, Little Chucky Crew en DDF Crew. In studio 22 voeren zij allen een compleet nieuwe act op.
Bron
Nee hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Vanavond een optreden van Gordon met zijn LA The Voices
[..]
Ik hoorde het nummer van de week op de radio
Ik vind het vooral raar dat ze de show afsluiten. Die aandacht hoort dan toch naar de winnaar(s) te gaan en niet naar Gordon en z´n vrienden?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Vanavond een optreden van Gordon met zijn LA The Voices
[..]
Ik hoorde het nummer van de week op de radio
Ik zet het geluid wel afquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas welIk kan geen youtube vinden van het liedje, kon je even huilen.
Dan weet je al dat Melissa niet wintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:49 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat ze de show afsluiten. Die aandacht hoort dan toch naar de winnaar(s) te gaan en niet naar Gordon en z´n vrienden?
KLopt. Het draait allang niet meer om de winnaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:59 schreef Karina het volgende:
Alle finales zijn een beetje raar, bij the Voice was het ook al, de winnaar wordt bijna genegeerd op het eind.
Tussen haar harp verstrikt geraaktquote:
Allang? het ging toch al vanaf het begin over de sms-inkomsten?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
KLopt. Het draait allang niet meer om de winnaar
Nee, want dat kon nog niet in het beginquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allang? het ging toch al vanaf het begin over de sms-inkomsten?
lol same herequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik moet werken van 17.00 tot 21.00 maar ik kijk wel snel de optredens terug in dereclame
Je zal niet zoveel missen denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
lol same heremoet ook werken van 17.00 tot 21.00
Baal best wel dat ik een groot stuk mis :/
Half uurtje maar, misschien 2 optredens, hooguit. Het begint sowieso toch altijd te laat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mja, kben rond 21.30 thuis dus reken maar een uurtjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Half uurtje maar, misschien 2 optredens, hooguit. Het begint sowieso toch altijd te laat.
Da's ook toevallig, zijn toch rare tijden om te werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah shit, te laatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:13 schreef MissJ het volgende:
OMG!!![]()
![]()
![]()
NUUU Dan![]()
![]()
bij RTL Boulevard!! Check zijn haar
![]()
![]()
Ik denk de touwspringbelgen, ik hoop Laura.quote:
IK WIL DIE ROOIE!!!1!1!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef iBenny het volgende:
De EK-actie van de Deen hier verderop slaat echt helemaal vierkant nergens op. Stickers die in Illustrator binnen enkele minuten zijn 'ontworpen'....
[ afbeelding ]
Nou, eh... tjaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:38 schreef blue-eye het volgende:
nog een uurtje geduld zie je het
ik heb het voor je gevonden:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8a23517e-bac0-e346-9e16-82241f506f8c
dan kopieert gordon's kapsel heet het.
Ahhhhhhhhquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
De laatste paar minuten van GTST meepikken_________!
Tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef chufi het volgende:
Lees net dat er een kennis van me in het publiek zit
quote:
In de VS hebben alle series nu zomerstop, misschien moeten we wel drie maanden wachten om te zien hoe dit aflooptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat een geweldige vechtpartij, wat een spanning, wat een sensatie. Oe daar gaat zometeen iets in de fik natuurlijk met die gasflessen.
Boem explosie! Let op.
vergeet niet! en dan de spannende cliffhanger van leeft persoon X nog wel!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat een geweldige vechtpartij, wat een spanning, wat een sensatie. Oe daar gaat zometeen iets in de fik natuurlijk met die gasflessen.
Boem explosie! Let op.
Oh ja, de salarisonderhandelingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vergeet niet! en dan de spannende cliffhanger van leeft persoon X nog wel!
Ik vind het niksquote:
alsof de families niet sowieso stemmen, onafhankelijk van startvolgordequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef Frag_adder het volgende:
ik vind de finale nog steeds niet eerijk, omdat je al vanaf act 1 kan stemmen zonder de andere gezien te hebben
ik heb geen idee hoeveel stemmen er ongeveer binnen komt maar volgensmij zijn de stemmen van de normale kijker meer waard dan de familie qua hoeveelheidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alsof de families niet sowieso stemmen, onafhankelijk van startvolgorde
ik ook nietquote:
Is dit jaar al geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Dit is wel iets voor het Kindersongfestival of is dat al geweest?
Sletje in opleiding.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:41 schreef Travel. het volgende:
Waarom gedraagt zij zich zo hoerig voor een minderjarig kind?
Bos, de man met een algemene kennis groter dan Vaduz.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dit jaar al geweest
Vraag niet hoe, maar ik weet dat
Erg hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik vond het vreselijk, maar voor kinderen is het vast heel erg leuk.
Ik wilde nog roepen 'ah ze doet het gewoon goed in Engels' maar jaquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bos, de man met een algemene kennis groter dan Vaduz.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
Oké, wanneer gaat Dan uit de kast komen?
Ik heb wel gekeken en weet het ook niet, zegt hopelijk iets over de acts van dit jaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk nu voor het eerst dit seizoen, dus ik heb totaal geen idee, wat voor acts er nu komen..
pas na de derde komt er reclame, houd het nog maar even opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Verdorie nu moet ik nog naar de wcLekkere timing.
Daarom leg ik altijd een stoma aan voor HGT, kun je het lekker laten lopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Verdorie nu moet ik nog naar de wcLekkere timing.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom leg ik altijd een stoma aan voor HGT, kun je het lekker laten lopen.
Ik vul altijd colaflessenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom leg ik altijd een stoma aan voor HGT, kun je het lekker laten lopen.
dat kan tegenwoordig ook, gewoon op je tablet kijken, niet per ongeluk doorspoelenquote:
is moeilijk om in een grote groep toch nog iets anders te laten zien dan een grote groepquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Voor het eerst dat zo'n idioot grote groep wat boeiende momenten heeft, normaal is het 3 minuten synchroon danspasjes.
Ik spoelde vandaag bijna m'n iPod door, ik kreeg het knap warm ffquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat kan tegenwoordig ook, gewoon op je tablet kijken, niet per ongeluk doorspoelen
ditquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Voor het eerst dat zo'n idioot grote groep wat boeiende momenten heeft, normaal is het 3 minuten synchroon danspasjes.
Nee ik ook niet, ik vind het best knap wat ze doen, maar een kleine groep vind ik gewoon leuker. Bij een grote groep weet ik nooit waar ik naar moet kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is niet mijn kop thee, ik hou gewoon niet van die grote groepen
Mwah kan prima, zoals nu net, ineens in het midden beweging en de rest spat naar de kantenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is moeilijk om in een grote groep toch nog iets anders te laten zien dan een grote groepwaarbij je niet weet awaar je moet kijken
jij weet alles 30 seconde eerder dan wijquote:
hmmm is het wel live? hoe weet de ondertitelaar wat dan gaat zeggen als die tekst eventjes voorliep. de jury is mega blij worden ze zo ongeloofwaardig van, zover je ze geloofwaardig kan noemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:53 schreef Bos81 het volgende:
Net liep de ondertiteling van Dan achter en nu loopt ie voor![]()
![]()
ja jongleurs is moeilijk boeiend te houden, vorige keer vond ik er geen bal aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Nigel, hopelijk deze keer iets boeienders
Er zit 30 seconden tussen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:56 schreef blue-eye het volgende:
[..]
hmmm is het wel live? hoe weet de ondertitelaar wat dan gaat zeggen als die tekst eventjes voorliep. de jury is mega blij worden ze zo ongeloofwaardig van, zover je ze geloofwaardig kan noemen.
pas 15 minuten, er was ween vechtpartij en een brand + explosie dus GTST liep uitquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja jongleurs is moeilijk boeiend te houden, vorige keer vond ik er geen bal aan
Ohw en Alliyah... dus eigenlijk 2quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
pas 15 minuten, er was ween vechtpartij en een brand + explosie dus GTST liep uit
je hebt getwitterflirt met em?quote:
dank!.quote:
Wat is dat nou weer? Iemand versieren op twitterquote:
en hij zei ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |