maar die kunnen heus niet naar Vegas om op te treden, dus ik kan me niet voorstellen dat zij doorgaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
aub Dancesplash please ze zijn zo lievvvvv
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik was net 1 seconde te laat voor de lapo.![]()
Ik had een veel leukere TT: daar zakt mijn broek van af.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik was net 1 seconde te laat voor de lapo.![]()
Ik had een veel leukere TT: daar zakt mijn broek van af.
ze waren gewoon het bestequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En jij weer voor de kleine meisjes.
quote:
Zie je, jij verdenkt Dan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, het lijkt wel of alle leuke mannen dat zijn tegenwoordig
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef IMShuuul het volgende:
Oke what's next? Iemand een leuk voorstel?
Je weet dat het doorgestoken kaart is?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom die Laura door is begrijp ik echt niet. Zegt toch weer iets over de slechtere smaak van Nederland.
Anders werd het een dansfinale.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom die Laura door is begrijp ik echt niet. Zegt toch weer iets over de slechtere smaak van Nederland.
Nu ligt de lat heel hoogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Nee inderdaadWat is jouw leuke voorstel?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor 86 zien die ouders er goed uit zeg
Patricia lijkt ouderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor 86 zien die ouders er goed uit zeg
Als ze zichzelf is en niet de diva-act doet bedoel je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Patries vreemd genoeg buiten het jury gedoe altijd wel leuk in interviews, zodra het gewoon over haar leven gaat (niet HGT/programma met Patty Brard etc).
Ja zoietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze zichzelf is en niet de diva-act doet bedoel je?
Nu nog niet; met vrouw en kind. Misschien ooit over 10 jaar uit de kast?quote:
Hij reageerde nogal....typisch.quote:
Ah, hij zit dus nog in de ontkenningsfase ... of hij is heel erg metroman.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu nog niet; met vrouw en kind. Misschien ooit over 10 jaar uit de kast?
"Ik weet hoe het zit"quote:
Of zijn ouwe lui zijn van die echte rednecksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, hij zit dus nog in de ontkenningsfase ... of hij is heel erg metroman.
Jammer, dat heb ik niet gezien, maar het was een voorstukje van volgende week toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik weet hoe het zit"Ach ja een Amerikaan hè?
Of hij heeft een hele rijke vrouwquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of zijn ouwe lui zijn van die echte rednecks
Nee is net geweestquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, dat heb ik niet gezien, maar het was een voorstukje van volgende week toch?
quote:
Die komen straks..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat vanavond Cameron Diaz en J. Lo kwamen, dat lieten ze al een paar dagen zien.
Maar was Dan niet in dat programma van Peter van der Vorst?quote:
Dat was hij wel, net als Gordon, Patries en Robert..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar was Dan niet in dat programma van Peter van der Vorst?
Ik ben bang dat ik van alles door elkaar aan het halen ben
Nou ja, dan kijk ik nog wel op Uitzending gemistquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat was hij wel, net als Gordon, Patries en Robert..
2 gasten in 1 uur is wel erg weinigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat vanavond Cameron Diaz en J. Lo kwamen, dat lieten ze al een paar dagen zien.
Ik weet niet meer wat het voorheen was, maar voor mij lijkt het weinig, iedereen zat nog buiten met mooi weer denk ik?quote:pos titel abs 6+
1
HOLLANDS GOT TALENT
1.484.000
quote:Minder kijkers Holland's Got Talent
AMSTERDAM - De kijkcijfers Holland's Got Talent hebben vrijdag een laagterecord bereikt. Naar de talentenjacht keken iets minder dan 1,5 miljoen mensen.
Foto: ANP
Dat blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek. Nog niet eerder dit seizoen keken zo weinig mensen naar het RTL-programma.
Ondanks het laagterecord was Holland's Got Talent net als vorige week het best bekeken programma van de dag. Goede Tijden, Slechte Tijden trok vrijdag 1,33 miljoen kijkers. De top drie wordt gecompleteerd door het achtuurjournaal, hier stemden 1,31 mensen op af.
De Mol
De tweede aflevering van De Mol Trapt Af werd door 311 duizend mensen bekeken, iets minder dan vorige week. Johnny de Mol staat met zijn voetbalprogramma op de 25e plaats van de kijkcijferlijst. Realityshow De Schat van De Oranje wist 271 duizend mensen te boeien, het SBS-programma valt hiermee buiten de top 25.
Door: Novum
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom de meisjes van Dancesplash niet door zijn. Ze zijn niet alleen lief en schattig, maar ze kunnen ook nog goed dansen. Laura, die ook lief en schattig is, zette een niet-perfecte performance neer en haalde wel de finale. Wat is dan het criterium om door te mogen?
quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een echt opvallende act in de finale. Eentje zoals je die vaak wel in buitenlandse edities ziet. Jammer.... wat dat betreft is dit echt een saai seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |