Ligt eraan hoe jij je erbij voeltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was dat een compliment of bedoelde je daarmee iemand te beledigen?
Ik vind het niet erg om aan tieten te likken, mits van een vrouw die ik verder ook wel zie zitten. Dus laten we het op een compliment houden.quote:
gewoon sparen tot volgende week, ken je knallen..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Beach het volgende:
nu aftrekken of wachten totdat het wat koeler is?
En je bent nog steeds jaloersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wilde ff zeggen: tt faal.
En gefeliciteerd Dimens.
Ben ik het mee eens, wij mannen houden van tieten vanaf dat onze moeders ons borstvoeding gavenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om aan tieten te likken, mits van een vrouw die ik verder ook wel zie zitten. Dus laten we het op een compliment houden.
hey schattig vinger meisjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik wilde ff zeggen: tt faal.
En gefeliciteerd Dimens.
Ik werd te dik van mijn mama's borstvoeding dus dat heb ik niet lang mogen doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, wij mannen houden van tieten vanaf dat onze moeders ons borstvoeding gaven
okequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef Boterbartje het volgende:
Ik liep naar balkon bar, leeg.
Ik liep naar beneden; blikje cola 1,5$
Ik liep 2 meter de straat op: blikje cola 0,5$
Ik kocht een blikje cola
Ik liep weer naar binnen
Allerlei hoeren gingen zo van; hey youuu en alles maar ze waren lelijk en ik liep naar boven naar m'n kamertje waar ik kan FOK!ken
Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef Boterbartje het volgende:
Ik liep naar balkon bar, leeg.
Ik liep naar beneden; blikje cola 1,5$
Ik liep 2 meter de straat op: blikje cola 0,5$
Ik kocht een blikje cola
Ik liep weer naar binnen
Allerlei hoeren gingen zo van; hey youuu en alles maar ze waren lelijk en ik liep naar boven naar m'n kamertje waar ik kan FOK!ken
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werd te dik van mijn mama's borstvoeding dus dat heb ik niet lang mogen doen.Dat compenseer ik nu.
En dat is een gemis voor jou!quote:
dit is toch onz..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gianni
Waarom zitten alle users hier ipv ONZ, het is zo stil..
Dit is the place to bequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gianni
Waarom zitten alle users hier ipv ONZ, het is zo stil..
ik kom hier regelmatigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewone topics ipv SC
Wat doe jij hier?
Oh, 19 jaar, hoog intelligent, knap, voorliefde voor gezoute boter, mixje en wat wil je nog meer wetenquote:
Ik shine altijd harderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik voel me shinen als de zon, heb jij je zonnebril al op?
Oké, top man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh, 19 jaar, hoog intelligent, knap, voorliefde voor gezoute boter, mixje en wat wil je nog meer weten
Tss weer niet goed genoeg?quote:
YEAHquote:
He dat ben ik ook, box man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh, 19 jaar, hoog intelligent, knap, voorliefde voor gezoute boter, mixje en wat wil je nog meer weten
Die vrouwen daar in thailand die houden daar toch ook van, met wapens schieten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss weer niet goed genoeg?
Ik heb vandaag met een M16 op een kokosnoot geschoten, krijg je daar geen natte poes van?
Neh man sorriej ik heb half zuidamerikaans bloed dus ik heb donker haar groene ogen kusjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
He dat ben ik ook, box man.
Ben je ook nog een über mensch aka ariër als ik? Dan kunnen we tweeling worden.
Jawel, ik zei toch top?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss weer niet goed genoeg?
Ik heb vandaag met een M16 op een kokosnoot geschoten, krijg je daar geen natte poes van?
Ja ik weet niet; ik weet wel dat ik nu wel zin heb aan een massage van die cambodiaanse chick die dat aanbood, m'n hele rug zit vastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die vrouwen daar in thailand die houden daar toch ook van, met wapens schieten?
In weespquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waar woon je, dan haal ik je op gaan we chillings zetten toch
Hahaha inferieur ras dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neh man sorriej ik heb half zuidamerikaans bloed dus ik heb donker haar groene ogen kusjes
Weesp is wel dichtbij toch?quote:
Waarom niet, je kan toch ook zeggen dat je geen seks wilt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet; ik weet wel dat ik nu wel zin heb aan een massage van die cambodiaanse chick die dat aanbood, m'n hele rug zit vast
maar dan zou ik dus alleen willen dat ze mij masseert voor 1 dollar en dan weer weggaat, maar zij wil dan seks.
Ok ze mag mij best naakt masseren als ze dat wil maar ik ga niet betalen voor seks
Nee ik ben juist superieur want door het mixen van 2 verschillende rassen krijg je een gevarieerder genenpakket waardoor je meer overlevingskans hebt volgens de theorie van darwinquote:
tfoe, amsterdam ik woon rotterdam heb geen zin om daar te gaan meer, moet straks om 05:00 weer me nest uitquote:
Ja maar zo'n massage is dan ook meer dan 1 dollar, das kutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom niet, je kan toch ook zeggen dat je geen seks wilt?
Overleggen kan altijd
boeiend, YOLOquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar zo'n massage is dan ook meer dan 1 dollar, das kut
ik heb niet eens 1 dollar dan moet ik weer groot geld aanbreken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik ben juist superieur want door het mixen van 2 verschillende rassen krijg je een gevarieerder genenpakket waardoor je meer overlevingskans hebt volgens de theorie van darwin
Heb je toch wel voor mij overquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
tfoe, amsterdam ik woon rotterdam heb geen zin om daar te gaan meer, moet straks om 05:00 weer me nest uit
Ja maar alles is dichtbij in Nederlandquote:
Ik date al met Cash(flips ex als het je meer zegt)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar alles is dichtbij in Nederland
daten?
dat was uiteraard niet serieusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
heb je al afgetrokken, of ging je toch sparen?
het zegt me allemaal niets maar het is een gegeven dat ik > cashquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik date al met Cash(flips ex als het je meer zegt)
We gingen alleen samen shinen, leeftijd is niet boeiend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jawel, maar je bent ook nog minderjarig, maar ik zou altijd voor je klaar staan hoor
Jij bent toch 12 ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik date al met Cash(flips ex als het je meer zegt)
Tss.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het zegt me allemaal niets maar het is een gegeven dat ik > cash
Maar alle chicks worden spontaan verliefd op mijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gingen alleen samen shinen, leeftijd is niet boeiend.
niet waarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dat zeg je nu omdat angel-joy hier is
Ja hequote:
ja ik had hem hier ergens gepost vandaag in een topicquote:
Ik ben dan ook geen kuikentjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar alle chicks worden spontaan verliefd op mij
Hij is 18quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan met de ex van Flips daten?
Gewoon een M60 tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:31 schreef Dientje12 het volgende:
5.56mm nato
Beter had je de AK-47 gedaan die schiet 7.56, of een .50
Linkje aubquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb al foto's gepost in US en Life.
lurkskillsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe wil ik die ene pic ooit vinden?
Ja had gekund en was zelfde geld maarja ik deed m16quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:31 schreef Dientje12 het volgende:
5.56mm nato
Beter had je de AK-47 gedaan die schiet 7.56, of een .50
lilnkje naar life topicquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik helemaal gaan zoeken
Kijk eens in de life topic van nu.
Ja vanmorgenquote:
sorrie maar lnkje naar dat topic is toch wel leif als je dat doet ik ben lui ik lig al in bed ik ga zo slapen kusjesquote:
Ik lig ook in bed met hooikoortsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sorrie maar lnkje naar dat topic is toch wel leif als je dat doet ik ben lui ik lig al in bed ik ga zo slapen kusjes
Moet je ook gehoorbescherming opzettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoer hoor.
Ik heb het ook een keer gedaan, toen deden mijn oren pijn
Moet ik hierin zoeken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik lig ook in bed met hooikoorts
Zoek zelf
oh hooikoorts is kutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik lig ook in bed met hooikoorts
Zoek zelf
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Moet ik hierin zoeken?
M S&GFOK!kers Sexy & Gewaagd #41 ?
Nee super makkelijk alles raak over 50 meterquote:
Wow nicequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee super makkelijk alles raak over 50 meter
Ik had een kokosnoot gekocht voor ene dollar, gelijk eerste schot op die kokosnoot
BAM KOKOSNOOTEXPLOSIE HAHAHAHAHA
Volgens mij kan je niet lezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Moet ik hierin zoeken?
M S&GFOK!kers Sexy & Gewaagd #41 ?
Het is niet eens 8 uur?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh hooikoorts is kut
ik lig in bed omdat ik zo ga slapen
Nee ik zit serieus in cambodja en het is kwart voor 1 snachtsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is niet eens 8 uur?
Of ben je serieus in thailand, en is het al 2 uur 's nachts?
Ahh okequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik zit serieus in cambodja en het is kwart voor 1 snachts
welke pagina ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke
Dat van US kan ik niet vinden, maar hier:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #72
Gianni, wat zeg jij?![]()
Je wilde eerst geen broekje aan doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke
huh, wat zei ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke
oja nu zie ik het;quote:
Tot zo ver ziet het er goed uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke
dafuqquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
jij was mijn lieve kleine baby toen je 6 weken was!
je was altijd zo bijterig maar in 1x gaf je een kusjee je was zo lief en ik was toen helemaal gek op jouww als er iets was kwam ik na je toe en ik vertelde je alles!! dat ik nog zoveel van je hou is best logisch want we hadden zoveel meegemaakt je was een keer weggelopen en ik was geschokken en bang dat je er niet was maar toen kwam ik thuis en zag ik jouw..
dat waren van die mooie tijden je was zo snoesje en je werd ouder en je werd zwak maar nu heb je je rust!! een konijntje zoals jij is onvervangbaar!!
ik hou van je mijn kleine baby♥
I love You My Little Baby♥
[ afbeelding ]
Oké, en moet ik dat nu leuk vinden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja nu zie ik het;
ja ik zou je wel doen
Dat konijn kijkt echt zo van: Get the fuck away from mequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
jij was mijn lieve kleine baby toen je 6 weken was!
je was altijd zo bijterig maar in 1x gaf je een kusjee je was zo lief en ik was toen helemaal gek op jouww als er iets was kwam ik na je toe en ik vertelde je alles!! dat ik nog zoveel van je hou is best logisch want we hadden zoveel meegemaakt je was een keer weggelopen en ik was geschokken en bang dat je er niet was maar toen kwam ik thuis en zag ik jouw..
dat waren van die mooie tijden je was zo snoesje en je werd ouder en je werd zwak maar nu heb je je rust!! een konijntje zoals jij is onvervangbaar!!
ik hou van je mijn kleine baby♥
I love You My Little Baby♥
[ afbeelding ]
Het is toch geen stringquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat het meer een onderbroek is dan een broek(je).
nu moet je dm sturen met adres en dan sta ik zsm op de stoep en geef ik je kusjes overal tot je het uitkrijst van genotquote:
Ik ben geen kraai.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nu moet je dm sturen met adres en dan sta ik zsm op de stoep en geef ik je kusjes overal tot je het uitkrijst van genot
wat?quote:
0quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat wat wat wil je doen dannnnn
Ik dacht dat zo een string eruit zag. :Ssquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is toch geen string
Zo loop ik thuis rond, dus.
En het is gewoon een short.
sorry, in mijn hoofd was het grappigerquote:
Mwhehehe okayquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, in mijn hoofd was het grappiger
kreun van genot is ook goed, whatever floats your boatquote:
Ik dacht dat meneer vanavond naar de beurs ging?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:58 schreef Typisch het volgende:
Oké, mijn maten zijn of op voetbalkamp, werken of met hun vriendinnen. Een avond vrijdagavond foreveralone dus in het verschiet.
Oké, leuk hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kreun van genot is ook goed, whatever floats your boat
ik ben heel dit weekend forever alone, omdati k moet werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:58 schreef Typisch het volgende:
Oké, mijn maten zijn of op voetbalkamp, werken of met hun vriendinnen. Een avond vrijdagavond foreveralone dus in het verschiet.
Mwhehe dat was het de eerste keer alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, want het begint irritant te worden
Ja, jij begonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe dat was het de eerste keer al
Je hebt ons.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:58 schreef Typisch het volgende:
Ja dat was ook godverdomme de bedoeling.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik dacht dat meneer vanavond naar de beurs ging?
Misschien willen snuf en DV met je mee?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat was ook godverdomme de bedoeling.
Ja, het trieste is dat ik verder niets te doen heb. Ja ik kan buiten gaan hangen met gekke gasten maar daar ben ik ook een beetje te oud voor.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga een nazi clubje oprichten. wie doet er mee?
hij heeft het opgegeven bij zijn vorige stalk object?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zo'n fan van mij?
Hahaha.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Misschien willen snuf en DV met je mee?
Welk stalk object bedoel je precies, gaat zo snel bij P_Zquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij heeft het opgegeven bij zijn vorige stalk object?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Welk stalk object bedoel je precies, gaat zo snel bij P_Z
Ze hebben nog het hele weekeind manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee joh, die zijn samen bezig.
ik hou het ook niet zo precies bij maar volgens mij iig coban yvonne mk unf en 90% van de verdere dames nicks op fokquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Welk stalk object bedoel je precies, gaat zo snel bij P_Z
yvonne is wel een lekker hertje jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik hou het ook niet zo precies bij maar volgens mij iig coban yvonne mk unf en 90% van de verdere dames nicks op fok
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ECHT NIETbij Spouwer niet hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij heeft het opgegeven bij zijn vorige stalk object?
pics?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn overbuurman zit weer te gluren.
Zou ik ook doen als ik naast jou woondequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn overbuurman zit weer te gluren.
ik niet ik zou me in haar kast opsluiten als ze er niet is en dan 's nachts aan haar haar gaan ruiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik naast jou woonde
Maakt toch niks uit, je hoeft niet iedere week uit te gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, het trieste is dat ik verder niets te doen heb. Ja ik kan buiten gaan hangen met gekke gasten maar daar ben ik ook een beetje te oud voor.
wat wil je gaan doen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga een nazi clubje oprichten. wie doet er mee?
Derde wiel alles.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ze hebben nog het hele weekeind man
JAWEL, want ik ga morgen sowieso.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, je hoeft niet iedere week uit te gaan.
das A-J dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok ok ons clubje heeft een excuus chinees nodig. wie offert zich op ?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Derde wiel alles.
Nee DV is toch ongesteld derhalve niet interessant.
Jij doet niet alleen dat, ik zie ook nog wel in je dat je gaat zwaffelen enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik niet ik zou me in haar kast opsluiten als ze er niet is en dan 's nachts aan haar haar gaan ruiken.
Deze snap ik niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ah ja 12 is een moeilijke leeftijd.
alleen als ik zeker ben dat ze diep slaaptquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij doet niet alleen dat, ik zie ook nog wel in je dat je gaat zwaffelen enzo
wat ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
die gozer die de taj mahal zwaffelde he.
aanbid me!meer zeg ik er niet over
ok da's goed genoeg hoor. kom gezellig bij het clubjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Racist, alleen omdat ik Aziatisch ben.
sorry zusjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het was wit en mooi en koel. neem me het eens kwalijk
wat wat ben je dat wat pic van jou ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als PVV niet zo'n extreem integratie programma had had ik PVV gestemd. Dan is het namelijk redelijk links.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij pvv zei je niets. ik weet wat je bent ontken het maar niet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Shit hij zag me
Foto is vet onduidelijk.
Vind je het gek als hij heel de tijd zit te glurenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Shit hij zag me
Foto is vet onduidelijk.
sp is ook wel redelijk links. dat communistische krijgen ze er toch niet door dus je kunt het gerust stemmen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als PVV niet zo'n extreem integratie programma had had ik PVV gestemd. Dan is het namelijk redelijk links.
Je kunt gerust alles stemmen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sp is ook wel redelijk links. dat communistische krijgen ze er toch niet door dus je kunt het gerust stemmen.
ze baalt ervan, dat voel ik en daarom zei ze het om medelijden enzo. maar mooi niet! ze gaat het maar doen en dan teleurgesteld wordenquote:
nah als je midden kabinet wilt moet je gewoon sp stemmen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt gerust alles stemmen.
Maar ik ga denk ik voor D66.
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]nice
anders nog 1 als ie doorgaat?
Maar was als niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze baalt ervan, dat voel ik en daarom zei ze het om medelijden enzo. maar mooi niet! ze gaat het maar doen en dan teleurgesteld worden
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
Hij is echt erg hoor, vorige keer zei hij tegen mijn moeder: u moet tegen uw dochter zeggen dat ze niet zo naakt moet lopen
Terwijl ik dus gewoon van de badkamer ff snel naar mijn kamer rende
seriously?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
Hij is echt erg hoor, vorige keer zei hij tegen mijn moeder: u moet tegen uw dochter zeggen dat ze niet zo naakt moet lopen
Hij leest ook krant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vind je het gek als hij heel de tijd zit te gluren
Wat maakt het uit of iemand naakt loopt ja of neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
Pedobear approvesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met 2 gaatjes erin om niets te missen natuurlijk
Ik stem of D66 of Piraten Partij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nah als je midden kabinet wilt moet je gewoon sp stemmen.
Niks maar om nou naar een 15 jarige te gluren is ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand naakt loopt ja of nee
dat ligt aan de context. naakt in je badkamer, niets aan het handje. 50 jarige man die naakt een speeltuin oploopt....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand naakt loopt ja of nee
en wat zei de buurmanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder zei gewoon; of u gaat gewoon minder gluren
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met 2 gaatjes erin om niets te missen natuurlijk
ja daarom, als die het toevallig zag ok, maar het is overduidelijk dat die erop let volgens A-Jquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks maar om nou naar een 15 jarige te gluren is ook weer zo wat.
Wat zei die daarop?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder zei gewoon; of u gaat gewoon minder gluren
Mijn buurman van rond de 45 doet dat ook gewoonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat ligt aan de context. naakt in je badkamer, niets aan het handje. 50 jarige man die naakt een speeltuin oploopt....
Hij gluurt serieus, zit echt hele dag thuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja daarom, als die het toevallig zag ok, maar het is overduidelijk dat die erop let volgens A-J
[..]
Wat zei die daarop?
[..]
Mijn buurman van rond de 45 doet dat ook gewoonmaar kan je alleen zien vanaf de zolder
met verrekijker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij gluurt serieus, zit echt hele dag thuis
Gewoon striptease geven, dan denkt hij WTF en dan gaat ie vast wel weg. OF JE DOET GEWOON DE GORDIJNEN DICHT JIJ AANDACHTSLET.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef Boterbartje het volgende:
als hij gluurt ga uitgebreid tegen raam aan leunen met je tieten en ontken als hij het je moeder vertelt
pics, of een videoclip makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, ik ging voor mijn raam zitten en staarde zo, volgens mij heeft hij het door, want hij loopt naar binnen
Wat een mongool ook
rood lampje enzo. kun je nog wat bijverdienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, ik ging voor mijn raam zitten en staarde zo, volgens mij heeft hij het door, want hij loopt naar binnen
Wat een mongool ook
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon striptease geven, dan denkt hij WTF en dan gaat ie vast wel weg. OF JE DOET GEWOON DE GORDIJNEN DICHT JIJ AANDACHTSLET.
Ja, want jij kent mij heel goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry ik dat ik niet ik een donkere kamer wil zitten zoals jij?
Wat moet ik doen dan? Vertel eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want jij kent mij heel goed.Ik zit pas sinds een week in deze slowchat en heb jou nog nooit gesproken.
Als je er last van hebt dan doe je er wat aan, niet stoer doen op FOK! dat iemand naar je tietjes zit te kijken.
ja weeet het. Simonis loktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
Vandaag was ik in scheveningen, kon me niet eens op me werk concenteren, godver
Wat ik zei, gordijntjes dicht doen als je eventjes in je nakie door het huis gaat/wil rennen. Dat is toch niet zo moeilijk?quote:
rot op sukkelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik zei, gordijntjes dicht doen als je eventjes in je nakie door het huis gaat/wil rennen. Dat is toch niet zo moeilijk?
Omdat ik gelijk heb?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die kk newbie moet ff zijn bek gaan houden en zijn plek kennen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje onduidelijk, quote me om het te zien.
hehe goed verstopt zo kan ie lekker fappen. slimme buurman!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje onduidelijk, quote me om het te zien.
Lees ff terug, dan lees je dat ik even snel van de badkamer naar mijn kamer rende, dat is 5 meter ofzo, mag dat ook niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik zei, gordijntjes dicht doen als je eventjes in je nakie door het huis gaat/wil rennen. Dat is toch niet zo moeilijk?
Als die goed gespaart heeft, vliegt het over de krant heenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hehe goed verstopt zo kan ie lekker fappen. slimme buurman!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als die goed gespaart heeft, vliegt het over door de krant heen
No shit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Huh hij zit gewoon in de tuin.
Mag wel hoor, maar als ik dat doe zit ik niet te zeuren als iemand me ziet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lees ff terug, dan lees je dat ik even snel van de badkamer naar mijn kamer rende, dat is 5 meter ofzo, mag dat ook niet?
weet hij nu ook dat je foto's van hem neemt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
No shit?
Op dat moment zag hij me dus
" mijn buurmeisje begluurt me en maakt foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
weet hij nu ook dat je foto's van hem neemt?
had ik maar zo'n buurmeisjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
" mijn buurmeisje begluurt me en maakt foto's![]()
"
Daar zeur ik ook niet over, maar zoiets hou je dan voor jezelf, en niet aan mijn moeder vertellenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag wel hoor, maar als ik dat doe zit ik niet te zeuren als iemand me ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |