Dit is the place to bequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gianni
Waarom zitten alle users hier ipv ONZ, het is zo stil..
ik kom hier regelmatigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewone topics ipv SC
Wat doe jij hier?
Oh, 19 jaar, hoog intelligent, knap, voorliefde voor gezoute boter, mixje en wat wil je nog meer wetenquote:
Ik shine altijd harderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik voel me shinen als de zon, heb jij je zonnebril al op?
Oké, top man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh, 19 jaar, hoog intelligent, knap, voorliefde voor gezoute boter, mixje en wat wil je nog meer weten
Tss weer niet goed genoeg?quote:
YEAHquote:
He dat ben ik ook, box man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh, 19 jaar, hoog intelligent, knap, voorliefde voor gezoute boter, mixje en wat wil je nog meer weten
Die vrouwen daar in thailand die houden daar toch ook van, met wapens schieten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss weer niet goed genoeg?
Ik heb vandaag met een M16 op een kokosnoot geschoten, krijg je daar geen natte poes van?
Neh man sorriej ik heb half zuidamerikaans bloed dus ik heb donker haar groene ogen kusjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
He dat ben ik ook, box man.
Ben je ook nog een über mensch aka ariër als ik? Dan kunnen we tweeling worden.
Jawel, ik zei toch top?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss weer niet goed genoeg?
Ik heb vandaag met een M16 op een kokosnoot geschoten, krijg je daar geen natte poes van?
Ja ik weet niet; ik weet wel dat ik nu wel zin heb aan een massage van die cambodiaanse chick die dat aanbood, m'n hele rug zit vastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die vrouwen daar in thailand die houden daar toch ook van, met wapens schieten?
In weespquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waar woon je, dan haal ik je op gaan we chillings zetten toch
Hahaha inferieur ras dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neh man sorriej ik heb half zuidamerikaans bloed dus ik heb donker haar groene ogen kusjes
Weesp is wel dichtbij toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |