ze baalt ervan, dat voel ik en daarom zei ze het om medelijden enzo. maar mooi niet! ze gaat het maar doen en dan teleurgesteld wordenquote:
nah als je midden kabinet wilt moet je gewoon sp stemmen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt gerust alles stemmen.
Maar ik ga denk ik voor D66.
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]nice
anders nog 1 als ie doorgaat?
Maar was als niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze baalt ervan, dat voel ik en daarom zei ze het om medelijden enzo. maar mooi niet! ze gaat het maar doen en dan teleurgesteld worden
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
Hij is echt erg hoor, vorige keer zei hij tegen mijn moeder: u moet tegen uw dochter zeggen dat ze niet zo naakt moet lopen
Terwijl ik dus gewoon van de badkamer ff snel naar mijn kamer rende
seriously?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
Hij is echt erg hoor, vorige keer zei hij tegen mijn moeder: u moet tegen uw dochter zeggen dat ze niet zo naakt moet lopen
Hij leest ook krant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vind je het gek als hij heel de tijd zit te gluren
Wat maakt het uit of iemand naakt loopt ja of neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
Pedobear approvesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met 2 gaatjes erin om niets te missen natuurlijk
Ik stem of D66 of Piraten Partij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nah als je midden kabinet wilt moet je gewoon sp stemmen.
Niks maar om nou naar een 15 jarige te gluren is ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand naakt loopt ja of nee
dat ligt aan de context. naakt in je badkamer, niets aan het handje. 50 jarige man die naakt een speeltuin oploopt....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand naakt loopt ja of nee
en wat zei de buurmanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder zei gewoon; of u gaat gewoon minder gluren
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met 2 gaatjes erin om niets te missen natuurlijk
ja daarom, als die het toevallig zag ok, maar het is overduidelijk dat die erop let volgens A-Jquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks maar om nou naar een 15 jarige te gluren is ook weer zo wat.
Wat zei die daarop?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder zei gewoon; of u gaat gewoon minder gluren
Mijn buurman van rond de 45 doet dat ook gewoonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat ligt aan de context. naakt in je badkamer, niets aan het handje. 50 jarige man die naakt een speeltuin oploopt....
Hij gluurt serieus, zit echt hele dag thuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja daarom, als die het toevallig zag ok, maar het is overduidelijk dat die erop let volgens A-J
[..]
Wat zei die daarop?
[..]
Mijn buurman van rond de 45 doet dat ook gewoonmaar kan je alleen zien vanaf de zolder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |