quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje onduidelijk, quote me om het te zien.
hehe goed verstopt zo kan ie lekker fappen. slimme buurman!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje onduidelijk, quote me om het te zien.
Lees ff terug, dan lees je dat ik even snel van de badkamer naar mijn kamer rende, dat is 5 meter ofzo, mag dat ook niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik zei, gordijntjes dicht doen als je eventjes in je nakie door het huis gaat/wil rennen. Dat is toch niet zo moeilijk?
Als die goed gespaart heeft, vliegt het over de krant heenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hehe goed verstopt zo kan ie lekker fappen. slimme buurman!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als die goed gespaart heeft, vliegt het over door de krant heen
No shit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Huh hij zit gewoon in de tuin.
Mag wel hoor, maar als ik dat doe zit ik niet te zeuren als iemand me ziet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lees ff terug, dan lees je dat ik even snel van de badkamer naar mijn kamer rende, dat is 5 meter ofzo, mag dat ook niet?
weet hij nu ook dat je foto's van hem neemt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
No shit?
Op dat moment zag hij me dus
" mijn buurmeisje begluurt me en maakt foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
weet hij nu ook dat je foto's van hem neemt?
had ik maar zo'n buurmeisjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
" mijn buurmeisje begluurt me en maakt foto's![]()
"
Daar zeur ik ook niet over, maar zoiets hou je dan voor jezelf, en niet aan mijn moeder vertellenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag wel hoor, maar als ik dat doe zit ik niet te zeuren als iemand me ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |