met verrekijker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij gluurt serieus, zit echt hele dag thuis
Gewoon striptease geven, dan denkt hij WTF en dan gaat ie vast wel weg. OF JE DOET GEWOON DE GORDIJNEN DICHT JIJ AANDACHTSLET.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef Boterbartje het volgende:
als hij gluurt ga uitgebreid tegen raam aan leunen met je tieten en ontken als hij het je moeder vertelt
pics, of een videoclip makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, ik ging voor mijn raam zitten en staarde zo, volgens mij heeft hij het door, want hij loopt naar binnen
Wat een mongool ook
rood lampje enzo. kun je nog wat bijverdienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, ik ging voor mijn raam zitten en staarde zo, volgens mij heeft hij het door, want hij loopt naar binnen
Wat een mongool ook
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon striptease geven, dan denkt hij WTF en dan gaat ie vast wel weg. OF JE DOET GEWOON DE GORDIJNEN DICHT JIJ AANDACHTSLET.
Ja, want jij kent mij heel goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry ik dat ik niet ik een donkere kamer wil zitten zoals jij?
Wat moet ik doen dan? Vertel eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want jij kent mij heel goed.Ik zit pas sinds een week in deze slowchat en heb jou nog nooit gesproken.
Als je er last van hebt dan doe je er wat aan, niet stoer doen op FOK! dat iemand naar je tietjes zit te kijken.
ja weeet het. Simonis loktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
Vandaag was ik in scheveningen, kon me niet eens op me werk concenteren, godver
Wat ik zei, gordijntjes dicht doen als je eventjes in je nakie door het huis gaat/wil rennen. Dat is toch niet zo moeilijk?quote:
rot op sukkelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik zei, gordijntjes dicht doen als je eventjes in je nakie door het huis gaat/wil rennen. Dat is toch niet zo moeilijk?
Omdat ik gelijk heb?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die kk newbie moet ff zijn bek gaan houden en zijn plek kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |