Waarom niet, je kan toch ook zeggen dat je geen seks wilt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet; ik weet wel dat ik nu wel zin heb aan een massage van die cambodiaanse chick die dat aanbood, m'n hele rug zit vast
maar dan zou ik dus alleen willen dat ze mij masseert voor 1 dollar en dan weer weggaat, maar zij wil dan seks.
Ok ze mag mij best naakt masseren als ze dat wil maar ik ga niet betalen voor seks
Nee ik ben juist superieur want door het mixen van 2 verschillende rassen krijg je een gevarieerder genenpakket waardoor je meer overlevingskans hebt volgens de theorie van darwinquote:
tfoe, amsterdam ik woon rotterdam heb geen zin om daar te gaan meer, moet straks om 05:00 weer me nest uitquote:
Ja maar zo'n massage is dan ook meer dan 1 dollar, das kutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom niet, je kan toch ook zeggen dat je geen seks wilt?
Overleggen kan altijd
boeiend, YOLOquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar zo'n massage is dan ook meer dan 1 dollar, das kut
ik heb niet eens 1 dollar dan moet ik weer groot geld aanbreken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik ben juist superieur want door het mixen van 2 verschillende rassen krijg je een gevarieerder genenpakket waardoor je meer overlevingskans hebt volgens de theorie van darwin
Heb je toch wel voor mij overquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
tfoe, amsterdam ik woon rotterdam heb geen zin om daar te gaan meer, moet straks om 05:00 weer me nest uit
Ja maar alles is dichtbij in Nederlandquote:
Ik date al met Cash(flips ex als het je meer zegt)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar alles is dichtbij in Nederland
daten?
dat was uiteraard niet serieusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
heb je al afgetrokken, of ging je toch sparen?
het zegt me allemaal niets maar het is een gegeven dat ik > cashquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik date al met Cash(flips ex als het je meer zegt)
We gingen alleen samen shinen, leeftijd is niet boeiend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jawel, maar je bent ook nog minderjarig, maar ik zou altijd voor je klaar staan hoor
Jij bent toch 12 ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik date al met Cash(flips ex als het je meer zegt)
Tss.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het zegt me allemaal niets maar het is een gegeven dat ik > cash
Maar alle chicks worden spontaan verliefd op mijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gingen alleen samen shinen, leeftijd is niet boeiend.
niet waarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dat zeg je nu omdat angel-joy hier is
Ja hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |