0quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat wat wat wil je doen dannnnn
Ik dacht dat zo een string eruit zag. :Ssquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is toch geen string
Zo loop ik thuis rond, dus.
En het is gewoon een short.
sorry, in mijn hoofd was het grappigerquote:
Mwhehehe okayquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, in mijn hoofd was het grappiger
kreun van genot is ook goed, whatever floats your boatquote:
Ik dacht dat meneer vanavond naar de beurs ging?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:58 schreef Typisch het volgende:
Oké, mijn maten zijn of op voetbalkamp, werken of met hun vriendinnen. Een avond vrijdagavond foreveralone dus in het verschiet.
Oké, leuk hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kreun van genot is ook goed, whatever floats your boat
ik ben heel dit weekend forever alone, omdati k moet werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:58 schreef Typisch het volgende:
Oké, mijn maten zijn of op voetbalkamp, werken of met hun vriendinnen. Een avond vrijdagavond foreveralone dus in het verschiet.
Mwhehe dat was het de eerste keer alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, want het begint irritant te worden
Ja, jij begonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe dat was het de eerste keer al
Je hebt ons.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:58 schreef Typisch het volgende:
Ja dat was ook godverdomme de bedoeling.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik dacht dat meneer vanavond naar de beurs ging?
Misschien willen snuf en DV met je mee?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat was ook godverdomme de bedoeling.
Ja, het trieste is dat ik verder niets te doen heb. Ja ik kan buiten gaan hangen met gekke gasten maar daar ben ik ook een beetje te oud voor.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga een nazi clubje oprichten. wie doet er mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |