huh, wat zei ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke
Dat van US kan ik niet vinden, maar hier:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #72
Gianni, wat zeg jij?![]()
oja nu zie ik het;quote:
Tot zo ver ziet het er goed uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke
Dat van US kan ik niet vinden, maar hier:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #72
Gianni, wat zeg jij?![]()
dafuqquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
jij was mijn lieve kleine baby toen je 6 weken was!
je was altijd zo bijterig maar in 1x gaf je een kusjee je was zo lief en ik was toen helemaal gek op jouww als er iets was kwam ik na je toe en ik vertelde je alles!! dat ik nog zoveel van je hou is best logisch want we hadden zoveel meegemaakt je was een keer weggelopen en ik was geschokken en bang dat je er niet was maar toen kwam ik thuis en zag ik jouw..
dat waren van die mooie tijden je was zo snoesje en je werd ouder en je werd zwak maar nu heb je je rust!! een konijntje zoals jij is onvervangbaar!!
ik hou van je mijn kleine baby♥
I love You My Little Baby♥
[ afbeelding ]
Oké, en moet ik dat nu leuk vinden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja nu zie ik het;
ja ik zou je wel doen
Dat konijn kijkt echt zo van: Get the fuck away from mequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
jij was mijn lieve kleine baby toen je 6 weken was!
je was altijd zo bijterig maar in 1x gaf je een kusjee je was zo lief en ik was toen helemaal gek op jouww als er iets was kwam ik na je toe en ik vertelde je alles!! dat ik nog zoveel van je hou is best logisch want we hadden zoveel meegemaakt je was een keer weggelopen en ik was geschokken en bang dat je er niet was maar toen kwam ik thuis en zag ik jouw..
dat waren van die mooie tijden je was zo snoesje en je werd ouder en je werd zwak maar nu heb je je rust!! een konijntje zoals jij is onvervangbaar!!
ik hou van je mijn kleine baby♥
I love You My Little Baby♥
[ afbeelding ]
Het is toch geen stringquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat het meer een onderbroek is dan een broek(je).
nu moet je dm sturen met adres en dan sta ik zsm op de stoep en geef ik je kusjes overal tot je het uitkrijst van genotquote:
Ik ben geen kraai.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nu moet je dm sturen met adres en dan sta ik zsm op de stoep en geef ik je kusjes overal tot je het uitkrijst van genot
wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |