Kun je je eigen naam en voornaam niet gebruiken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef whY... het volgende:
Ik kan mijn profiel toch niet verwijderen als ik niet kan inloggen?
Ik ben meerderjarig hoorquote:
Ja hij heeft zijn profiel verwijderd zag ik net, waarschijnlijk heeft ie er toch wel wat van geleerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef BMS-THAD het volgende:
Zooow, dat gaat wel ver.Sommige mensen kun je beter van facebook weghouden.
Hoe is je relatie nu met je oom? Mocht die oom van mij ooit actief worden op facebook en dat soort bende naar m'n zusje sturen dan gaat hij daar wat mij betreft niet zonder rolstoel vanaf komen.
hij pakt het wel subtiel aan zeg....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al geen zin, maar toen al helemaal niet meer
[ afbeelding ]
Wutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef RadioSlut het volgende:
Zo heb ik een oom die op me geilt en dat uitvoerig laat weten op mijn FBZo feliciteerde hij me voor m'n verjaardag:
[ afbeelding ]
Er staat volgens je eigen post: zoals die vermeld is op je ID kaart.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef whY... het volgende:
Dat kan ik alleen aanpassen als ik een kopie van mijn id kaart stuur en dat wil ik niet.
deze reactie had zo op facebook gekundquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Micson het volgende:
Die oom die verdient ook een enkeltje Auswitz, gadverdamme wat een viespeuk. De dochter van zijn bloedeigen broer, wat is de wereld toch af en toe verkracht
blablaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
deze reactie had zo op facebook gekund
Wat een aannames, het zou ook de dochter van zijn zus kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Micson het volgende:
Die oom die verdient ook een enkeltje Auswitz, gadverdamme wat een viespeuk. De dochter van zijn bloedeigen broer, wat is de wereld toch af en toe verkracht
Deze shit vervuild binnen 10 minuten mijn halve timelinequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef FredVleespet het volgende:
Spam alweer meerdere malen voorbij zien komen vandaag
[ afbeelding ]
Ik heb tot nu toe allen twee keer deze in mijn TL gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef FredVleespet het volgende:
Spam alweer meerdere malen voorbij zien komen vandaag
[ afbeelding ]
the fuckquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al geen zin, maar toen al helemaal niet meer
[ afbeelding ]
Deze ondertussen al wel +30x gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe allen twee keer deze in mijn TL gezien
[ afbeelding ]
nvmquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Deze ondertussen al wel +30x gezienZelfs van vrienden van wie ik dacht dat ze slimmer waren.
Ha ha. Yeah right. Je oom.quote:
Dat ongemakkelijke moment als mensen negengrap gaan vertalen en in hun status zettenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef Babbad12 het volgende:
Ook irritant,
Mensen die posts van sites als 9gag gaan vertalen en als status zetten
Buiten het taalgebruik... Dat kind wat dit heeft geschreven is 20, en heeft dus al een tattoo van een of ander vriendje laten zetten.quote:heeey meis toevalig dat ik vandaag afspaak heb gemaakt voor tattoo voor de 23 juninaam van me ex ga weg en kom iets op me pols
oke, hele wall staat er mee volquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe allen twee keer deze in mijn TL gezien
[ afbeelding ]
Dan ken je de app voor nokia lumia nog nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef fratsman het volgende:
De Facebook App voor IPhone is toch wel het meest klachtwaardig. Wat een drama.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef bioloogje het volgende:
Hehe een reactie op een statusupdate van mijn nichtje...
[..]
Buiten het taalgebruik... Dat kind wat dit heeft geschreven is 20, en heeft dus al een tattoo van een of ander vriendje laten zetten.
mensen die elk uur een foto posten zodat op gegeven moment je hele wall vol staatquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Groenevlinder het volgende:
De ergste in mijn lijst is nu op vakantie... ik heb haar uit mijn nieuwsoverzicht gehaald, maar soms zie ik via via weer wat voorbijkomen![]()
Heel haar wall staat weer vol met cliché foto's, lurkend aan een cocktail....
Shoppen en cocktails.. heeeel bijzonder natuurlijk
Ik snap dat je na je vakantie wat foto's plaatst, tuurlijk is dat leuk, maar echt tijdens je vakantie zo erg met FB bezig zijn![]()
Nog best veel mensen die reageren met:"Oh ik ben jaloers"
Dat mensen daar niet doorheen prikken![]()
= aandachtshoerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die elk uur een foto posten zodat op gegeven moment je hele wall vol staat
veel foto's is geen probleem, maar upload ze dan in 1 keer.. dan staat 't allemaal bij elkaar.
Maat van me is nu wel in Australië rondreis doen, dan vind ik t wel weer vet om dat allemaal te zien, gelukkig geen cocktail foto's maar bergen e.d.
Ja tuurlijk is dat gaaf!! Ik heb zelf ook een rondreis gemaakt en ik heb tijdens die reis niet eens aan Facebook gedacht!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die elk uur een foto posten zodat op gegeven moment je hele wall vol staat
veel foto's is geen probleem, maar upload ze dan in 1 keer.. dan staat 't allemaal bij elkaar.
Maat van me is nu wel in Australië rondreis doen, dan vind ik t wel weer vet om dat allemaal te zien, gelukkig geen cocktail foto's maar bergen e.d.
Eens... en overcompensatie, dat zijn ook vaak (misschien niet zo aardig om te zeggen) de "minder mooie meiden"quote:
Ja, maar de opgetutte bitches waar alle mannen gek op zijn hebben toch ook graag van die aandacht denk ik. Die willen niet anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Eens... en overcompensatie, dat zijn ook vaak (misschien niet zo aardig om te zeggen) de "minder mooie meiden"
Als je zelfverzekerd bent dan heb je dat allemaal juist niet nodig.
Oh dan bedoel je toch andere types dan ik denk ik...quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja, maar de opgetutte bitches waar alle mannen gek op zijn hebben toch ook graag van die aandacht denk ik. Die willen niet anders.
Ja, jij hebt het over de onzekere; ik over de té zelfzekere.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Oh dan bedoel je toch andere types dan ik denk ik...
en hoe komt zo iemand op je FB? heb je toch echt zelf geaccepteerd lijkt mequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Opoefiets het volgende:
Bleh, laatst had ik ook zo'n rare gast op FB. Zo'n gast die altijd als vampier verkleed gaat en er zo jong mogelijk uit wil zien en geilt op jonge meiden in te weinig kleding
Nog steeds geblokkeerd!quote:
Dat is niet heel uitzonderlijk toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Opoefiets het volgende:
Bleh, laatst had ik ook zo'n rare gast op FB. Zo'n gast die altijd als vampier verkleed gaat en er zo jong mogelijk uit wil zien en geilt op jonge meiden in te weinig kleding
Dan krijg ik massaal mensen over me heen. Maar zou ik idd gewoon moeten doen, dan vraag je er om imo.quote:
Idd! Oh nee! een man die valt op jonge schaarsgeklede vrouwen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is niet heel uitzonderlijk toch?
Pervers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Idd! Oh nee! een man die valt op jonge schaarsgeklede vrouwen!
Die is prima hoor, sinds de update naar 2.5.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Dan ken je de app voor nokia lumia nog niet
Dan gooi je m er toch weer uit?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb sinds kort een overtuigende libertariër in mijn lijst.Man man man, wat is dat mannetje irritant met zijn dagelijkse posts en foto's over hoe geweldig het kapitalisme en Ron Paul is.
Ik steun zelf ook Ron Paul hoor, maar dat soort Facebookextremisme mag achterwege blijven.
Nee joh, waar moet hij anders over klagen in KLBquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan gooi je m er toch weer uit?
OMG zojuist ongesteld geworden tydens de sex #bloetuitmekutjequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:17 schreef Zenato het volgende:
Het ergste wat ik vind is dat als mensen hun privé zaken op FB gaan zetten etc.
Dat doe ik expres om mensen zoals jou te irriterenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die het is ingewikkeld als relatiestatus doen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat doe ik expres om mensen zoals jou te irriteren
Kan niet, netwerken enzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan gooi je m er toch weer uit?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OMG zojuist ongesteld geworden tydens de sex #bloetuitmekutje
[ afbeelding ]
Mooi, nu kun je 'n 'm verwijderen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:42 schreef whY... het volgende:
Haha mag weer op facebook hoor! Gelijk alle instellingen maar even veranderd.
Wat heeft dat ermee te maken dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef whY... het volgende:
Eerst maar eens alles nog meer minimaliseren voordat ik echt stop. Ben ook beheerder van een andere (club)pagina.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef das_phantom het volgende:
Bij mij iemand die na elke stagedag moet posten wat ze allemaal op stage heeft gedaan en gemogen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
Ohja ze is 18 voordat ik het vergeet te melden en post heel de dag dit soort onzin
[ afbeelding ]
Dit soort bagger zit toch niemand op te wachten? Ook haar liefste niet lijkt me. Je kunt toch binnen FB berichten van bepaalde personen filteren of blokkeren? Of wil dat niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
Ohja ze is 18 voordat ik het vergeet te melden en post heel de dag dit soort onzin
[ afbeelding ]
really????quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef mrkrul het volgende:
Moeders, die een foto van een drol van hun kind in een potje posten.
.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Echt supergaaf!
quote:Veel leuker!!!!!
quote:Staat je goed!
quote:Wat dacht je cindy de haren kort dan ik ook? Staat wel goed!
quote:staat goed
quote:wat staat je dat leuk Lieke, geweldig , heel apart
quote:mooi meisje!
quote:Staat je erg leuk. Gr. Papa en Mama
Hahaha, ja wat me ook opvalt is dat de verhoudingen vaak niet meer kloppen op Facebook, op foto's waarvan je denkt:"Oke.. niet zo mooi.." Of gewoon onzin wat mensen plaatsen komen dan vervolgens heel veel reacties, maar zodra iemand de Mount Everest beklommen heeft reageren daar 2 mensen op....quote:Op zondag 3 juni 2012 12:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een foto in mijn inbox van een mooie 23-jarige meid. Helaas met een vreselijk vlot en pittig asymmetrisch kapsel, en als bijschrift "Haren weer lekker kort.. Beetje slechte foto maja.."
En dan die reacties op Slijmbook....
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ha, dat ja. Vond het heel treffend toen twee studiegenoten van mij op ongeveer hetzelfde moment een berichtje plaatsten. De één had na 5,5 jaar eindelijk zijn BSc binnen. De ander had in precies diezelfde periode zijn BSc + MSc gehaald. Mag jij raden wie er het meest geliked en gefeliciteerd werd met de 'geweldige' prestatie.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:25 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Hahaha, ja wat me ook opvalt is dat de verhoudingen vaak niet meer kloppen op Facebook, op foto's waarvan je denkt:"Oke.. niet zo mooi.." Of gewoon onzin wat mensen plaatsen komen dan vervolgens heel veel reacties, maar zodra iemand de Mount Everest beklommen heeft reageren daar 2 mensen op....
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef Jabberwocky het volgende:
We hebben er weer eentje:
[ afbeelding ]
Ik doe altijd 'quote:Op zondag 3 juni 2012 12:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mensen (vooral meisjes) die na zowat elke zin deemoticon zetten
[ afbeelding ]
Dat is nog wel ok (hoewel dat ook een in een private message kan, maar het stoort me niet echt).quote:Op zondag 3 juni 2012 16:33 schreef Lithia het volgende:
Wat ik niet snap, zijn die facebookposts wat je ook via sms ofzo kan.
Zoiets: "hoi kan je naar je werk even bij me langs komen aub".
Waarom op facebook?
Maar dat bedoel ik juist.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat is nog wel ok (hoewel dat ook een in een private message kan, maar het stoort me niet echt).
Wat wel irritant is zijn die mensen die dat dan als status update doen. Dus: Jabberwocky zullen we morgen om 8 uur daar en daar afspreken? En dan als status update zodat alle vrienden het zien.
Gaat ook nergens over.
[ afbeelding ]
Dan heb ik niks gezegd.quote:
Het vervolg (groen = status updater)quote:
WAT?!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het vervolg (groen = status updater)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|