Ha ha. Yeah right. Je oom.quote:
Dat ongemakkelijke moment als mensen negengrap gaan vertalen en in hun status zettenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef Babbad12 het volgende:
Ook irritant,
Mensen die posts van sites als 9gag gaan vertalen en als status zetten
Buiten het taalgebruik... Dat kind wat dit heeft geschreven is 20, en heeft dus al een tattoo van een of ander vriendje laten zetten.quote:heeey meis toevalig dat ik vandaag afspaak heb gemaakt voor tattoo voor de 23 juninaam van me ex ga weg en kom iets op me pols
oke, hele wall staat er mee volquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe allen twee keer deze in mijn TL gezien
[ afbeelding ]
Dan ken je de app voor nokia lumia nog nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef fratsman het volgende:
De Facebook App voor IPhone is toch wel het meest klachtwaardig. Wat een drama.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef bioloogje het volgende:
Hehe een reactie op een statusupdate van mijn nichtje...
[..]
Buiten het taalgebruik... Dat kind wat dit heeft geschreven is 20, en heeft dus al een tattoo van een of ander vriendje laten zetten.
mensen die elk uur een foto posten zodat op gegeven moment je hele wall vol staatquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Groenevlinder het volgende:
De ergste in mijn lijst is nu op vakantie... ik heb haar uit mijn nieuwsoverzicht gehaald, maar soms zie ik via via weer wat voorbijkomen![]()
Heel haar wall staat weer vol met cliché foto's, lurkend aan een cocktail....
Shoppen en cocktails.. heeeel bijzonder natuurlijk
Ik snap dat je na je vakantie wat foto's plaatst, tuurlijk is dat leuk, maar echt tijdens je vakantie zo erg met FB bezig zijn![]()
Nog best veel mensen die reageren met:"Oh ik ben jaloers"
Dat mensen daar niet doorheen prikken![]()
= aandachtshoerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die elk uur een foto posten zodat op gegeven moment je hele wall vol staat
veel foto's is geen probleem, maar upload ze dan in 1 keer.. dan staat 't allemaal bij elkaar.
Maat van me is nu wel in Australië rondreis doen, dan vind ik t wel weer vet om dat allemaal te zien, gelukkig geen cocktail foto's maar bergen e.d.
Ja tuurlijk is dat gaaf!! Ik heb zelf ook een rondreis gemaakt en ik heb tijdens die reis niet eens aan Facebook gedacht!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die elk uur een foto posten zodat op gegeven moment je hele wall vol staat
veel foto's is geen probleem, maar upload ze dan in 1 keer.. dan staat 't allemaal bij elkaar.
Maat van me is nu wel in Australië rondreis doen, dan vind ik t wel weer vet om dat allemaal te zien, gelukkig geen cocktail foto's maar bergen e.d.
Eens... en overcompensatie, dat zijn ook vaak (misschien niet zo aardig om te zeggen) de "minder mooie meiden"quote:
Ja, maar de opgetutte bitches waar alle mannen gek op zijn hebben toch ook graag van die aandacht denk ik. Die willen niet anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Eens... en overcompensatie, dat zijn ook vaak (misschien niet zo aardig om te zeggen) de "minder mooie meiden"
Als je zelfverzekerd bent dan heb je dat allemaal juist niet nodig.
Oh dan bedoel je toch andere types dan ik denk ik...quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja, maar de opgetutte bitches waar alle mannen gek op zijn hebben toch ook graag van die aandacht denk ik. Die willen niet anders.
Ja, jij hebt het over de onzekere; ik over de té zelfzekere.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Oh dan bedoel je toch andere types dan ik denk ik...
en hoe komt zo iemand op je FB? heb je toch echt zelf geaccepteerd lijkt mequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Opoefiets het volgende:
Bleh, laatst had ik ook zo'n rare gast op FB. Zo'n gast die altijd als vampier verkleed gaat en er zo jong mogelijk uit wil zien en geilt op jonge meiden in te weinig kleding
Nog steeds geblokkeerd!quote:
Dat is niet heel uitzonderlijk toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Opoefiets het volgende:
Bleh, laatst had ik ook zo'n rare gast op FB. Zo'n gast die altijd als vampier verkleed gaat en er zo jong mogelijk uit wil zien en geilt op jonge meiden in te weinig kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |