The fuck?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef RadioSlut het volgende:
Zo heb ik een oom die op me geilt en dat uitvoerig laat weten op mijn FBZo feliciteerde hij me voor m'n verjaardag:
[ afbeelding ]
Fake neem ik aan...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
The fuck?
Dat gaat wel wat ver hoor. Wat vind je pa daar van dan?
Die weet van niks... kans dat ie het loodje legt als ik dit laat zien is aanzienlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
The fuck?
Dat gaat wel wat ver hoor. Wat vind je pa daar van dan?
Zie de reactie:quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die weet van niks... kans dat ie het loodje legt als ik dit laat zien is aanzienlijk
Gecondoleerd met je oom dan. Interpunctie is ook niet al te bestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die weet van niks... kans dat ie het loodje legt als ik dit laat zien is aanzienlijk
Ik heb het verwijderd. Vorig jaar al ergensquote:
Hij is niet bepaald intelligent nee...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zwakbegaafd als ik moet oordelen op spelling en interpunctie
Hoe meer hoe beter uiteraard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb het verwijderd. Vorig jaar al ergensIn mn inbox zitten ook nog berichten van hem, posten?
Nee, met mn pa.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je oom dan. Interpunctie is ook niet al te best
Hier nog een pareltje overigens:
[ afbeelding ]
Nou, om die kan ik nog wel lachen. Gewoon om de platheid. Die van jou is gewoon nogal sneu.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, met mn pa.
Dat die oom doodgaat boeit me eerlijk gezegd niks
Die hierboven is wel geniaal.
Heb helaas zelf ook zo'n oom die op mijn zusje loopt te geilen. Niet zo verbaal via facebook, maar op verjaardagen enzo krijg ik soms de neiging om er eens wat van te zeggen of hem een klap te verkopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, om die kan ik nog wel lachen. Gewoon om de platheid. Die van jou is gewoon nogal sneu.
Dildy's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef RadioSlut het volgende:
Omg ik wilde net screenshots maken van die berichten in mijn inbox, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Wat is deze
Serieusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Heb helaas zelf ook zo'n oom die op mijn zusje loopt te geilen. Niet zo verbaal via facebook, maar op verjaardagen enzo krijg ik soms de neiging om er eens wat van te zeggen of hem een klap te verkopen.
Heeft ie zelf verwijderd.quote:lekker ding
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef RadioSlut het volgende:
Zo heb ik een oom die op me geilt en dat uitvoerig laat weten op mijn FBZo feliciteerde hij me voor m'n verjaardag:
[ afbeelding ]
Gewoon verwijderen.quote:
!!! Vieze pedo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al geen zin, maar toen al helemaal niet meer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |