quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
Ohja ze is 18 voordat ik het vergeet te melden en post heel de dag dit soort onzin
[ afbeelding ]
Dit soort bagger zit toch niemand op te wachten? Ook haar liefste niet lijkt me. Je kunt toch binnen FB berichten van bepaalde personen filteren of blokkeren? Of wil dat niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
Ohja ze is 18 voordat ik het vergeet te melden en post heel de dag dit soort onzin
[ afbeelding ]
really????quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef mrkrul het volgende:
Moeders, die een foto van een drol van hun kind in een potje posten.
.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef magneetstrip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Echt supergaaf!
quote:Veel leuker!!!!!
quote:Staat je goed!
quote:Wat dacht je cindy de haren kort dan ik ook? Staat wel goed!
quote:staat goed
quote:wat staat je dat leuk Lieke, geweldig , heel apart
quote:mooi meisje!
quote:Staat je erg leuk. Gr. Papa en Mama
Hahaha, ja wat me ook opvalt is dat de verhoudingen vaak niet meer kloppen op Facebook, op foto's waarvan je denkt:"Oke.. niet zo mooi.." Of gewoon onzin wat mensen plaatsen komen dan vervolgens heel veel reacties, maar zodra iemand de Mount Everest beklommen heeft reageren daar 2 mensen op....quote:Op zondag 3 juni 2012 12:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een foto in mijn inbox van een mooie 23-jarige meid. Helaas met een vreselijk vlot en pittig asymmetrisch kapsel, en als bijschrift "Haren weer lekker kort.. Beetje slechte foto maja.."
En dan die reacties op Slijmbook....
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ha, dat ja. Vond het heel treffend toen twee studiegenoten van mij op ongeveer hetzelfde moment een berichtje plaatsten. De één had na 5,5 jaar eindelijk zijn BSc binnen. De ander had in precies diezelfde periode zijn BSc + MSc gehaald. Mag jij raden wie er het meest geliked en gefeliciteerd werd met de 'geweldige' prestatie.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:25 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Hahaha, ja wat me ook opvalt is dat de verhoudingen vaak niet meer kloppen op Facebook, op foto's waarvan je denkt:"Oke.. niet zo mooi.." Of gewoon onzin wat mensen plaatsen komen dan vervolgens heel veel reacties, maar zodra iemand de Mount Everest beklommen heeft reageren daar 2 mensen op....
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef Jabberwocky het volgende:
We hebben er weer eentje:
[ afbeelding ]
Ik doe altijd 'quote:Op zondag 3 juni 2012 12:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mensen (vooral meisjes) die na zowat elke zin deemoticon zetten
[ afbeelding ]
Dat is nog wel ok (hoewel dat ook een in een private message kan, maar het stoort me niet echt).quote:Op zondag 3 juni 2012 16:33 schreef Lithia het volgende:
Wat ik niet snap, zijn die facebookposts wat je ook via sms ofzo kan.
Zoiets: "hoi kan je naar je werk even bij me langs komen aub".
Waarom op facebook?
Maar dat bedoel ik juist.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat is nog wel ok (hoewel dat ook een in een private message kan, maar het stoort me niet echt).
Wat wel irritant is zijn die mensen die dat dan als status update doen. Dus: Jabberwocky zullen we morgen om 8 uur daar en daar afspreken? En dan als status update zodat alle vrienden het zien.
Gaat ook nergens over.
[ afbeelding ]
Dan heb ik niks gezegd.quote:
Het vervolg (groen = status updater)quote:
WAT?!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het vervolg (groen = status updater)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|