Dan krijg ik massaal mensen over me heen. Maar zou ik idd gewoon moeten doen, dan vraag je er om imo.quote:
Idd! Oh nee! een man die valt op jonge schaarsgeklede vrouwen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is niet heel uitzonderlijk toch?
Pervers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Idd! Oh nee! een man die valt op jonge schaarsgeklede vrouwen!
Die is prima hoor, sinds de update naar 2.5.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Dan ken je de app voor nokia lumia nog niet
Dan gooi je m er toch weer uit?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb sinds kort een overtuigende libertariër in mijn lijst.Man man man, wat is dat mannetje irritant met zijn dagelijkse posts en foto's over hoe geweldig het kapitalisme en Ron Paul is.
Ik steun zelf ook Ron Paul hoor, maar dat soort Facebookextremisme mag achterwege blijven.
Nee joh, waar moet hij anders over klagen in KLBquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan gooi je m er toch weer uit?
OMG zojuist ongesteld geworden tydens de sex #bloetuitmekutjequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:17 schreef Zenato het volgende:
Het ergste wat ik vind is dat als mensen hun privé zaken op FB gaan zetten etc.
Dat doe ik expres om mensen zoals jou te irriterenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die het is ingewikkeld als relatiestatus doen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat doe ik expres om mensen zoals jou te irriteren
Kan niet, netwerken enzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan gooi je m er toch weer uit?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OMG zojuist ongesteld geworden tydens de sex #bloetuitmekutje
[ afbeelding ]
Mooi, nu kun je 'n 'm verwijderen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:42 schreef whY... het volgende:
Haha mag weer op facebook hoor! Gelijk alle instellingen maar even veranderd.
Wat heeft dat ermee te maken dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef whY... het volgende:
Eerst maar eens alles nog meer minimaliseren voordat ik echt stop. Ben ook beheerder van een andere (club)pagina.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef das_phantom het volgende:
Bij mij iemand die na elke stagedag moet posten wat ze allemaal op stage heeft gedaan en gemogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |