Tja de goede zang word dan weer ondergewaardeerd omdat het nummer zo saai isquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Geen slechte stemmen, is dit zowaar zuiver?
QFTquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Tja het is wel een dramatisch ESF nummer dit.
Ok, niets onverwachts dusquote:
Nooit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef ouderejongere het volgende:
ik zei eerder vanavond al: de tijd zal het leren, maar er is kans dat er vanavond geroepen wordt: 'hadden we nou maar Rafaella gestuurd' (...)
Gunstig in ieder geval.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Voor en na Joan is het niveau echt bedroevend, maar misschien zegt dit wel wat over haar niveau.
quote:Jan Smit: Joan Franka zong onzuiver
Zojuist heeft Joan Franka haar nummer 'You and Me' vertolkt tijdens de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival. Presentator Jan Smit maakt zich zorgen over haar prestatie: Het was onzuiver.
Joan Franka trad als derde op tijdens het Songfestival in
Azerbeidzjan. 'Het was niet helemaal zuiver, ik heb haar beter gehoord', zei zanger Jan Smit. ' Het zag er goed uit maar het was, ja, onzuiver. Ik weet het niet of ze naar de finale doorgaat', aldus Smit na haar optreden
Nou, deze dan weer nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Onnoman het volgende:
schreeuwende vrouwen.. het liefst in bed
Zenuwen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Mestras het volgende:
Ik vraag mij steeds af hoe moeilijk het is om zuiver te zingen, omdat de meeste acts er toch problemen mee hebben na maanden van voorbereiding.
Dat dusquote:
ja man, dak ging er af, sowieso dat we dit jaar gaan winnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben net pas thuis, is Joan al geweest?
Ja, nummer 3 (we zijn al bij 7)..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben net pas thuis, is Joan al geweest?
Doet Ukraine toch altijd!quote:
die heb ik ook in mijn tuinquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Ze heeft we lleuke roosjes op haar hoofd.
Dat ja, ik denk dat het wel doorgaat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Het blijft wel in de kop hangen.
Mmm, niet op basis van het nr en ik denk dat je het racisme in het voormalig oostblok niet moet onderschatten, de buurlanden konden Oekraïne wel eens links laten liggen.quote:
Dat doen alleen de vervelendste nummers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Het blijft wel in de kop hangen.
Niet zo vals meid.quote:
Omdat ze uit haar reet zingt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef starla het volgende:
Waarom heeft ze een anaalprolaps op het hoofd?
yo de stroot mattiequote:
Dan moet eh nog echt ff wachtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Nu wil ik wel een keer een leuk liedje.
Daarom, wat een gezeik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef UltraR het volgende:
Kijk, Joan zong niet op haar best. Maar moet je de andere kandidaten horen...
Ik hoorde het nummer vandaag voor het eerst. Het was echt niet best. Blijft ook niet echt hangen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef UltraR het volgende:
Kijk, Joan zong niet op haar best. Maar moet je de andere kandidaten horen...
Sowieso hebben de laatste jaren wel uitgewezen dat mooi zingen geen vereiste is om goed te scoren.
oh jij kijkt ook esf?quote:
Van roemenie krijgen ze in ieder geval niets omdat ze transnistrie erkennen, en daar sluiten zich meerdere landen bij aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Mmm, niet op basis van het nr en ik denk dat je het racisme in het voormalig oostblok niet moet onderschatten, de buurlanden konden Oekraïne wel eens links laten liggen.
jaquote:
Wat een lul ben jij zeg. Alleen omdat ze een Congolese vader heeft. Ik heb echt een hekel aan mensen als jij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef DeeBee het volgende:
'Oekraïns' dit ook zeg, wat een import, jezus...
Betaald door de eigenaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zij is het meisje wat in de Discotheek alvast begint met dansen
wat zegt ze dan ?quote:
Mooi dat jij er nog vertrouwen in hebt, ik weet het nog niet zo zeker...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nederland gaat gewoon naar de finale mensen, don't worry
heerlijk commentaar van bart petersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Haha, dat commentaar bij de Belgen...
Wordt alweer als een getattoeerd hoertje afgeserveerd wat wel veel succes zou hebben in de Antwerpse haven...
inna is geilerquote:
Volgens mij heeft ze geen dansers nodig!!!quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:35 schreef vencodark het volgende:
Het is wel een beetje 'clubbie' allemaal hé.
Doutzen erbij, vals of niet, finale gegarandeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:36 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we volgend jaar niet gewoon Tiësto of Afrojack sturen, die zetten de boel op de kop
Partysquad, genoeg slettebillen om kapot te schuren daar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:36 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we volgend jaar niet gewoon Tiësto of Afrojack sturen, die zetten de boel op de kop
thanksquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Seviyorum seni,
Ik hou van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |