Tja de goede zang word dan weer ondergewaardeerd omdat het nummer zo saai isquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Geen slechte stemmen, is dit zowaar zuiver?
QFTquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Tja het is wel een dramatisch ESF nummer dit.
Ok, niets onverwachts dusquote:
Nooit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef ouderejongere het volgende:
ik zei eerder vanavond al: de tijd zal het leren, maar er is kans dat er vanavond geroepen wordt: 'hadden we nou maar Rafaella gestuurd' (...)
Gunstig in ieder geval.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Voor en na Joan is het niveau echt bedroevend, maar misschien zegt dit wel wat over haar niveau.
quote:Jan Smit: Joan Franka zong onzuiver
Zojuist heeft Joan Franka haar nummer 'You and Me' vertolkt tijdens de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival. Presentator Jan Smit maakt zich zorgen over haar prestatie: Het was onzuiver.
Joan Franka trad als derde op tijdens het Songfestival in
Azerbeidzjan. 'Het was niet helemaal zuiver, ik heb haar beter gehoord', zei zanger Jan Smit. ' Het zag er goed uit maar het was, ja, onzuiver. Ik weet het niet of ze naar de finale doorgaat', aldus Smit na haar optreden
Nou, deze dan weer nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Onnoman het volgende:
schreeuwende vrouwen.. het liefst in bed
Zenuwen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Mestras het volgende:
Ik vraag mij steeds af hoe moeilijk het is om zuiver te zingen, omdat de meeste acts er toch problemen mee hebben na maanden van voorbereiding.
Dat dusquote:
ja man, dak ging er af, sowieso dat we dit jaar gaan winnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben net pas thuis, is Joan al geweest?
Ja, nummer 3 (we zijn al bij 7)..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben net pas thuis, is Joan al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |