Dit is jaren 80 disco of zo. Met een beetje Scooter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit is toch geen songfestival materiaal?
Smit met Van Halst vergelijken. de laatste zet er tenminste nog pijltjes bij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Exorbitantes het volgende:
Jan Smit ala Van Halst komt even met een analyse![]()
Nog even en we zien hem in de rust met een iPad lijntjes trekken.
op mijn avatarquote:
Das je hoofd in de spiegel, piet.quote:
Ja, dat.quote:
Een dertien in een dozijn variantquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit is toch geen songfestival materiaal?
Servie was fave..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Marie30 het volgende:
Dit was toch de topfavoriet of zo? Ik vind er geen zak aan... Of heb ik dat verkeerd onthouden dat dit een favoriet was?
WAYLONquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef HiZ het volgende:
Met wie gaan we het volgend jaar proberen nu het dit jaar weer mislukt is ?
Verkeerd onthouden, absoluut niet favoriet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Marie30 het volgende:
Dit was toch de topfavoriet of zo? Ik vind er geen zak aan... Of heb ik dat verkeerd onthouden dat dit een favoriet was?
Je zit er inderdaad enorm naastquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Marie30 het volgende:
waar je dus veel eerder mee scoortquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit is echt zo'n standaard kutnummer. Te makkelijk.
Wie doet de zang?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Ooku het volgende:
Jongens volgend jaar Hans Klok ft Armin van Buuren!! Dan winnen we dik
Die was lyrisch, zat zelfs hard mee te zingenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Ooku het volgende:
Jongens volgend jaar Hans Klok ft Armin van Buuren!! Dan winnen we dik
Ilse delangequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
Volgend jaar dan maar Paul Turner sturen?
Doe es niet zo gekquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Lesterr het volgende:
Jammer dat het off key was, maar vind het al met al toch een leuke poging van NL
Dat, leuk liedje, maar jammer dat ze vals zong.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Lesterr het volgende:
Jammer dat het off key was, maar vind het al met al toch een leuke poging van NL
Schei toch uit.... het klonk echt niet supervals... ze heeft sowieso al een apart stemgeluid van nature... maar dat betekent niet dat het vals isquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Samson het volgende:
Haha, het was weer een peformance en een nummer om het schaamrood van op je kaken te krijgen. Vals, vals en nog eens vals. Stuur dan tenminste iemand die echt kan zingen. Zucht, het gaat gewoon nooit meer lukken dit....
dat het patat is, en geen frietquote:
Dat betekent het niet, maar dat was het welquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei toch uit.... het klonk echt niet supervals... ze heeft sowieso al een apart stemgeluid van nature... maar dat betekent niet dat het vals is
Ik ook niet heel veel hoor, maar het had geen zin om dat te posten, tging zo snel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het dus niet vals. Als enige geloof ik.
Deze pakjnes lijken zo uit GOT te komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef MaLo het volgende:
Ik ga Game of Thrones kijken, kijk straks de uitslag wel
Thanks en maar goed ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Verkeerd onthouden, absoluut niet favoriet.
Verdomd als het niet waar is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Breidniet het volgende:
En wat zal Loekasjenko nu weer voor propaganda lied over ons uitstorten
Het was ook niet vals.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het dus niet vals. Als enige geloof ik.
Wahahahaha, een goed optreden. Ze zingt vals, er zit 0,0 dynamiek in het optreden (ze staat erbij als een zingende zandzak) en dan nog zeggen dat dit goed is? Ik kan me voorstellen dat je voor je eigen land bent, maar je moet wel eerlijk blijven....quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef UltraR het volgende:
Zo, de negatieve zeikende Nederlanders hebben dit topic ook gevonden zie ik?
Ik vond het een goed optreden van Joan. Tuurlijk, niet helemaal zuiver overal. Maar we falen jaar in jaar uit met goede zangers. Dit is een leuk aanstekelijk nummer en het optreden stond ook eindelijk eens goed, leuk die vuren!
Geef ons de meeste kans in jaren om weer eens de finale te halen.
En homo'squote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
justin bieber sturen we volgend jaar
alle tienersmeisjes in europa gaan op hem stemmen
fapfapquote:
Ze zeiden niet dat de zaal meedeed. Ze zeiden dat André Vermeulen met zijn handjes meedeed...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze had last van zenuwen denk ik... op België werd gezegd 'het was een beetje vals, maar de zaal deed leuk mee met de handjes' (ik weiger naar Jan Smit en de TROS te kijken)
Kom op, ik hoop het nog steeds!!
Er is toch crisis in europa daar hebben ze toch helemaal geen geld voor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
arghh slecht!!! meisje van 12 gaan hier massaal op stemmen vrees ik..
Daar hoeven ze niet op te spelen ...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Nepthys het volgende:
Ze zijn wel enthousiast met de instrumenten.
Wij zitten bij het ESF hequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, het is best een lekker nummer.
Jonge Jordy van Loon gaat het maken volgend jaar met likken likkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
justin bieber sturen we volgend jaar
alle tienersmeisjes in europa gaan op hem stemmen
Als kijker word je in de maling genomen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef starla het volgende:
En maar meppen op die gitaar terwijl helemaal geen gitaar te horen is.
Dat IS dus vals. Lol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het was ook niet vals.
Ze zong zuiver, alleen correspondeerde het niet met de achtergrondmuziek.
Ik vermoed dat ze zichzelf niet goed kon horen en puur op ervaring zong...
Als je jezelf niet hoort ga je de mist in...
Omdat TROSquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Eigenlijk hebben we het aan onszelf te danken, we sturen 3 homo's sieneke en een indiaan tuurlijk ga je dan niet door
hij lijkt opquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef spiedermann het volgende:
De zanger duikt straks de blue oyster in
denk je dat die zich willen vertonen tussen die zingende kalkoenen en mislukte boy-bandjes?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom er allemaal van die slechte muzikanten optreden op het ESF. Er is genoeg talent ook in NL maar dan wordt zo'n dom mokkel gekozen.
Zulke dingen snap ik gewoon niet, het is toch niet moeilijk om een fatsoenlijke artiest te vinden, leuk bandje er omheen maken en een goede act opzetten.
God, god, god.
omdat ze stiekem homosexuele stemmers willen 'trekken'quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Onnoman het volgende:
waarom staan sommige zangers echt alsof ze aan het flespoepen zijn?
Als ze goed zijn waarom niet, kun je tenminste zien wat voor faalhazen de rest zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
denk je dat die zich willen vertonen tussen die zingende kalkoenen en mislukte boy-bandjes?
ditquote:
Helemaal niet waarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef Travel. het volgende:
Wel puik camerawerk, mag ook wel eens gezegd worden.
Naja, ik bedoel dus: als ze daar a-capella had gezongen had het prima geklonken.quote:
Dat zegt mijn vrouw ook altijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt benieuwd of het genoeg is allemaal... maar Joan heeft zeker haar best gedaan
Dat zeker, maar voor mijn gevoel was het gisteren zuiverder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt benieuwd of het genoeg is allemaal... maar Joan heeft zeker haar best gedaan
BAASquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Was al bijna bang dat niemand m zou snappen
Btw, dat is mn beltoon hehe
Ze is zoooooo domquote:
Nee, daardoor klinkt het in onze oren bekender. Daardoor waardeer je het juist hogerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo slecht vond ik Joan helemaal niet. En 'wij' kennen het liedje al beter dus valt het meer op als iets net op een andere, zenuwachtigere manier gezongen wordt. Af en toe wat haperingen, maar heel vals? Dat heb ik niet gehoord.
Belarus daarentegen.Malta was ook slecht trouwens.
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 24-05-2012 om 21:24:25Voor Portugal treedt aan in avondkledij gehulde afdeling marketing van een middelgroot telecombedrijf #Songfestival #maasESF reageer retweet
Niet out of tune maar out of key.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel dus: als ze daar a-capella had gezongen had het prima geklonken.
Iemand die vals zingt, klinkt ook a-capella niet.
Het ging gewoon mis met de muziek... Het is wel een soort "vals" maar niet vals
Haar ademhaling was trouwens echt slecht maar dat komt van zenuwen
Daar hopen we dan maar opquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Marie30 het volgende:
Nog eens: ik hoorde Joan pas voor het eerst vandaag (zoals de meeste votersen denk echt dat jullie een kans maken. Deuntje is irritant genoeg om in je hoofd te blijven hangen en ook vuur + achterlijk pak.
Komt goed mannen
gerard jolingquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Die linker doet me aan iemand denken
wat?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel dus: als ze daar a-capella had gezongen had het prima geklonken.
Ja vroeger he !quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb wel eens beter van Portugal gehoord
Daar hebben al die zangers dan toch last van? En je hoort het heus niet bij allemaal dat het vals is. En het WAS gewoon zo vals als wat, naast de muziek of niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De eerstequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Geen slechte stemmen, is dit zowaar zuiver?
ben blij dat ik eerder deze week een leven had, ik heb nu al spijt dat ik thuisgebleven benquote:
Het wijf dat al zeven keer geprobeerd heeft door te brekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Bittere_Bal het volgende:
zal Rafealla nu met een grote bak chocolade ijs met groot genoegen en leedvermaak zitten te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |