Dit is jaren 80 disco of zo. Met een beetje Scooter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit is toch geen songfestival materiaal?
Smit met Van Halst vergelijken. de laatste zet er tenminste nog pijltjes bij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Exorbitantes het volgende:
Jan Smit ala Van Halst komt even met een analyse![]()
Nog even en we zien hem in de rust met een iPad lijntjes trekken.
op mijn avatarquote:
Das je hoofd in de spiegel, piet.quote:
Ja, dat.quote:
Een dertien in een dozijn variantquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit is toch geen songfestival materiaal?
Servie was fave..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Marie30 het volgende:
Dit was toch de topfavoriet of zo? Ik vind er geen zak aan... Of heb ik dat verkeerd onthouden dat dit een favoriet was?
WAYLONquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef HiZ het volgende:
Met wie gaan we het volgend jaar proberen nu het dit jaar weer mislukt is ?
Verkeerd onthouden, absoluut niet favoriet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Marie30 het volgende:
Dit was toch de topfavoriet of zo? Ik vind er geen zak aan... Of heb ik dat verkeerd onthouden dat dit een favoriet was?
Je zit er inderdaad enorm naastquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Marie30 het volgende:
waar je dus veel eerder mee scoortquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit is echt zo'n standaard kutnummer. Te makkelijk.
Wie doet de zang?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Ooku het volgende:
Jongens volgend jaar Hans Klok ft Armin van Buuren!! Dan winnen we dik
Die was lyrisch, zat zelfs hard mee te zingenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Ooku het volgende:
Jongens volgend jaar Hans Klok ft Armin van Buuren!! Dan winnen we dik
Ilse delangequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
Volgend jaar dan maar Paul Turner sturen?
Doe es niet zo gekquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Lesterr het volgende:
Jammer dat het off key was, maar vind het al met al toch een leuke poging van NL
Dat, leuk liedje, maar jammer dat ze vals zong.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Lesterr het volgende:
Jammer dat het off key was, maar vind het al met al toch een leuke poging van NL
Schei toch uit.... het klonk echt niet supervals... ze heeft sowieso al een apart stemgeluid van nature... maar dat betekent niet dat het vals isquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Samson het volgende:
Haha, het was weer een peformance en een nummer om het schaamrood van op je kaken te krijgen. Vals, vals en nog eens vals. Stuur dan tenminste iemand die echt kan zingen. Zucht, het gaat gewoon nooit meer lukken dit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |