Okee. Je mag doen wat je wilquote:
Draconisch is een te groot woord. Ik ben nooit voorstander geweest van dingen "hardvochtig" bestraffen ofzo. Het zou me wel teleurstellen though.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, ik zeg groot deel
Ik hou niet van generaliseren, ik zeg alleen dat ik dat wel eens begrepen heb.
nee klopt, wat je niet kent mis je vaak niet.
maar wat nou als ze toch wel willen? juist omdat haar andere vriendinnen wel willen, of omdat via social media veel vrienden plezier hebben.
je gaat het wss niet tegenhouden, alleen door draconische maatregelen te nemen.
Verbieden kunnen ze best, als puber heb je er maar mee te leven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, ik zeg groot deel
Ik hou niet van generaliseren, ik zeg alleen dat ik dat wel eens begrepen heb.
nee klopt, wat je niet kent mis je vaak niet.
maar wat nou als ze toch wel willen? juist omdat haar andere vriendinnen wel willen, of omdat via social media veel vrienden plezier hebben.
je gaat het wss niet tegenhouden, alleen door draconische maatregelen te nemen.
maar net zeg je:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Draconisch is een te groot woord. Ik ben nooit voorstander geweest van dingen "hardvochtig" bestraffen ofzo. Het zou me wel teleurstellen though.
dat klinkt nogal of je 'ver' zult gaan om dat tie doen.quote:Ik ga gewoon voorkomen dat ze zulke plekken willen bezoeken
Trouwen doet men over het algemeen niet als ze puber zijn (, daar ging het oa ook over)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verbieden kunnen ze best, als puber heb je er maar mee te leven.
Als ze 't nog willen nadat ik ze allerlei dingen heb bijgebracht dan wil ik ze niet zwaar gaan bestraffen nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:46 schreef spoorrails het volgende:
[..]
maar net zeg je:
[..]
dat klinkt nogal of je 'ver' zult gaan om dat tie doen.
maar ok.
ik ga mn nest in.
Ps klopt je leeftijd in je profiel? if so, kijk over 10 jaar weer eens naar dit topic, ben benieuwd hoe je er dan tegen staat (mensen ondergaan nogal een verandering zo rond hun 28e)
Dat was bij jou zo. Bij veel andere mensen niet, dus je weet niet of je kinderen die behoefte ook niet zullen hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik werd niet 24/7 bewaakt en de behoefte om uit te gaan heb ik nooit gehad. Ondanks dat ik vriendinnen heb die wel uitgaan en shit. Wat je niet kent hoef je niet te missen.
Zo moeder zo dochter/zoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was bij jou zo. Bij veel andere mensen niet, dus je weet niet of je kinderen die behoefte ook niet zullen hebben.
Ik walg daar echt zo van. Alles maar opleggen voor je etc etc. Ik wil! geen stomme Arabier, met status en geld en weet ik veel wat, ik wil een man die ik zelf heb 'gevonden' en die mij gelukkig maakt. Als het trouwen besproken gaat worden hier in huis, dan accepteren ze maar de man die ik wil of ik breek met ze, zo denk ik er tegenwoordig over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Trouwen doet men over het algemeen niet als ze puber zijn (, daar ging het oa ook over)
en dus invloed willen hebben op 'volwassen' kinderen.
In geval van pubers ben ik ermee eens dat je kinderen wat meer kan opleggen. Je kan ze proberen te verbieden, maar of ze daar iets van aantrekken is weer andere vraag. (wss heeft het een averechts effect)
Want status en geld hebben hoort idd bij de "eis"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik walg daar echt zo van. Alles maar opleggen voor je etc etc. Ik wil! geen stomme Arabier, met status en geld en weet ik veel wat, ik wil een man die ik zelf heb 'gevonden' en die mij gelukkig maakt. Als het trouwen besproken gaat worden hier in huis, dan accepteren ze maar de man die ik wil of ik breek met ze, zo denk ik er tegenwoordig over.
Ben het helemaal zat dat ze alles maar voor me regelen.
Vaak wel. Oh en moslim natuurlijk. Want oh wee als hij geen moslim is. Alsof je dan meteen een slecht persoon bent, bah.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Want status en geld hebben hoort idd bij de "eis"
Hoop voor je dat je familie er in mee gaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik walg daar echt zo van. Alles maar opleggen voor je etc etc. Ik wil! geen stomme Arabier, met status en geld en weet ik veel wat, ik wil een man die ik zelf heb 'gevonden' en die mij gelukkig maakt. Als het trouwen besproken gaat worden hier in huis, dan accepteren ze maar de man die ik wil of ik breek met ze, zo denk ik er tegenwoordig over.
Ben het helemaal zat dat ze alles maar voor me regelen.
Niet-moslim staat niet gelijk aan slechtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vaak wel. Oh en moslim natuurlijk. Want oh wee als hij geen moslim is. Alsof je dan meteen een slecht persoon bent, bah.
Zal vast niet, want oh! Wat moeten andere mensen er wel niet van denken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je familie er in mee gaat.
Ehm ja, niet geschikt als trouwmateriaal iig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet-moslim staat niet gelijk aan slecht
Ik zei niet ze mag niet trouwen met 'm omdat ie slecht is als niet-moslimquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm ja, niet geschikt als trouwmateriaal iig.
Je zei net zelf dat je dochter best met een Nederlander mag thuiskomen, maar hij moet dan wel moslim zijn. Sure.
Ok en nu?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zei niet ze mag niet trouwen met 'm omdat ie slecht is als niet-moslim
Been there, done that. Ik kan kort mijn verhaal vertellen, maar ik wil absoluut niet beweren dat dit verhaal tekenend is voor alle Marokkaanse dames/families. Ik denk echter wel dat ik niet de enige ben die hier tegenaan is gelopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef mr-anoniem het volgende:
Hallo
Is dit mogelijk volgens jullie? Een relatie/huwelijk met een Marokkaanse? Wie heeft er ervaring mee? Of wie is hier bekend mee want ik zit namelijk in een moeilijke situatie
En daarmee bevestig jij ook voor een groot deel de vooroordelen. Ik spreek ook uit ervaring maar dan van de andere kant.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik kan kort mijn verhaal vertellen, maar ik wil absoluut niet beweren dat dit verhaal tekenend is voor alle Marokkaanse dames/families. Ik denk echter wel dat ik niet de enige ben die hier tegenaan is gelopen.
Jaren terug een Marokkaans meisje leren kennen in de trein. Email en telefoonnummers uitgewisseld en een paar keer wat afgesproken. Van het één kwam uiteraard het ander.
Buiten het zicht van de familie kon alles en was vrijwel niets te gek. Daar is dan ook alles mee gezegd. Gewoon op een terrasje zitten of door de stad lopen ging niet, aangezien er dan altijd wel een oom, neef of broer het één en ander zou zijn en dan zou ze thuis een probleem hebben. Gingen we naar een andere stad, dan werd ze ook altijd wel bespottelijk toegespreken door landgenoten van haar. Ik spreek niet goed Berbers/Arabisch, maar aan de toonzetting valt veel af te leiden en je komt er op deze manier ook vrij snel achter wat de meest populaire scheldwoorden zijn om een dame uit te maken voor hoer of slet. Afspreken moest dus altijd in allochtonenvrije dorpen in de buurt.
Uiteindelijk er een punt achter gezet. Ze was nog jong en op die leeftijd kun je bij een korte relatie geen al te rigide stappen maken met betrekking tot familie, vrienden en landgenoten. Je kunt daar vanalles van vinden, maar de feiten waren gewoon zo dat er mee doorgaan en vooral er en plein public mee doorgaan, tot een soort van verkettering zou leiden.
Met een paar vriendinnen van haar heb ik het er weleens over gehad en ook weleens met een broer van haar. Die vriendinnen snapten best wel dat wij goed met elkaar overweg konden, maar gaven ook aan dat ze thuis zoiets absoluut niet uitgelegd zouden krijgen. Haar broer was vrij eerlijk. Hoewel ik met hem best goed op kon schieten, gaf hij eerlijk aan dat hij dit nooit openlijk kon steunen, laat staan dat hij zou gaan proberen de omgeving te overtuigen dat zijn zusje goed bezig was. Hij heeft volgens mij nooit wat doorgeluld aan de familie, maar als puntje bij paaltje zou komen, zou hij het ook niet gesteund hebben.
Dit dus ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je kinderen en de kinderen van die Nederlandse ouders
Als ik later kinderen heb, dan mogen ze doen wat ze willen. Ze mogen ook trouwen met moslims en ze mogen homo zijn enzo. Daar heb ik totaal geen moeite mee. Als ik daar wel moeite mee zou hebben, dan ben ik mijn inziens aan het discrimineren.
Moet ze dat niet zelf beslissen als ze volwassen is?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat de ouders wat fatsoen willen bijbrengen en niet willen dat de dochter uitgaat etc etc wordt het gelijk gezien als iets "fouts" en weet ik veel wat en is dat "niet-geïntegreerd" zijn.
I rest my case.
Ik denk niet dat het een vooroordeel is. Ik denk dat deze situatie gewoon vaak van toepassing is. Als Marokkaanse meiden al iets beginnen met een Nederlandse jongen. De meesten zullen het niet eens in hun hoofd halen om dat te doen, als ze al geïnteresseerd zijn in Nederlandse jongens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:18 schreef Hedera het volgende:
[..]
En daarmee bevestig jij ook voor een groot deel de vooroordelen. Ik spreek ook uit ervaring maar dan van de andere kant.
If it's getting serious u know your in trouble ...
Overigens ben ik nooit uitgescholden door Turkse mannen/jongens die ons zagen. Ben blij dat "onze" jongens niet zo agressief zijn.
Overigens denk ik dat bij Turken het moslim niet-moslim zijn niet zo'n grote rol speelt. Turkzijn weegt soms zwaarder. Mijn nichtje is met een atheistische Turk getrouwd en voordat hij haar kende at hij varkensvlees. Familie weet dat maar tjah spreekt ie Turks? Ja. Drinkt hij Turkse thee en houd hij van Turks eten? Ja. Houdt hij van Turkse muziek? Ja. Houdt hij van Ataturk? Ja. Houdt ie van Turkse grapjes? Ja. Is die Turk? Ja. Dan is ze van jou
Hij doet ook niet moeilijk bij besnijdenissen, ramadan, offerfeest. Hij kent het en weet hoe het zit.
En daarom hebben we het ook over cultuurverschillen en geen geloofsverschillen.
Niet echt uitzondering, aangezien ze beide moslim zijn gaat dat makkelijker.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Volgens mij is dat een uitzonderingsgeval. Ik vind het knap van die ouders dat ze zich zo tolerant hebben opgesteld.
Ik vind het jammer als dat daadwerkelijk de doorslaggevende factor is. Dat zegt genoeg over de tolerantie richting niet-moslims.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet echt uitzondering, aangezien ze beide moslim zijn gaat dat makkelijker.
Zegt niks over tolerant zijn of nietquote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het jammer als dat daadwerkelijk de doorslaggevende factor is. Dat zegt genoeg over de tolerantie richting niet-moslims.
Wat zegt het dan wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zegt niks over tolerant zijn of niet
Maar andersom is het zeker niet tolerant als Nederlandse ouders niks meer met hun zoon/dochter te maken willen hebben als hij/zij een relatie krijgt met een moslim?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zegt niks over tolerant zijn of niet
Dan discrimineren ze, de enige reden waarom ze dat niet toelaten is omdat ze moslims slecht vinden of zo. Nu is de reden omdat dat gewoon niet mag in de islam.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar andersom is het zeker niet tolerant als Nederlandse ouders niks meer met hun zoon/dochter te maken willen hebben als hij/zij een relatie krijgt met een moslim?
Tolerant, wel!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat je als vrouw niet mag trouwen met een niet-moslim.
Haha. Omdat het niet mag van de islam. Dat is minstens zo hypocriet.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan discrimineren ze, de enige reden waarom ze dat niet toelaten is omdat ze moslims slecht vinden of zo. Nu is de reden omdat dat gewoon niet mag in de islam.
Ja johquote:Op zondag 27 mei 2012 17:59 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Haha. Omdat het niet mag van de islam. Dat is minstens zo hypocriet.
"De" islam? Er is er maar 1?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan discrimineren ze, de enige reden waarom ze dat niet toelaten is omdat ze moslims slecht vinden of zo. Nu is de reden omdat dat gewoon niet mag in de islam.
Dat hoop ik niet, gebaseerd op je reacties in het topic hier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ze 't nog willen nadat ik ze allerlei dingen heb bijgebracht dan wil ik ze niet zwaar gaan bestraffen nee.
Op m'n 21e heb ik hopelijk al kinderen hoor.
Ja echt want daar kun je je altijd achter verschuilen he. Als een westers iemand thuis komt met een marokkaanse en dat wordt niet gewaardeerd dan zijn die mensen gelijk uitgekotste pvv stemmers. Als een marokkaanse met een nederlander thuis komt en dat wordt niet geaccepteerd dan is het ineens goed omdat dat van de islam niet mag.quote:
Nederlandse vriend van me heeft al jaren een Marokkaanse vriendin. Geloof niet dat die veel problemen hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
Marokkaanse vriendin van me heeft al jaren een Nederlandse vriend. Welke straf moet dit leuke stel krijgen, oh Marokkaanse kip zonder kop?
Waarschijnlijk zijn die haar ouders wel geïntegreerd bij de marokkaansekip thuis slachten ze denk ik nog schapen op het balkon.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nederlandse vriend van me heeft al jaren een Marokkaanse vriendin. Geloof niet dat die veel problemen hebben.
Hoe is het anders?quote:
De grootste reden is dat er een kans bestaat dat de moslima minder gelovig wordt(dus de gewoonten van de man overneemt).quote:
Wat anderen doen boeit me geen flikkerquote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
Marokkaanse vriendin van me heeft al jaren een Nederlandse vriend. Welke straf moet dit leuke stel krijgen, oh Marokkaanse kip zonder kop?
Het is 2012, niet 1912.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De grootste reden is dat er een kans bestaat dat de moslima minder gelovig wordt(dus de gewoonten van de man overneemt).
met de nadruk op engquote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is 2012, niet 1912.
Wat is er met jou gebeurd? Je bent echt eng religieus geworden ...
Wat is daar eng religieus aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is 2012, niet 1912.
Is dat erg? Zo ja, waarom is dat erg?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De grootste reden is dat er een kans bestaat dat de moslima minder gelovig wordt(dus de gewoonten van de man overneemt).
Dat standpunt heb ik altijd al gehad hoor, en zo eng is het nietquote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is 2012, niet 1912.
Ik persoonlijk ben voor het behoud van religie.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik persoonlijk ben voor het behoud van religie.
Dat mag, maar niemand hoeft iets van je mening aan te trekken.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vind dat erg omdat ik voor behoud van religie ben.
Nee natuurlijk niet, en wat anderen doen maakt mij niets uit hoor. Tis alleen wat ik er van vind en hoe ik het wil voor later.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag, maar niemand hoeft iets van je mening aan te trekken.
Noch die van jou, stoer mennekequote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag, maar niemand hoeft iets van je mening aan te trekken.
Klopt, maar gelukkig (voor mij) zijn er mensen die dat wel doenquote:
Dat moet ze uitendelijk zelf beslissen en de kans dat iemand teleurgesteld raakt in zijn geloof is groter als er allemaal enge familieleden voor je willen beslissen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar heb je idd wel gelijk in ja, alleen ik keur het wel af.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat moet ze uitendelijk zelf beslissen en de kans dat iemand teleurgesteld raakt in zijn geloof is groter als er allemaal enge familieleden voor je willen beslissen.
Je doet nu net alsof Marokkaanse Kip 'aanvalt'quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
Ze zegt dat ze het afkeurt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Marokkaanse Kip 'aanvalt'Alsof het haar iets uitmaakt wat die ander doet. Laat staan dat ze dat wil bestraffen.
Wat voor moeilijke situatie heb je? Het hangt van de familie af. Een Nederlandse buurman had al een tijdje een relatie met een Marokkaanse vrouw, ze woonde samen en haar ouders wisten het. Het was nooit een probleem. Daarentegen zijn er natuurlijk zat ouders die het niet accepteren. Ze kunnen eisen dat je je moet bekeren. Sommige doen dat ook. Zo had een neef een Duitse vriendin. Zij 'bekeerde' zich, maar zij (mn neef trouwens ook) deden eigenlijk alles wat God verboden hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef mr-anoniem het volgende:
Hallo
Is dit mogelijk volgens jullie? Een relatie/huwelijk met een Marokkaanse? Wie heeft er ervaring mee? Of wie is hier bekend mee want ik zit namelijk in een moeilijke situatie
Ik denk dat als een Marokkaanse moslim met een Marokkaanse atheïst thuis zou komen dat het ook niet eens zo erg is. Er zullen vast wel wat Marokkaanse ouders zijn die liever hun dochter thuis zien komen met een niet gelovige Marokkaan dan een Islamitische Nederlander. Zeker als de familie niet praktiserend is. Heb je dan in eens een Islamitische Nederlander die 'te streng' isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:18 schreef Hedera het volgende:
[..]
En daarmee bevestig jij ook voor een groot deel de vooroordelen. Ik spreek ook uit ervaring maar dan van de andere kant.
If it's getting serious u know your in trouble ...
Overigens ben ik nooit uitgescholden door Turkse mannen/jongens die ons zagen. Ben blij dat "onze" jongens niet zo agressief zijn.
Overigens denk ik dat bij Turken het moslim niet-moslim zijn niet zo'n grote rol speelt. Turkzijn weegt soms zwaarder. Mijn nichtje is met een atheistische Turk getrouwd en voordat hij haar kende at hij varkensvlees. Familie weet dat maar tjah spreekt ie Turks? Ja. Drinkt hij Turkse thee en houd hij van Turks eten? Ja. Houdt hij van Turkse muziek? Ja. Houdt hij van Ataturk? Ja. Houdt ie van Turkse grapjes? Ja. Is die Turk? Ja. Dan is ze van jou
Hij doet ook niet moeilijk bij besnijdenissen, ramadan, offerfeest. Hij kent het en weet hoe het zit.
En daarom hebben we het ook over cultuurverschillen en geen geloofsverschillen.
Wat denk je zelf? Als een niet-moslim al een no go is.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef dani1978 het volgende:
Interessante discussie reageer niet veel en zal verder ook weinig toevoegen; alleen ooit eens nagedacht over het feit dat je zoon of dochter ook wel eens thuis zou kunnen met een partner van het eigen geslacht???
Hoe wordt er dan gereageerd in de islamitische cultuur??? 'T is natuurlijk hartstikke haram!!
Het mag niet en wordt door velen als ziekte beschouwd!! Hoe wordt er dan mee om gegaan??
Gewoon even nieuwsgierig naar jullie reacties hierop.....
Dat wordt niet geaccepteerd. Zó makkelijk is het. Ik zie mij al aan mijn ouders vertellen dat ik mijn oog heb laten vallen op een jongen. Dank u hartelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:17 schreef dani1978 het volgende:
Interessante discussie reageer niet veel en zal verder ook weinig toevoegen; alleen ooit eens nagedacht over het feit dat je zoon of dochter ook wel eens thuis zou kunnen met een partner van het eigen geslacht???
Hoe wordt er dan gereageerd in de islamitische cultuur??? 'T is natuurlijk hartstikke haram!!
Het mag niet en wordt door velen als ziekte beschouwd!! Hoe wordt er dan mee om gegaan??
Gewoon even nieuwsgierig naar jullie reacties hierop.....
Tof van ze.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat wordt niet geaccepteerd. Zó makkelijk is het. Ik zie mij al aan mijn ouders vertellen dat ik mijn oog heb laten vallen op een jongen. Dank u hartelijk.
Wel doen mijn ouders niet moeilijk als ik een soort van relatie heb met een Nederlandse dame.
En als je zusje een "soort van" relatie heeft met een Nederlandse kerel?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat wordt niet geaccepteerd. Zó makkelijk is het. Ik zie mij al aan mijn ouders vertellen dat ik mijn oog heb laten vallen op een jongen. Dank u hartelijk.
Wel doen mijn ouders niet moeilijk als ik een soort van relatie heb met een Nederlandse dame.
Ohja, dan is het huis natuurlijk te klein.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
En als je zusje een "soort van" relatie heeft met een Nederlandse kerel?
Geloof me het zusje doet dat vast en zeker, maar zal ze het nooit thuis vertellen. Ik wee dat vooral de Marokkaanse meiden er een handje van hebben om buitenshuis de bloemetjes buiten te zetten.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, dan is het huis natuurlijk te klein.
Het staat.quote:
En terecht.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Geloof me het zusje doet dat vast en zeker, maar zal ze het nooit thuis vertellen. Ik wee dat vooral de Marokkaanse meiden er een handje van hebben om buitenshuis de bloemetjes buiten te zetten.
Mwah, ik bepaal zelf met welke meisje ik wat begin en wie weet wordt het dan een keer een serieuze relatie. Daar hebben mijn ouders nu ik een jongvolwassen kerel ben weinig over te maren.quote:
Dat ligt voor een Marokkaans meisje stukken lastiger. Er zijn genoeg Marokkaanse meisjes die die de bloemetjes wel buiten, maar doen dat ver van waar hun ouders wonen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
En als je zusje een "soort van" relatie heeft met een Nederlandse kerel?
En terecht want er zitten mooie meiden tussen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef Jellereppe het volgende:
Dat ligt voor een Marokkaans meisje stukken lastiger. Er zijn genoeg Marokkaanse meisjesdie die de bloemetjes wel buiten, maar doen dat ver waar hun ouders van wonen.
Dat zal ik niet ontkennen. Er lopen er genoeg rond.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
En terecht want er zitten mooie meiden tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |