En mij kortzichtig noemen.quote:
Tuulk zullen er verschillen zijn, maar als het fundamentele dingen zijn dan gaat het botsen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voorkomen dat ze zulke plekken willen bezoeken.
Wat ik belachelijk vind ik dat er steeds meer "excuses" worden bedacht om te kunnen zeggen "kijk, zij zijn niet genoeg geïntegreerd en horen hier daarom niet thuis". Er zal altijd verschil blijven bestaan in opvoeding/visie op dingen, ik deel "jullie mening" in dit geval niet, maar daarom hoeft het niet onmogelijk te zijn om mee te kunnen doen aan de samenleving hier.
LOL, je kan ook zeggen dat je me niet begrijpt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En mij kortzichtig noemen.
Laat me in het vervolg weten dat reageren op jou gewoon pure tijdverspilling is.
Kusje op je onwetendheid.
Ja hoor, gooi er maar een generalisatie tussendoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef spoorrails het volgende:
[..]
(wat niet zo vreemd zou zijn, want ik heb begrepen dat groot deel van Marokkaanse meiden geen interesse hebben in de Marokkaanse jongens vanwege hun gedrag.)
Ik werd niet 24/7 bewaakt en de behoefte om uit te gaan heb ik nooit gehad. Ondanks dat ik vriendinnen heb die wel uitgaan en shit. Wat je niet kent hoef je niet te missen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef spoorrails het volgende:
[..]
LOL, je kan ook zeggen dat je me niet begrijpt.
Ik onwetend? waarom zijn Marokkaanse mensen in Marokko zelf veel vrijer en opener en toleranter dan veel Marokkaanse mensen alhier.
(eigen ervaring)
zal het je uitleggen wat ik met ketting bedoel.
je zult je kinderen 24/7 moeten bewaken om te voorkomen dat ze op die plekken komen.
want als ze willen gaan ze je niet vertellen dat ze het gedaan hebben.
Het feit dat je geen fatsoenlijk antwoord geeft op mijn vraag zegt al meer dan genoegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja hoor, gooi er maar een generalisatie tussendoor
[..]
Ik werd niet 24/7 bewaakt en de behoefte om uit te gaan heb ik nooit gehad. Ondanks dat ik vriendinnen heb die wel uitgaan en shit. Wat je niet kent hoef je niet te missen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het feit dat je geen fatsoenlijk antwoord geeft op mijn vraag zegt al meer dan genoeg
quote:Ik ga niet ultrastreng doen ik wil ze gewoon andere normen en waarden bijbrengen op dat gebied.
Ik generaliseer niet, ik zeg groot deelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja hoor, gooi er maar een generalisatie tussendoor
[..]
Ik werd niet 24/7 bewaakt en de behoefte om uit te gaan heb ik nooit gehad. Ondanks dat ik vriendinnen heb die wel uitgaan en shit. Wat je niet kent hoef je niet te missen.
Okee. Je mag doen wat je wilquote:
Draconisch is een te groot woord. Ik ben nooit voorstander geweest van dingen "hardvochtig" bestraffen ofzo. Het zou me wel teleurstellen though.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, ik zeg groot deel
Ik hou niet van generaliseren, ik zeg alleen dat ik dat wel eens begrepen heb.
nee klopt, wat je niet kent mis je vaak niet.
maar wat nou als ze toch wel willen? juist omdat haar andere vriendinnen wel willen, of omdat via social media veel vrienden plezier hebben.
je gaat het wss niet tegenhouden, alleen door draconische maatregelen te nemen.
Verbieden kunnen ze best, als puber heb je er maar mee te leven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, ik zeg groot deel
Ik hou niet van generaliseren, ik zeg alleen dat ik dat wel eens begrepen heb.
nee klopt, wat je niet kent mis je vaak niet.
maar wat nou als ze toch wel willen? juist omdat haar andere vriendinnen wel willen, of omdat via social media veel vrienden plezier hebben.
je gaat het wss niet tegenhouden, alleen door draconische maatregelen te nemen.
maar net zeg je:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Draconisch is een te groot woord. Ik ben nooit voorstander geweest van dingen "hardvochtig" bestraffen ofzo. Het zou me wel teleurstellen though.
dat klinkt nogal of je 'ver' zult gaan om dat tie doen.quote:Ik ga gewoon voorkomen dat ze zulke plekken willen bezoeken
Trouwen doet men over het algemeen niet als ze puber zijn (, daar ging het oa ook over)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verbieden kunnen ze best, als puber heb je er maar mee te leven.
Als ze 't nog willen nadat ik ze allerlei dingen heb bijgebracht dan wil ik ze niet zwaar gaan bestraffen nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:46 schreef spoorrails het volgende:
[..]
maar net zeg je:
[..]
dat klinkt nogal of je 'ver' zult gaan om dat tie doen.
maar ok.
ik ga mn nest in.
Ps klopt je leeftijd in je profiel? if so, kijk over 10 jaar weer eens naar dit topic, ben benieuwd hoe je er dan tegen staat (mensen ondergaan nogal een verandering zo rond hun 28e)
Dat was bij jou zo. Bij veel andere mensen niet, dus je weet niet of je kinderen die behoefte ook niet zullen hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zo moeder zo dochter/zoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was bij jou zo. Bij veel andere mensen niet, dus je weet niet of je kinderen die behoefte ook niet zullen hebben.
Ik walg daar echt zo van. Alles maar opleggen voor je etc etc. Ik wil! geen stomme Arabier, met status en geld en weet ik veel wat, ik wil een man die ik zelf heb 'gevonden' en die mij gelukkig maakt. Als het trouwen besproken gaat worden hier in huis, dan accepteren ze maar de man die ik wil of ik breek met ze, zo denk ik er tegenwoordig over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Trouwen doet men over het algemeen niet als ze puber zijn (, daar ging het oa ook over)
en dus invloed willen hebben op 'volwassen' kinderen.
In geval van pubers ben ik ermee eens dat je kinderen wat meer kan opleggen. Je kan ze proberen te verbieden, maar of ze daar iets van aantrekken is weer andere vraag. (wss heeft het een averechts effect)
Want status en geld hebben hoort idd bij de "eis"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik walg daar echt zo van. Alles maar opleggen voor je etc etc. Ik wil! geen stomme Arabier, met status en geld en weet ik veel wat, ik wil een man die ik zelf heb 'gevonden' en die mij gelukkig maakt. Als het trouwen besproken gaat worden hier in huis, dan accepteren ze maar de man die ik wil of ik breek met ze, zo denk ik er tegenwoordig over.
Ben het helemaal zat dat ze alles maar voor me regelen.
Vaak wel. Oh en moslim natuurlijk. Want oh wee als hij geen moslim is. Alsof je dan meteen een slecht persoon bent, bah.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Want status en geld hebben hoort idd bij de "eis"
Hoop voor je dat je familie er in mee gaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik walg daar echt zo van. Alles maar opleggen voor je etc etc. Ik wil! geen stomme Arabier, met status en geld en weet ik veel wat, ik wil een man die ik zelf heb 'gevonden' en die mij gelukkig maakt. Als het trouwen besproken gaat worden hier in huis, dan accepteren ze maar de man die ik wil of ik breek met ze, zo denk ik er tegenwoordig over.
Ben het helemaal zat dat ze alles maar voor me regelen.
Niet-moslim staat niet gelijk aan slechtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vaak wel. Oh en moslim natuurlijk. Want oh wee als hij geen moslim is. Alsof je dan meteen een slecht persoon bent, bah.
Zal vast niet, want oh! Wat moeten andere mensen er wel niet van denken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je familie er in mee gaat.
Ehm ja, niet geschikt als trouwmateriaal iig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet-moslim staat niet gelijk aan slecht
Ik zei niet ze mag niet trouwen met 'm omdat ie slecht is als niet-moslimquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm ja, niet geschikt als trouwmateriaal iig.
Je zei net zelf dat je dochter best met een Nederlander mag thuiskomen, maar hij moet dan wel moslim zijn. Sure.
Ok en nu?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zei niet ze mag niet trouwen met 'm omdat ie slecht is als niet-moslim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |