Ja johquote:Op zondag 27 mei 2012 17:59 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Haha. Omdat het niet mag van de islam. Dat is minstens zo hypocriet.
"De" islam? Er is er maar 1?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan discrimineren ze, de enige reden waarom ze dat niet toelaten is omdat ze moslims slecht vinden of zo. Nu is de reden omdat dat gewoon niet mag in de islam.
Dat hoop ik niet, gebaseerd op je reacties in het topic hier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ze 't nog willen nadat ik ze allerlei dingen heb bijgebracht dan wil ik ze niet zwaar gaan bestraffen nee.
Op m'n 21e heb ik hopelijk al kinderen hoor.
Ja echt want daar kun je je altijd achter verschuilen he. Als een westers iemand thuis komt met een marokkaanse en dat wordt niet gewaardeerd dan zijn die mensen gelijk uitgekotste pvv stemmers. Als een marokkaanse met een nederlander thuis komt en dat wordt niet geaccepteerd dan is het ineens goed omdat dat van de islam niet mag.quote:
Nederlandse vriend van me heeft al jaren een Marokkaanse vriendin. Geloof niet dat die veel problemen hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
Marokkaanse vriendin van me heeft al jaren een Nederlandse vriend. Welke straf moet dit leuke stel krijgen, oh Marokkaanse kip zonder kop?
Waarschijnlijk zijn die haar ouders wel geïntegreerd bij de marokkaansekip thuis slachten ze denk ik nog schapen op het balkon.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nederlandse vriend van me heeft al jaren een Marokkaanse vriendin. Geloof niet dat die veel problemen hebben.
Hoe is het anders?quote:
De grootste reden is dat er een kans bestaat dat de moslima minder gelovig wordt(dus de gewoonten van de man overneemt).quote:
Wat anderen doen boeit me geen flikkerquote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
Marokkaanse vriendin van me heeft al jaren een Nederlandse vriend. Welke straf moet dit leuke stel krijgen, oh Marokkaanse kip zonder kop?
Het is 2012, niet 1912.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De grootste reden is dat er een kans bestaat dat de moslima minder gelovig wordt(dus de gewoonten van de man overneemt).
met de nadruk op engquote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is 2012, niet 1912.
Wat is er met jou gebeurd? Je bent echt eng religieus geworden ...
Wat is daar eng religieus aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is 2012, niet 1912.
Is dat erg? Zo ja, waarom is dat erg?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De grootste reden is dat er een kans bestaat dat de moslima minder gelovig wordt(dus de gewoonten van de man overneemt).
Dat standpunt heb ik altijd al gehad hoor, en zo eng is het nietquote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is 2012, niet 1912.
Ik persoonlijk ben voor het behoud van religie.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik persoonlijk ben voor het behoud van religie.
Dat mag, maar niemand hoeft iets van je mening aan te trekken.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vind dat erg omdat ik voor behoud van religie ben.
Nee natuurlijk niet, en wat anderen doen maakt mij niets uit hoor. Tis alleen wat ik er van vind en hoe ik het wil voor later.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag, maar niemand hoeft iets van je mening aan te trekken.
Noch die van jou, stoer mennekequote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag, maar niemand hoeft iets van je mening aan te trekken.
Klopt, maar gelukkig (voor mij) zijn er mensen die dat wel doenquote:
Dat moet ze uitendelijk zelf beslissen en de kans dat iemand teleurgesteld raakt in zijn geloof is groter als er allemaal enge familieleden voor je willen beslissen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar heb je idd wel gelijk in ja, alleen ik keur het wel af.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat moet ze uitendelijk zelf beslissen en de kans dat iemand teleurgesteld raakt in zijn geloof is groter als er allemaal enge familieleden voor je willen beslissen.
Je doet nu net alsof Marokkaanse Kip 'aanvalt'quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
Ze zegt dat ze het afkeurt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Marokkaanse Kip 'aanvalt'Alsof het haar iets uitmaakt wat die ander doet. Laat staan dat ze dat wil bestraffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |