Stoere praat wel. Als je je niet verstopte achter je pc had ik je tof kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:56 schreef Geester het volgende:
[..]
maar kerel je bent een kleine krullenbol ik ga je eerder schattig vinden dan indrukwekkend
emo.gifquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stoere praat wel. Als je je niet verstopte achter je pc had ik je tof kunnen vinden.
Je kan ook naar mij komen JULLIE hebben die haat naar mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stoere praat wel. Als je je niet verstopte achter je pc had ik je tof kunnen vinden.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Je kan ook naar mij komen JULLIE hebben die haat naar mij
Dan zijn JULLIE degene die niet durven eigenlijk
No biggie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:00 schreef Geester het volgende:
Daar woon ik niet maargoed dat is dichtbij ja
Jij zei altijd oooeeh mn handen jeuken dit en dat.. Ik dacht het is aids ofzo maar toen dacht ik dat t was omdat je me wilt klappen.. maar jij stelt niks voor denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef shifto het volgende:
Loser, omdat jij begint over dat we dan naar jou moeten komen![]()
Voor je erover begon had niemand hier ooit de behoefte jouw lelijke kanker kop in het echt te komen bekijken hoor. Waarom denk je dat je vriendin bij je weg is!?
Lekker blijven denken danquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:00 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij zei altijd oooeeh mn handen jeuken dit en dat.. Ik dacht het is aids ofzo maar toen dacht ik dat t was omdat je me wilt klappen.. maar jij stelt niks voor denk ik
Je trapte er in!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee niks ik word ge dm'ed jaa waar ben je dit en dat.. kom ik weer in deze shit terecht
In het echt ben ik mooierquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Laat eens foto van jezelf zien dan bespring ik je als een ninja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij kan heul niet goed schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
okquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Je trapte er in!Iedereen hier wil je alleen maar pesten hoor
![]()
Nerd, gelooft ie dat we hem missen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Je trapte er in!Iedereen hier wil je alleen maar pesten hoor
![]()
Nerd, gelooft ie dat we hem missen
Oj...das een andere categorie kutmuziekquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef ovoxo het volgende:
Eu se te pego is in m'n hoofd door dit weer.
Laat de leeuw niet in z'n in hempie staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Zomer is echt begonnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef SicSicSics het volgende:
Thuis, zon, balkon, bier, korte broek, geen shirt aan (sorry buren die net zitten te eten) en even helemaal niks! 8)
Wat een gezelligheid hier
Heerlijk héquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef SicSicSics het volgende:
Thuis, zon, balkon, bier, korte broek, geen shirt aan (sorry buren die net zitten te eten) en even helemaal niks! 8)
Wat een gezelligheid hier
xD Geen ninja-edit voor SSS, gewoon alles poep noemenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef SicSicSics het volgende:
Legend, zei ik Mayor? same shit though
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Laat de leeuw niet in z'n in hempie staanJa Songfestival vanavond, zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Heerlijk Moh! En thuiswerken is de shit!Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Ja negeer mijn spoiler maar!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef SicSicSics het volgende:
Heerlijk Moh! En thuiswerken is de shit!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef SicSicSics het volgende:
Legend, zei ik Mayor? same shit though
XO till we overdose![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Songfestival vanavond, zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk het ook, stiekem dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef MohMi het volgende:
xD Geen ninja-edit voor SSS, gewoon alles poep noemen
Ik ben mobiel, niks ninjas aan, maar het eerste flesje Delerium Tremens is van mij als je in A'foort werkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Slow down Moh!quote:
Fine, fuck you then!
Komt wel goed schatje!quote:
Nog een biertje!
Fine, fuck you then!
Bierquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje!
Nog een biertje!
XO till we overdose![]()
Samen stiekem kijken?quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Exact!quote:
Fine, fuck you then!
Ben ik goed in!quote:
Fine, fuck you then!
Das een goeie deal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben mobiel, niks ninjas aan, maar het eerste flesje Delerium Tremens is van mij als je in A'foort werkt!Ik wil in mijn vakantie ook zeker een dagje in Amersfoort struinen, dan heb ik de stad enzo al eens gezien voordat ik begin, misschien kan ik hen nog wat leuke kroegjes leren kennen
![]()
![]()
Nu begin jij ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nu begin jij ook al
Mensen die van bier houden spannen altijd samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet wel wat ik aanbied!quote:Moet je doen!quote:Ik wil in mijn vakantie ook zeker een dagje in Amersfoort struinen, dan heb ik de stad enzo al eens gezien voordat ik begin, misschien kan ik hen nog wat leuke kroegjes leren kennen
Zomaar! Is een leuke voor lekkere biertjes. Janssen is voor als je om 2 uur dronken bent en je nog geen zin hebt om naar huis te gaan. De Boothill is voor kutalto's maar heeft een hele chille achtertuin. En de Flame kwam ik vroeger vaak, maar is nog kanslozer!
Fine, fuck you then!
Jeuj, bikinibroekje gevondenMaar ik ga niet zwemmen denk ik
Maar wel fijn zonnen aan de waterkant met een fijn boekje erbij
Aaaaah, zomer
![]()
![]()
![]()
Nice Moh!
Nu een belangrijke levensvraag: nog een biertje pakken en weer gaan zitten of een kapsalon halen?Fine, fuck you then!
Biertje natuurlijk, de smaak van een kapsalon gaat toch rechtevenredig omhoog met de bierinname!
Kut dat ik moet werken morgen
Fine, fuck you then!
Thuis geen aircoquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef SicSicSics het volgende:
Heerlijk Moh! En thuiswerken is de shit!
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Kapsalonquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef SicSicSics het volgende:
Biertje natuurlijk, de smaak van een kapsalon gaat toch rechtevenredig omhoog met de bierinname!
Kut dat ik moet werken morgen
XO till we overdose![]()
Als ik vlees zou eten en shoarma zou lusten zou ik echt wel kapsalon etenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Je maakt het veel te gemakkelijk!quote:
Fine, fuck you then!
Die shit is gewoon goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik vlees zou eten en shoarma zou lusten zou ik echt wel kapsalon eten
Fine, fuck you then!
Maar op kantoor mag ik niet in mijn boxershort buiten werken, aan de blikken te zien die ik laatst kreeg...quote:
Fine, fuck you then!
Jij maakt het me te moeilijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je maakt het veel te gemakkelijk!
XO till we overdose![]()
In onze flats is het heul wel goed uit te houdenquote:Plus nu kan ik mijn bakkie koffie op mijn balkon doen
Niet in boxershort, dat dan weer niet xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er nog wel een paar over...
Fine, fuck you then!
Met gaten, zonder Polen!Fine, fuck you then!
Niet nodig, ik ga gewoon keinaakt daar als een baas op mijn bazenbalkon mijn koffie op staan drinken. Uiteraard met zonnebril op, vooral als de zon nog niet op het balkon staat.quote:
Fuck yeah![]()
![]()
Iemand zei 'muhahaha ga eens drinken! Dan word je gezellig!quote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Zeg je nu dat ik drank nodig heb?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iemand zei 'muhahaha ga eens drinken! Dan word je gezellig!![]()
![]()
Moh, goed verhaal!
Shifto?.. Regel die zaakjes;
PICS!
Fine, fuck you then!
Uni > Terras > Wok, leuk dagje weer![]()
mijn alcohol inname in is in 2 weken tijd flink verhoogd
en ik heb weer alle geester pret gemist
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Alcoholistquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef WasMachinator het volgende:
Uni > Terras > Wok, leuk dagje weer![]()
mijn alcohol inname in is in 2 weken tijd flink verhoogd
en ik heb weer alle geester pret gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
AlcoholistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik begin een lekker bruin tintje te krijgen![]()
nog een dagje en dan ben je van de proefwerken af!
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Oeh, 2 cocktails naar binnen gegoten.. Lekkah!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
yeeeey eindelijk, ben dan zo blij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
En ik begin een lekker bruin tintje te krijgen![]()
nog een dagje en dan ben je van de proefwerken af!
en een bruin kleurtje is goed, zomer.
XO till we overdose![]()
dat kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
yeeeey eindelijk, ben dan zo blij.en een bruin kleurtje is goed, zomer.
Ja heerlijk:), morgen met een paar vrienden de maasplassen op en daarna bbq'en. lekker genieten van het weer!Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Ik schrok ineens wakker.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Caipirinhas?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oeh, 2 cocktails naar binnen gegoten.. Lekkah!
Mogguh deze mogguh! Acht uurtjes nog en dan, eindelijk, na al het wachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sexsation en sweet sexy passionquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:27 schreef MohMi het volgende:
Mogguh deze mogguh! Acht uurtjes nog en dan, eindelijk, na al het wachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor je Moh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hoe lang en wat ga je allemaal doen?
XO till we overdose![]()
Twee weken samen met shifto, het plan is om veel en niks te doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Leuk voor je Moh.voor hoe lang en wat ga je allemaal doen?
Hier en daar leuke dingen geplanned staan (dagje weg, vaak lekker gaan eten, Tenacious fucking D tussendoor etc) en vooral elke dag genieten dat ik voor het eerst in twee jaar weer twee weken aaneengesloten vrij heb
![]()
![]()
![]()
Ben blij voor je.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twee weken samen met shifto, het plan is om veel en niks te doenHier en daar leuke dingen geplanned staan (dagje weg, vaak lekker gaan eten, Tenacious fucking D tussendoor etc) en vooral elke dag genieten dat ik voor het eerst in twee jaar weer twee weken aaneengesloten vrij heb
![]()
en niet stiekem dingen doen met shifto die vrienden niet doen hè
XO till we overdose![]()
Het was laat. Goedemorgen!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Dat zit wel snor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben blij voor je.en niet stiekem dingen doen met shifto die vrienden niet doen hè
![]()
![]()
Het zou terecht zijn, we zijn allebei goddelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:58 schreef Crutch het volgende:
Shifto en MohMi gaan elkaar nog wel begeren.![]()
![]()
Bijna weekend. Eerst nog een dag doorbuffelen en fitnessen.
It is actually!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:35 schreef MohMi het volgende:
It is actually!Stom grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat let jullie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het zou terecht zijn, we zijn allebei goddelijk
Zou toch zonde zijn?Je moeder is een hamster![]()
Misschien moet ik voortaan als ik niet echt kan slapen snachts niet nog mensen laten langskomen om 6 uur. Word je wakker van![]()
![]()
Mijn chagrijnige mussen waren helemaal opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mij een beetje dood maken met een blije mus![]()
![]()
Die moet je altijd bewaren tot de vrijdag, want dan kunnen mensen ze gebruiken. Les voor de volgende keer!quote:![]()
![]()
Die zijn verpletterd onder de wielen van mijn happy truck. Ik heb namelijk weekend!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn chagrijnige mussen waren helemaal op![]()
![]()
Ze begonnen een beetje te stinkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die moet je altijd bewaren tot de vrijdag, want dan kunnen mensen ze gebruiken. Les voor de volgende keer!dus heb ze in de kliko gemikt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn verpletterd onder de wielen van mijn happy truck. Ik heb namelijk weekend!![]()
![]()
Good busy!
![]()
Nog een kleine 6 uur en dan heb ik ook reden om blij te zijn.Opdracht afgerond en als afsluiter een concertje Kutschuft vnavond!
Mén ik heb er zin in.
Zat ik maar thuis te werken though...
Fine, fuck you then!
Iets zegt me dat ik me aangesproken moet voelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:48 schreef SicSicSics het volgende:
Nog een kleine 6 uur en dan heb ik ook reden om blij te zijn.Opdracht afgerond en als afsluiter een concertje Kutschuft vnavond!
Mén ik heb er zin in.
Zat ik maar thuis te werken though...![]()
Ja, hoogste tijd voor de vijfde bak koffie op het balkon![]()
![]()
Gister was het 30 in mijn slaapkamer. En dat trok ik al best slecht!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:51 schreef Murdera het volgende:
Fuck yeah, airco doet het.
Hij koelt tot 32 graden.![]()
Fine, fuck you then!
HOP. Airco uit, raam open. Scheelt weer een chronische keelontsteking en twee liter snot.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
You should?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:52 schreef MohMi het volgende:
Iets zegt me dat ik me aangesproken moet voelen![]()
Ja, hoogste tijd voor de vijfde bak koffie op het balkon
Lekkah! Koffie heb ik ook, maar ik zit momenteel 3 hoog opgesloten. Straks maar ff een peukie doen in de zon!
Fine, fuck you then!
Als ik dat in de auto deed had ik ineens 10% meer power.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
HOP. Airco uit, raam open. Scheelt weer een chronische keelontsteking en twee liter snot.
Je moeder is een hamster![]()
Ik moet een nieuwe auto uitzoeken (jezus wat een straf) en ik weet het niet!
Moet ik voor goedkoop rijden gaan, of juist voor plezier. Ik ben heel erg bang dat ik mijn pk's ga missen als ik overstap op een 14% bak.
Fine, fuck you then!
Dit is heerlijk vergeleken bij gisteren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gister was het 30 in mijn slaapkamer. En dat trok ik al best slecht!op sommige momenten daalt de temperatuur zelfs tot 28
![]()
![]()
Ik ben een zwarte Ford Mondeo Station aan het zoeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Moet ik voor goedkoop rijden gaan, of juist voor plezier. Ik ben heel erg bang dat ik mijn pk's ga missen als ik overstap op een 14% bak.![]()
Prijzen vallen erg mee tot nu toe.Je moeder is een hamster![]()
uitrekenen wat het je zou besparen per maand asl je voor goedkoop gaat. En wat voor luxe je daarvoor zou moeten inruilen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Moet ik voor goedkoop rijden gaan, of juist voor plezier. Ik ben heel erg bang dat ik mijn pk's ga missen als ik overstap op een 14% bak.![]()
Toffe fiets uitzoeken en van de rest van de centjes een fijne vakantie boeken!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan je mijn oude auto aanraden. Wat een bazenbak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Moet ik voor goedkoop rijden gaan, of juist voor plezier. Ik ben heel erg bang dat ik mijn pk's ga missen als ik overstap op een 14% bak.
Maar dan in limousine-uitvoering.
Ik ben nog steeds gek op dat ding, ondanks dat ie verkocht is.
Ik zt meer aan de Fiesta te denkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:56 schreef Crutch het volgende:
Ik ben een zwarte Ford Mondeo Station aan het zoeken.![]()
Prijzen vallen erg mee tot nu toe.
Ik heb mijn baas voorgesteld om de 14% versie te nemen. Het verschil in bijtelling hoef ik dan niet terug te zien in mijn salaris, maar in een tankpas die ik in heel Europa mag gebruiken.Kijken of hij hapt?
Cue_ dat is dus een beetje de pest. Ik bespaar niet zo veel, omdat mijn bijtelling niet 'in' mijn salaris zit. Minder bijtelling betekend niet automatisch meer salaris zegmaar.
Toch gratis vakantie Moh! Goed idee.Fine, fuck you then!
ik ben er niet helemaal in thuis, maar ik volg hem nog een beetje. Maar waarom zou je dan voor de 14% gaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
Cue_ dat is dus een beetje de pest. Ik bespaar niet zo veel, omdat mijn bijtelling niet 'in' mijn salaris zit. Minder bijtelling betekend niet automatisch meer salaris zegmaar.![]()
Whahhaha.
Het is wel duidelijk wat ik op mijn stage doe...!
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graphOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
14% betekend wel lagere belasting waardoor je meer geld overhoudquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zt meer aan de Fiesta te denken
Ik heb mijn baas voorgesteld om de 14% versie te nemen. Het verschil in bijtelling hoef ik dan niet terug te zien in mijn salaris, maar in een tankpas die ik in heel Europa mag gebruiken.Kijken of hij hapt?
Cue_ dat is dus een beetje de pest. Ik bespaar niet zo veel, omdat mijn bijtelling niet 'in' mijn salaris zit. Minder bijtelling betekend niet automatisch meer salaris zegmaar.
Toch gratis vakantie Moh! Goed idee.. Ik rij nu een polo voor netto 85 euro per maand, zo goedkoop ben ik niet eerder geweest met 20% wagens
.
![]()
Lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
Het is wel duidelijk wat ik op mijn stage doe...!
Mijnes
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
in 2008 was dat wel anders
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph![]()
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graphquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Mijnes
in 2008 was dat wel anders
Vooral die piek om 4 uur 's nachts.
Die heb ik ook een beetje :dquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
In 2008 ging ik toch wel vaak om 4 uur slapen![]()
![]()
Om het verschil als bargaining chip te kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
ik ben er niet helemaal in thuis, maar ik volg hem nog een beetje. Maar waarom zou je dan voor de 14% gaan?Volgens mij gaat mijn baas er zelf ook nogal wat op vooruit namelijk. Of ik 50k km per jaar rijdt met een 1.6 bezine of diesel...
Ik ben benieuwd wat ik er zelf aan over zou houden. Ja, ik betaal minder belasting, maar waarover?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef muhahaha het volgende:
14% betekend wel lagere belasting waardoor je meer geld overhoud. Ik rij nu een polo voor netto 85 euro per maand, zo goedkoop ben ik niet eerder geweest met 20% wagens
.
Ik rijd dan ook voor minder dan nu netto per maand, maar als ik dat verschil toch niet terug zie?..
Fine, fuck you then!
20 of 14% over de catalogus waarde van de auto. Voorheen betaalde ik ongeveer 125 euro voor de auto. Scheelt dus 40 euro per maand.![]()
Klopt, maar de bijtelling is volens mij geen vast onderdeel van mijn salaris. Rare regeling, maar ik weet dus ook niet of ik dat verschil in mijn zak kan steken of dat hij dat doet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:40 schreef muhahaha het volgende:
20 of 14% over de catalogus waarde van de auto. Voorheen betaalde ik ongeveer 125 euro voor de auto. Scheelt dus 40 euro per maand.
Ik betaal nu netto 190 bijtelling. Dat wordt een aanzienlijk kleiner bedrag... 130 ongeveer. 60 Euro per maand, vandaar dat ik nu om een tankpas met buitenland gebruik heb gevraagd als wisselgeld!![]()
Ik ga nogal eens naar Hongarije en Oostenrijk namelijk. Toch lekker als dat gratis kan. Maar misschien moet ik er nog wel wat extra's bijvragen. Hij verdient er namelijk meer mee dan die 6 tientjes per maand...Fine, fuck you then!
Maar genoeg over financien!![]()
Bier! Tieten! Zon! Roken!
Fine, fuck you then!
Misselijk van de koffie.Tintelingen in mn linker arm.
Ruzie maken op fok
YAHAAAR. Wat een topdag.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Zo nu en dan schiet mn reboundmeisje door mn kop. En dan voel ik me even flink genaaid. En een minuut later denk ik: krijg de tyfus ook maar. Maar het was zo'n schatje. Godveuurh.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik dacht dat we het daar niet meer over gingen hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:09 schreef Skv het volgende:
Zo nu en dan schiet mn reboundmeisje door mn kop. En dan voel ik me even flink genaaid. En een minuut later denk ik: krijg de tyfus ook maar. Maar het was zo'n schatje. Godveuurh.
Denk aan den tettenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Jamaar tettenmeisje is alleen leuk voor de neuk, daarnaast is het niks. Been there, done that.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar niet meer over gingen hebben
Denk aan den tettenOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
kruts en hara sittin in a trie,
kee aai es es ai eng dzjieOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Halloquote:
Ja, dat is wat rebound zo'n beetje inhoudt, hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Jamaar tettenmeisje is alleen leuk voor de neuk, daarnaast is het niks. Been there, done that.Jij bent zooooooooooooooooooooooooooo jelly.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef Skv het volgende:
kruts en hara sittin in a trie,
kee aai es es ai eng dzjieI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nee.quote:Fine, fuck you then!
Nee. Ik zal het verduidelijken.quote:
'rebound' = voormalig 'liefmeisje'. Nu 'kutmeisje' of 'rebound'. Skv vond deze leuk, maar nu niet meer.
'tettenmeisje' = tettenmeisje waar Skv een maand of twee geleden een paar keer mee heeft liggen friemelen. Herkenbaar aan haar tetten.
'ex' = exvriendinnetje van Skv waarmee het 3 maanden geleden uit ging
'date' = galadatemeisje van twee weken geleden die nu wil daten maar dat wil Skv niet.
'bestuursmeisje' = bestuurster van vereniging waar skv mee aan het klooien gaat, althans, dat hangt in de lucht.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
In het ontgroening topic?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
Misselijk van de koffie.Tintelingen in mn linker arm.
Ruzie maken op fok
YAHAAAR. Wat een topdag.![]()
Ja. Lekker zuigen.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
en rebound was na tettenmeisje en voor 'date' ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het verduidelijken.
'rebound' = voormalig 'liefmeisje'. Nu 'kutmeisje' of 'rebound'. Skv vond deze leuk, maar nu niet meer.
'tettenmeisje' = tettenmeisje waar Skv een maand of twee geleden een paar keer mee heeft liggen friemelen. Herkenbaar aan haar tetten.
'date' = galadatemeisje van twee weken geleden die nu wil daten maar dat wil Skv niet.
'bestuursmeisje' = bestuurster van vereniging waar skv mee aan het klooien gaat, althans, dat hangt in de lucht.![]()
Welke was die psycho killer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het verduidelijken.
'bestuursmeisje' = bestuurster van vereniging waar skv mee aan het klooien gaat, althans, dat hangt in de lucht.quote:Vind ik nou niet echt ruzie te noemen.
Heb daar ook een kwaliteitspost geplaatst.![]()
![]()
De volgorde van bedgang is:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en rebound was na tettenmeisje en voor 'date' ?
'ex'
'tettenmeisje'
'liefmeisje/rebound'
'ex'
'galameisje'
'liefmeisje/rebound'
En op de planning voor vanavond staan zowel tettenmeisje als bestuursmeisje. En op de iets langere termijn is galameisje ook nog een optie, want die wil afspreken maar dat wil Skv niet. Skv wil eigenlijk vooral liefmeisje/rebound, maar die is nu exit. Evenals ex.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Het is ook altijd gezeik. De wijven die ik wil willen mij niet (meer) of heb ik verziekt. En die mij wel willen die hoef ik niet. Als vrouw moet je ook nooit door laten schemeren dat je een man toch wel wil, dan is het direct niet interessant meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Interessant
Maar dan zou ik niet voor galameisje gaan.. aangezien jij dat blijkbaar niet wil.
LEARN, FORREST, LEARNOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
![]()
Nee, niet galameisje doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:27 schreef Skv het volgende:
[..]
De volgorde van bedgang is:
'ex'
'tettenmeisje'
'liefmeisje/rebound'
'ex'
'galameisje'
'liefmeisje/rebound'
En op de planning voor vanavond staan zowel tettenmeisje als bestuursmeisje. En op de iets langere termijn is galameisje ook nog een optie, want die wil afspreken maar dat wil Skv niet. Skv wil eigenlijk vooral liefmeisje/rebound, maar die is nu exit. Evenals ex.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Waarom verziek je het dan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
Het is ook altijd gezeik. De wijven die ik wil willen mij niet (meer) of heb ik verziekt. En die mij wel willen die hoef ik niet. Als vrouw moet je ook nooit door laten schemeren dat je een man toch wel wil, dan is het direct niet interessant meer.
LEARN, FORREST, LEARN
Maar dan mogen we dus nooit zeggen dat we je lief vinden?![]()
![]()
Ik ben een beetje laat vandaag, ik ga nu maar voor mijn eerste peuk.
Skv, liefmeisje heb je niet verziektZijjjjjjjjjj wel
Ze had een brief(!) gestuurd van twee a4tjes, waardoor ik zo hard moest lachen dat ik dr een sms stuurde. Maar ik ga zorgen dat de shit de fan niet hit want dat is ook zo lullig voor dr.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Jeweeeeeeel. Maar niet in een kroeg zeggen: ja *naam* ik heb echt zin om nu met je te zoenen, als ik met mn vrienden sta te zuipen. En dan daarna twee maanden lang gaan whatsappen en naborrels opzoeken en dan gewoon mij niet hosselen. Ik denk dat ik maar even ga laten zien hoe je dat regelt, ze zit alleen maar af te wachten. Grow some balls, bitch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom verziek je het dan ook
Maar dan mogen we dus nooit zeggen dat we je lief vinden?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ah nee, niet zo gemeen gaan doen, 't arme ding.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze had een brief(!) gestuurd van twee a4tjes, waardoor ik zo hard moest lachen dat ik dr een sms stuurde. Maar ik ga zorgen dat de shit de fan niet hit want dat is ook zo lullig voor dr.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Het was wel een moeilijk briljante brief. Die zit helemaal op mijn level.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah nee, niet zo gemeen gaan doen, 't arme ding.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Gelukkig ben je wel lekker gewoon en bescheiden!Dat komt wel goed!
Fine, fuck you then!
Dat is wel heel stomquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Jeweeeeeeel. Maar niet in een kroeg zeggen: ja *naam* ik heb echt zin om nu met je te zoenen, als ik met mn vrienden sta te zuipen. En dan daarna twee maanden lang gaan whatsappen en naborrels opzoeken en dan gewoon mij niet hosselen. Ik denk dat ik maar even ga laten zien hoe je dat regelt, ze zit alleen maar af te wachten. Grow some balls, bitch.Wel je opzoeken maar echt niets uithalen. Dat schiet niet op en kan je beter opdonderen.
![]()
Soms ben ik best wel een klootzakje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef SicSicSics het volgende:
Gelukkig ben je wel lekker gewoon en bescheiden!Dat komt wel goed!
Ik neuk niet zo vaak. Friemelen is geen seks.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Maar je friemelt wel aan veel meisjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik neuk niet zo vaak. Friemelen is geen seks.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ja, maar daar krijg je niet direct soa's van. Of kinderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je friemelt wel aan veel meisjes
Besides, het valt best mee. Vier meisjes sinds het uit is, waarvan ex er 1 is en ik de andere drie niet heb geneukt. Kom op zeg.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Mn aangespannen tanden doen pijn met t tandenpoetsen nu.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Mn aangespannen tanden doen pijn met t tandenpoetsen nu.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Veilig ja.quote:
Ik heb niks aan m'n penert en jij hebt ook niks. 1+1 is twee.
Maar goed, ik wil me best wel laten testen.Je moeder is een hamster![]()
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Veilig ja.
Ik heb niks aan m'n penert en jij hebt ook niks. 1+1 is twee.
Maar goed, ik wil me best wel laten testen.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Met ijzerdraad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?Je moeder is een hamster![]()
Oh ja, die SOA is nog niet uitgesloten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.
Je moeder is een hamster![]()
Spannend.quote:
Met staal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Godverquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.Ik trek die grappen helemaal niet hoor
Je moet ook niet trekkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GodverIk trek die grappen helemaal niet hoor
![]()
![]()
nee gewoon met je natte grot zo op de pik zitten en dan heel snel op en neer en dan ruikt het na zeewier en dan doorgaan dat het schuurt en dan zegt krutussh oooohhh en dan he bje je grot vol met yoghurtquote:
ssstOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik heb zin om te vliegeren.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Dit is zo ontzettend accuraat dat ik er bang van word.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
[..]
nee gewoon met je natte grot zo op de pik zitten en dan heel snel op en neer en dan ruikt het na zeewier en dan doorgaan dat het schuurt en dan zegt krutussh oooohhh en dan he bje je grot vol met yoghurt
ssstI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Opsparen en opeten wanneer je trek hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
nee gewoon met je natte grot zo op de pik zitten en dan heel snel op en neer en dan ruikt het na zeewier en dan doorgaan dat het schuurt en dan zegt krutussh oooohhh en dan he bje je grot vol met yoghurt
ssst![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
[..]
ssstIk zit gvd net te eten ja
En dan ook nog pasta-tonijn salade die er nu opeens heel dubieus uitziet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
[..]
ssstJe kan het echt goed nu.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hebben jullie allemaal een handdoek bij je?![]()
![]()
Ik dacht dat we gingen zwemmen!
Fine, fuck you then!
Ik heb een handdoek meegenomen naar kantoor.
Voor het sporten. Maar ik heb 'm bij me.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Je bent gewoon heel depressiegevoeligquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet me wel in een depressie te krijgen he?![]()
![]()
Ik heb ook mijn reisuren laten uitbetalen. Ik ben zo fucking rijk over 4 dagen!quote:![]()
Fine, fuck you then!
Reisuren uit laten betalen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn reisuren laten uitbetalen. Ik ben zo fucking rijk over 4 dagen!![]()
![]()
Kunnen we ophouden over geld?
Ik heb trouwens wel een handdoek bij, altijd, waar ik me de auto ben dan
Jeuj!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn reisuren laten uitbetalen. Ik ben zo fucking rijk over 4 dagen!![]()
Einde van juni krijg ik ook de helft van mijn 13e maand omdat ik uit dienst ga, fijnfijn!
![]()
![]()
25 dagen extra loon omdat, als je meer dan 1 uur moet reizen (enkele reis) voor de baas, je de rest terugkrijgt!quote:
Ik had 51 verlofdagen toen dit jaar begon!
13de maand krijg ik alleen niet, dat is wel weer jammer!
Fine, fuck you then!
Oke, dan hou ik het wel bij vakantie-aftel momentenquote:
Eventjes, en verder lees je er maar overheenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
En over vakantie, 13e maanden, en dergelijken.![]()
![]()
Ik weet wel dat ik zo meteen even heel, heel erg gelukkig ben. En komende vakantie wanneer ik het over de balk smijt ook.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen geld.
Geen zomervakantie.
Armoe maakt wel ongelukkig, dus je kan het maar beter hebben.quote:Ah, dus gewoon werkreisjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
25 dagen extra loon omdat, als je meer dan 1 uur moet reizen (enkele reis) voor de baas, je de rest terugkrijgt!
Ik had 51 verlofdagen toen dit jaar begon!
13de maand krijg ik alleen niet, dat is wel weer jammer!![]()
Geld als water, maar nooit genoeg dagen om het op te maken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, gewoon al 3 jaar gedetacheerd zitten op 1,5 uur reisafstand!quote:Tikt lekker aan hoor.
Fine, fuck you then!
Oi!quote:Fine, fuck you then!
Mijn collega vindt mijn muziek 'afschuwelijk' en nu moet het op 3fm.
Wat had je op?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef Skv het volgende:
Mijn collega vindt mijn muziek 'afschuwelijk' en nu moet het op 3fm.
Ik had fallout3 enclave radio op, maar begin het een beetje zat te worden.![]()
![]()
Als ik door de straat loop
vraag ik me vaak af
waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagrijnig
en nooit 's in hun schik
waarom zijn er zo weinig figuren zoals ik?
Ik ben zo iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal eens vertellen hoe dat komtI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
elke morgen wakker met een wijsje in m'm hoofd
als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten
het is gewoon een wonder, het is gewoon geluk
wakker met een wijsje
en mijn dag kan niet meer stuk
en mijn dag kan niet meer stukI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
I knowquote:![]()
Gaat mij soms te snel hier en over dingen waarover ik niet kan meepraten, dus houd ik mij koest...
Alles goed hier verder?![]()
Is het erg dat ik dit liedje mee kan zingen!?!
Fine, fuck you then!
Alles!quote:![]()
Behalve dat ik aan het werk ben. Op een kantoor. Binnen. Met een lange broek aan. En schoenen. En dat 99% van mijn collegae heeft besloten niet te werken vandaag.
Fine, fuck you then!
Nee. Maar bedankt voor het informeren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef Cici het volgende:
[..]
I know![]()
Gaat mij soms te snel hier en over dingen waarover ik niet kan meepraten, dus houd ik mij koest...
Alles goed hier verder?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
En mijn dag kan niet meer stuuuuukk en mijn dag kan niet meeer stuuuhuukkkkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Is het erg dat ik dit liedje mee kan zingen!?!
Ik had me ooit ingeschreven en deed dus mee aan voorrondes. Beetje jammer dat niemand me vertelde dat ik niet kan zingen
Ik heb zin om te vomeren op de wereld.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
elke morgen wakker met een wijsje in m'm hoofd
als ik binnenkom dan rinkelen de ruiten
het is gewoon een wonder, het is gewoon geluk
wakker met een wijsje
Good authors too who once knew better words
Now only use four-letter words
Writing prose.
Anything goes.
If driving fast cars you like,
If low bars you like,
If old hymns you like,
If bare limbs you like,
If Mae West you like,
Or me undressed you like,
Why, nobody will oppose.
When ev'ry night the set that's smart is in-
Truding in nudist parties in
Studios.
Anything goes.![]()
![]()
Absoluut, net zo erg als ik dat ook kan, inclusief verschrikkelijk KvK (haha) accentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Is het erg dat ik dit liedje mee kan zingen!?!![]()
![]()
Haha! Kom jij uit 't Gooi dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
En mijn dag kan niet meer stuuuuukk en mijn dag kan niet meeer stuuuhuukkkk
Ik had me ooit ingeschreven en deed dus mee aan voorrondes. Beetje jammer dat niemand me vertelde dat ik niet kan zingen
Iedereen verteld mij altijd dat ik niet kan zingen... /Care!
Ik wil een kangoeroe
Ik wil een kangoeroe
Die zegt van spring maar achterop
Ik breng jou overal naar toeFine, fuck you then!
Ik heb een oudere zus en een zusje. Ik heb die shit zo váák aan moeten horen dat ik echt 1 t/m 13 mee kan zingen!![]()
Mijn hoofd! Wat hebben ze gedaan.
Fine, fuck you then!
Dan ben je verder gekomen dan ik!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En mijn dag kan niet meer stuuuuukk en mijn dag kan niet meeer stuuuhuukkkk
Ik had me ooit ingeschreven en deed dus mee aan voorrondes. Beetje jammer dat niemand me vertelde dat ik niet kan zingenIk heb me like 4x ingeschreven en kwam nog niet eens tot de voorrondes
Vermoedelijk vanwege bijgesloten foto
Tevens 2x ingeschreven voor de Mini playbackshow om het liedje uit de Kleine Zeemeermin te doen!!! Ook niet doorgelaten, wel een foto van Henny huisman die ik in mijn driftbui heb verscheurd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2012 11:30:40 ]![]()
Is het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haha! Kom jij uit 't Gooi dan?
Iedereen verteld mij altijd dat ik niet kan zingen... /Care!
Ik wil een kangoeroe
Ik wil een kangoeroe
Die zegt van spring maar achterop
Ik breng jou overal naar toe
Ik wil een kangoeroe
EEN ECKTE KANGOEROE
Neen, ik kom niet uit het Gooi, dat had ook al reden genoeg moeten zijn maar neeeeeeeeeeeeee Hara, ga jij maar lekker zingen hoor meid, voor een publiek, tussen kindertjes die het wél kunnen
Errrrrjjjjquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef MohMi het volgende:
Absoluut, net zo erg als ik dat ook kan, inclusief verschrikkelijk KvK (haha) accent
Fine, fuck you then!
hmm, zusje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb een oudere zus en een zusje. Ik heb die shit zo váák aan moeten horen dat ik echt 1 t/m 13 mee kan zingen!![]()
Mijn hoofd! Wat hebben ze gedaan.![]()
![]()
Ik zie die videoband met Henk Westbroek nog zo voor me. Die kangoeroe en dat wijsje op de fiets en vuur en vlamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn hoofd! Wat hebben ze gedaan.en dat de juffrouw verliefd wordt of zo
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan ben je verder gekomen dan ik!Ik heb me like 4x ingeschreven en kwam nog niet eens tot de voorrondes
Vermoedelijk vanwege bijgesloten foto
Tevens 2x ingeschreven voor de Mini playbackshow om het liedje uit de Kleine Zeemeermin te doen!!! Ook niet doorgelaten, wel een foto van Henny huisman die ik in mijn driftbui heb verscheurd
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan dat dan
Nu ja, ik had een mooi gezichtje en lange blonde lokken dus tja
Zomaar Wam!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie die videoband met Henk Westbroek nog zo voor me. Die kangoeroe en dat wijsje op de fiets en vuur en vlamen dat de juffrouw verliefd wordt of zo
![]()
Dat was echt een stoere plaat.
Fine, fuck you then!
Kratje HJ en haak je omhoog!quote:
Fine, fuck you then!
Favorietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zomaar Wam!![]()
Dat was echt een stoere plaat.
ZOMAAR WHAM IN VUUR EN VLAAHAAAM ZOMAAR WHAM
IN VUUR EN VLAAAAAAAAAMI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik denk omdat ik eruit zag als een lelijk jongetje met een iets te groot hoofd voor zijn lichaamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WtfHoe kan dat dan
Nu ja, ik had een mooi gezichtje en lange blonde lokken dus tja
![]()
![]()
Mag ik mijn zakgeld!![]()
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet.
Die was met Ome Willem!![]()
Ander onderonderwerp! M'n street cred, wat doe ik!
Fine, fuck you then!
Mohmi pls, pics.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik eruit zag als een lelijk jongetje met een iets te groot hoofd voor zijn lichaamI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
En geen gezeik achteraf dat ze niet op mij leek!quote:Fine, fuck you then!
Ik ben toch zeker sinterklaas niet, ik heb geen geldboom in de tuin! Ben sinterklaas niet, ik heb een negatief fortuin. Als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug. 'k ben sinterklaas niet.
kinderkoortjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef Skv het volgende:
Ik ben toch zeker sinterklaas niet, ik heb geen geldboom in de tuin! Ben sinterklaas niet, ik heb een negatief fortuin. Als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug. 'k ben sinterklaas niet.
Sinterrrrrrrklaaaaaaaaas
/kinderkoortjeFine, fuck you then!
Nee, je bent net zo gelukkig met Crutch en als je mij ziet vergeet je hem meteenquote:Ik doe dit voor je eigen bestwil, Hara!
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En geen gezeik achteraf dat ze niet op mij leek!Als het niet klikt kom ik bij jou verhaal halen he!
Gelukkig kan je me dan een biertje aanbieden.![]()
![]()
Nou, stuur mij die foto dan. Kom ik bij je in wonen.
Ik zong het tietenlied altijd mee maar het heeft niks geholpenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
kinderkoortje
Sinterrrrrrrklaaaaaaaaas
/kinderkoortje
Ik wil mijn geld terug![]()
![]()
Dit jaar is Towel Day extra bijzonder. Het is 25-5-12 en FOK!user Darkestrah wist ons de leuke wetenswaardigheid te melden dat 25 plus 5 plus 12 exact 42 is, het antwoord op de ultieme vraag over het leven, het universum en alles.
Lol
Vooral potentiële nieuwe Bosschenaren krijgen geen foto!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Nou, stuur mij die foto dan. Kom ik bij je in wonen.Ik wil me zo anoniem mogelijk kunnen voortbewegen
![]()
![]()
Help! Help! Help!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
Ik zong het tietenlied altijd mee maar het heeft niks geholpen
Ik wil mijn geld terug
Ik krijg tieten!
Die deed het zelfs nog goed op de middelbare school!
Fine, fuck you then!
Pic van 10 jaar geleden, ik val niet op lelijke jonge jongetjes dus dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, je bent net zo gelukkig met Crutch en als je mij ziet vergeet je hem meteenIk doe dit voor je eigen bestwil, Hara!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vooral potentiële nieuwe Bosschenaren krijgen geen foto!Ik wil me zo anoniem mogelijk kunnen voortbewegen
Aaaaaaah tooooooeeeeeeee?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ja, je rapeface gaat vast helpen. Goed ingeschat, Skv.quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nice!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
Dit jaar is Towel Day extra bijzonder. Het is 25-5-12 en FOK!user Darkestrah wist ons de leuke wetenswaardigheid te melden dat 25 plus 5 plus 12 exact 42 is, het antwoord op de ultieme vraag over het leven, het universum en alles.
LolFine, fuck you then!
Dat lukt nu niet meer. Moet langer.quote:
Die zou je nog echt mogen hebben ook, maar die staan niet op mn pc xDquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pic van 10 jaar geleden, ik val niet op lelijke jonge jongetjes dus dat is geen probleem.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dank je wel, water door mn neus en er is een stukje van me afgestorven door het lachen
!!!!
quote:Fucking Furby
![]()
Ik wil niet geraped worden door een Furby, die gaat er helemaal in en dan is ie kwijtwil ik mn benen over elkaar doen, hoor je dat beest gesmoord kwelen
![]()
![]()
Mohmi, ik ga mijn KvK-leuk-dat-je-meedeed-maar-katten-zingen-beter-dingetje opzoeken en dan aan jou geven zodat je me lief vindt en mij een foto geeft.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Wide-set vagina sisfist!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
[..]Fucking Furby
![]()
Ik wil niet geraped worden door een Furby, die gaat er helemaal in en dan is ie kwijtwil ik mn benen over elkaar doen, hoor je dat beest gesmoord kwelen
Sisfist is echt geen goede keuze in die zin
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wide-set vagina sisfist!
Sisfist is echt geen goede keuze in die zin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wide-set vagina sisfist!
Sisfist is echt geen goede keuze in die zinOnze vuisten, wat doe je
![]()
![]()
Mijn school bestaat echt uit een stelletje idiotenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
picsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn school bestaat echt uit een stelletje idioten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: