Ik kom wel, post even een foto zodat ik je weet te vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee jij en ik utrecht centraal vanavond.. shit is going down
neen, ik vrees echt dat dat door jou komt.quote:
Als ik die foto van jou zag stel je niet bar veel voor kleine man..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom naar den bosch, dan wil ik je wel even aan het huilen maken. Ik ga er niet voor weg
Daar heeft hij ons toch niet voor nodig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dat obsessieve kutgedrag elke post van geester onderuit te eillen halen.
Dan durf je vast wel te komen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Als ik die foto van jou zag stel je niet bar veel voor kleine man..
Nee jij stuurt mij een dm dat je mij mist en elke avond jezelf in slaap huilt en faptquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heeft hij ons toch niet voor nodig?
jullie schijnen te denken van wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heeft hij ons toch niet voor nodig?
Dat is waar, maar knokken zeg ik nooit nee tegen, jammer dat je bang bent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee jij stuurt mij een dm dat je mij mist en elke avond jezelf in slaap huilt en fapt
okquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jullie schijnen te denken van wel.
Oh ok, nou ik heb je nog niet horen klagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
neen, ik vrees echt dat dat door jou komt.
denk je dat ik bang ben voor een 24 uur spelende fappende diablo 3 spelende ecto gebouwde jongen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar knokken zeg ik nooit nee tegen, jammer dat je bang bent.
Aangezien je er nu om gevraagd hebt wil ik je wel een buts geven voor je fatsoenlijk Den Bosch hebt kunnen zien, mag je huilend terug in de trein. Geef aangifte doen dan als een eckte ventquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Geester het volgende:
[..]
En dan wat wil je doen dan... Gaan we net zoals 2 vechtende katten rondjes om elkaar draaien
Mensen die hun zelfveroorzaakte problemen oplossen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh ok, nou ik heb je nog niet horen klagen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Geester het volgende:
[..]
denk je dat ik bang ben voor een 24 uur spelende fappende diablo 3 spelende ecto gebouwde jongen?
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Geester het volgende:
[..]
denk je dat ik bang ben voor een 24 uur spelende fappende diablo 3 spelende ecto gebouwde jongen?
Jonge zeg eerst wat je wilt doen bij mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Aangezien je er nu om gevraagd hebt wil ik je wel een buts geven voor je fatsoenlijk Den Bosch hebt kunnen zien, mag je huilend terug in de trein. Geef aangifte doen dan als een eckte vent
Ik praat met mijn handen, die steeds meer beginnen te jeuken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Jonge zeg eerst wat je wilt doen bij mij
Thanks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die hun zelfveroorzaakte problemen oplossen.
Goed bezig crutch.
maar kerel je bent een kleine krullenbol ik ga je eerder schattig vinden dan indrukwekkendquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik praat met mijn handen, die steeds meer beginnen te jeuken!
Maar dat doen ze al snel bij mij...
stilllisquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:56 schreef Geester het volgende:
[..]
maar kerel je bent een kleine krullenbol ik ga je eerder schattig vinden dan indrukwekkend
ik wil je tere jongensxieltje niet knakkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh ok, nou ik heb je nog niet horen klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |