Nou ok, maar altijd dat gezeik op nu metal!quote:
Ik luister nu Mayhemquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.![]()
Daar is heul niets mis mee.
Nee niks mis mee, de wereld is mooi!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
Nu ga je te ver.![]()
Daar is heul niets mis mee.
Vroeger was ik er zo eentjequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
Ik heb ook een hekel aan 'echte' metallers, zogenaamd een beetje true staan te zijn bij optredens en shit, neerkijken op de rest van het gepeupel, dusdanig verheven voelen datze niet door hebben hoe sneu ze alleen al daarom zijn.
Ik moet altijd heel erg hard lachen om mensen, wie dan ook, die zichzelf zo enorm serieus nemen dat ze niet meer om zichzelf kunnen lachen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
Ik heb ook een hekel aan 'echte' metallers, zogenaamd een beetje true staan te zijn bij optredens en shit, neerkijken op de rest van het gepeupel, dusdanig verheven voelen datze niet door hebben hoe sneu ze alleen al daarom zijn.
En daar doe ik het allemaal voor natuurlijk!quote:Buiten de fans om (jij bent een leuke fan, SSS!); metal![]()
![]()
En dan alle nu-metal haten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
Buiten de fans om (jij bent een leuke fan, SSS!); metal![]()
![]()
Fixed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:44 schreef ovoxo het volgende:
Metal, death metal, hardcore en al die zooi
Ze nemen zichzelf absoluut niet serieus. Ik mag dat wel. En ik luister er nog steeds graag naar en ben er toch altijd weer bij als er een concert is. En dan kijk ik meewarig naar de nieuwe lichting 15-jarigen die zichzelf nog zo serieus nemenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
Kan natuurlijk zijn dattie serieus was, maar ik vond het wel een leuk grapje.
Goed idee, ik zal die ook eens opzoeken voor Crutch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn vriendin vond foto's waarop ik nog heel true was met mijn Immortal-shirt. Haar blik ging vannaar
en eindigde met
De ultieme relatietest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal die ook eens opzoeken voor Crutch.
Doe niet zo onaardig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal die ook eens opzoeken voor Crutch.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn vriendin vond foto's waarop ik nog heel true was met mijn Immortal-shirt. Haar blik ging vannaar
en eindigde met
Immortal pas 1x gezien maar toen was ik te dronken om de interactie met het publiek mee te krijgen. Toen stond ik een enorme blonde metalhead uit te lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf absoluut niet serieus. Ik mag dat wel. En ik luister er nog steeds graag naar en ben er toch altijd weer bij als er een concert is. En dan kijk ik meewarig naar de nieuwe lichting 15-jarigen die zichzelf nog zo serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey ik vroeg zelfs om fattyfoto's.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
OOOHH HARA DOE ME DIT NIET AAN, LAAT ME GEEN FOTO VAN JOU ZIEN OMGOMGOGMOG VUIGE BITCH
Hij is helemaal niet onzekerquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet zo onzeker joh, daar houden vrouwen niet van.
Ik onzeker?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet zo onzeker joh, daar houden vrouwen niet van.
quote:
Blijkbaar niet, gefixed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet onzekerBoeit hem allemaal geen flikker.
Moet echt nog ff wa shit afmaken of in ieder geval poging tot doen voor de vakantie. dan kan ik met een geruster hart weg hier vrijdagquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat ben je rustig vandaagJe hebt het echt druk of niet?
quote:
Ken het, maar heb dinsdag alles afgetiktquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet echt nog ff wa shit afmaken of in ieder geval poging tot doen voor de vakantie. dan kan ik met een geruster hart weg hier vrijdag
Wanneer ga je me nu facebooken danquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef Skv het volgende:
Hoe zorg je er voor dat mensen niet meer worden weergegeven in je facebook-chatlijst, zonder ze te ontvrienden?
Kan niet, volgens mij. Of je moet offline gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef Skv het volgende:
Hoe zorg je er voor dat mensen niet meer worden weergegeven in je facebook-chatlijst, zonder ze te ontvrienden?
Jawel, je kan updates van een persoon stopzetten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kan niet, volgens mij. Of je moet offline gaan.
Maar hij heeft het over de chat, niet over de tijdlijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, je kan updates van een persoon stopzetten.
Gewoon verwijderen van je tijdlijn en dan kiezen voor de optie 'alle updates van deze persoon stopzetten' o.i.d.
Als je op je normale naam op FB zit mag je er bij, ik ga niet mensen toevoegen die Harajuku Fok heten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer ga je me nu facebooken dan
Heeft Skv timeline?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen van je tijdlijn en dan kiezen voor de optie 'alle updates van deze persoon stopzetten' o.i.d.
Dan krijg ik geen updates meer inderdaad, maar ik zie die persoon nog wel steeds bovenaan in mn chatlijst staan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen naam.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je op je normale naam op FB zit mag je er bij, ik ga niet mensen toevoegen die Harajuku Fok heten.^epic
Ja, dat ging goffedomme automaties.quote:
Oh niet gelezen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar hij heeft het over de chat, niet over de tijdlijn.
voeg me toe danquote:
ok ik zal even zoeken op Slimme Schemer skv, moment.quote:
Ik zag je clownvriendje bij jou en ik moest lachen.quote:
goffdomme.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ok ik zal even zoeken op Slimme Schemer skv, moment.
Clownvriendje is supertof!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag je clownvriendje bij jou en ik moest lachen.
NEE WERKT NIET.quote:
Kan je dat niet meer undo-en?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik klikte bijna op get timeline ipv add friend, maar ik zag het net op tijd, whew.
Als je later groot bent en een relatie van langer dan 3 maanden hebt gehad is het allemaal niet zo zwartwit meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef ovoxo het volgende:
De vader van m'n vriendin is vreemd gegaan en m'n vriendin is er kapot door. Hij is twee dagen niet thuis geweest en d'r moeder doet er gewoon niks aan: 'Hij zoekt het maar zelf uit'.
Wut? Ik zou dan gaan scheiden. Pff.
typhoid facebook.quote:
De shit. Misschien is ze afhankelijk van die gozer ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef ovoxo het volgende:
De vader van m'n vriendin is vreemd gegaan en m'n vriendin is er kapot door. Hij is twee dagen niet thuis geweest zonder wat te zeggen en kwam vanochtend terug en d'r moeder doet er gewoon niks aan: 'Hij zoekt het maar zelf uit'.
Ja, want nu blijven ze lekker bij elkaar 'voor de kinderen'quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je later groot bent en een relatie van langer dan 3 maanden hebt gehad is het allemaal niet zo zwartwit meer.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je later groot bent en een relatie van langer dan 3 maanden hebt gehad is het allemaal niet zo zwartwit meer.
Sowieso weten je vriendin en jij niet wat die moeder er aan doet, je krijgt toch nooit alles mee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef ovoxo het volgende:
De vader van m'n vriendin is vreemd gegaan en m'n vriendin is er kapot door. Hij is twee dagen niet thuis geweest zonder wat te zeggen en kwam vanochtend terug en d'r moeder doet er gewoon niks aan: 'Hij zoekt het maar zelf uit'.
Wat heb jij belachelijk veel 'vrienden'quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
typhoid facebook.
Wtf heb jij voor rare naam. En een RELAAATSIIEEE
Nee, je wil elkaar dan wel eens wat vergeven of er iig aan werken. Spring niet gelijk in een ander uiterste zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want nu blijven ze lekker bij elkaar 'voor de kinderen'
Wat nou, ik ken gewoon veel mensen. Groot netwerk jwz.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heb jij belachelijk veel 'vrienden'
Mijn naam is supermooi, en de reden waarom ik mijn eckte naam niet gebruikte. Enige in de wereld met deze voor- en achternaam goffe
Ik snap ook niets van Facebook-verkering hoor!
Als je dochter er kapot van is dan kan je wel een betere ouder zijn door het er met haar over te hebben in plaats van het af te doen met 'Hij zoekt het maar uit!'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je wil elkaar dan wel eens wat vergeven of er iig aan werken. Spring niet gelijk in een ander uiterste zeg
Wil je het met mij op facebook?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap ook niets van Facebook-verkering hoor!
Ja natuurlijk weten we dat niet, of nouja, ik weet dat niet, maar vreemdgaan doe je gewoon niet. Niet in een relatie en niet in een huwelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sowieso weten je vriendin en jij niet wat die moeder er aan doet, je krijgt toch nooit alles mee.
Hij heeft het al eerder gedaan en ze heeft het hem vergeven. Hij heeft met ~5 andere vrouwen seks gehad buiten z'n huwelijk om. Volgens mij valt er dan niks meer te redden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je wil elkaar dan wel eens wat vergeven of er iig aan werken. Spring niet gelijk in een ander uiterste zeg
Dat is een compleet andere kwestie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je dochter er kapot van is dan kan je wel een betere ouder zijn door het er met haar over te hebben in plaats van het af te doen met 'Hij zoekt het maar uit!'.
Parenting fail x 1000
Mwah, zo laat ze wel prima zien dat ze er niet kapot van is, dat er niet echt een man overboord is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je dochter er kapot van is dan kan je wel een betere ouder zijn door het er met haar over te hebben in plaats van het af te doen met 'Hij zoekt het maar uit!'.
Parenting fail x 1000
Blijkbaar is het niet zo enorm belangrijk voor haar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
Hij heeft het al eerder gedaan en ze heeft het hem vergeven. Hij heeft met ~5 andere vrouwen seks gehad buiten z'n huwelijk om. Volgens mij valt er dan niks meer te redden.
Nee, zij werkt veel vaker dan hem en ze betaalt ook nog eens huur/verzekeringen/e.d. Hij doet alleen maar boodschappen terwijl hij meer verdient, hij is echt heel gierig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
De shit. Misschien is ze afhankelijk van die gozer ofzo?
In elk geval wek je niet erg de indruk het te vergeven of eraan te werken zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is een compleet andere kwestie.
Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar als je dochter ermee zit moet je het er toch even over hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, zo laat ze wel prima zien dat ze er niet kapot van is, dat er niet echt een man overboord is.
Dan kan je wel een heel beladen gesprek houden, maar dat is niet altijd de beste optie.
Voor de kinderen, jwz.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niet zo enorm belangrijk voor haar.
ok, maar jij bent haar niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Voor de kinderen, jwz.
Ik zou het dus niet op zo'n manier aanpakken. Weg ermeeeee.
Ja, maar daar hadden we het niet overquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In elk geval wek je niet erg de indruk het te vergeven of eraan te werken zo.
Ja idd, maar als je kinderen er kapot van zijn dan moet je toch maatregelen nemen, lijkt me zo. Er niks aan doen en een kutsfeer thuis hebben is zeker beter?quote:
Discussie met Hara winnen:quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden we het niet over
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Discussie met Hara winnen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou opgelucht zijn als mijn moeder zo zou reageren denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja idd, maar als je kinderen er kapot van zijn dan moet je toch maatregelen nemen, lijkt me zo. Er niks aan doen en een kutsfeer thuis hebben is zeker beter?
Ik heb dat ook altijd gezegd hoor. Ik vind het getuigen van weinig respect naar mij toe als mijn vriend vreemd zou gaan, en zei dus ook altijd als ie vreemdgaat kan ie gelijk opflikkeren. Maar goed, als je wat ouder wordt wordt het echt wel anders. Niet dat mijn vriend ineens mag vreemdgaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Voor de kinderen, jwz.
Ik zou het dus niet op zo'n manier aanpakken. Weg ermeeeee.
Wat een onzin. We hadden het over weggaan of niet als hij vreemdgaat , en ipv daar over te praten begin jij ineens over die dochter en een beladen gesprek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, en sommige mensen hechten een stuk minder waarde aan seks dan anderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd gezegd hoor. Ik vind het getuigen van weinig respect naar mij toe als mijn vriend vreemd zou gaan, en zei dus ook altijd als ie vreemdgaat kan ie gelijk opflikkeren. Maar goed, als je wat ouder wordt wordt het echt wel anders. Niet dat mijn vriend ineens mag vreemdgaanmaar je staat gewoon heel anders in je relaties en soms is één slippertje het weggooien van de relatie niet waard.
Ik denk niet dat ik me er overheen zou kunnen zetten, though, maar ik zou het allicht proberen.
Ja, maar vreemdgaan impliceert wel dat er wat mis is in je relatie. Je zou niet zo maar vreemd gaan, lijkt me, of als je echt heel dronken bent (maar dat is ook geen redenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd gezegd hoor. Ik vind het getuigen van weinig respect naar mij toe als mijn vriend vreemd zou gaan, en zei dus ook altijd als ie vreemdgaat kan ie gelijk opflikkeren. Maar goed, als je wat ouder wordt wordt het echt wel anders. Niet dat mijn vriend ineens mag vreemdgaanmaar je staat gewoon heel anders in je relaties en soms is één slippertje het weggooien van de relatie niet waard.
Ik denk niet dat ik me er overheen zou kunnen zetten, though, maar ik zou het allicht proberen.
Gevoelens ontwikkelen of niet heb je nu niet echt in de handquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit, en sommige mensen hechten een stuk minder waarde aan seks dan anderen.
Ik had ooit een meisje wie het niet uitmaakte als ik anderen neukte, zolang ik geen gevoelens voor ze ontwikkelde.
WAZMEJOUquote:
True, Maar je kan stopppen met afspreken zodra je dat merkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gevoelens ontwikkelen of niet heb je nu niet echt in de hand
Om aan te geven dat als die moeder het geen fuck interesseert dat huwelijk óf niks voorstelt, óf ze gewoon een lousy parent is. Want als je merkt dat je kind er mee zit dan ga je gewoon het gesprek aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hadden het over weggaan of niet als hij vreemdgaat , en ipv daar over te praten begin jij ineens over die dochter en een beladen gesprek.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen hè
Lousy parent vind ik wel erg harde woorden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om aan te geven dat als die moeder het geen fuck interesseert dat huwelijk óf niks voorstelt, óf ze gewoon een lousy parent is. Want als je merkt dat je kind er mee zit dan ga je gewoon het gesprek aan.
HARRRRRRRR.quote:
Ik heb mijn nuance gisteravond weggezopen. You get the picture.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lousy parent vind ik wel erg harde woorden.
quote:
Wie zegt dat het huwelijk niets voorstelt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
En als het huwelijk dus niks voorstelt, waarom gaat ze dan niet weg?
Omdat jij nu zelf bedenkt dat hun huwelijk niets voorstelt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
En als het huwelijk dus niks voorstelt, waarom gaat ze dan niet weg?
Omdat ik maar twee opties geef.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie zegt dat het huwelijk niets voorstelt?
Jep, maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mijn nuance gisteravond weggezopen. You get the picture.
Of ze vind het gesprek overbodig, omdat het kind zich niet zo moet aanstellen, misschien zijn er zelfs gewoon regels over in het huwelijk.quote:
JA GODVERREDOMME JE HEBT DIE DISCUSSIE ALLANG GEWONNEN MAAR IK HEB GEWOON GEEN ZIN OM HIER ELKE MOGELIJKE NUANCE TE GAAN ZITTEN AFWEGEN EN UITEINDELIJK TE MOETEN CONCLUDEREN DAT IK ER NIKS OVER KAN ZEGGEN JA? DAN MAAR LIEVER EEN BOTTE HORK!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jij nu zelf bedenkt dat hun huwelijk niets voorstelt.
Goed gesprek wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of ze vind het gesprek overbodig, omdat het kind zich niet zo moet aanstellen, misschien zijn er zelfs gewoon regels over in het huwelijk.
Huh wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAZMEJOU
Dit is echt zo flauwMyst gooit ineens ons discussiepunt zo hup weg en begint ergens anders over, en dan ben ik degene die niet kan discussiëren
!!!!
Juist, en daar zou ik ook geen zin in hebben als ik die moeder was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed gesprek wel.
"Ja sorry Charlotte, maar mama heeft gewoon met papa afgesproken dat hij buurvrouw Nel helemaal kapot mag neuken zo eens in de maand"
Iedereen vind zn eigen mening het beste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Huh wat?
Die discussie interesseerde me niet.
Punt is dat jij altijd gelijk wilt hebben.
Dingen doormekaarhalen dit dat
vindTquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen vind zn eigen mening het beste.
"want sinds mama jou heeft gekregen heeft ze geen klote zin meer in seks en daar kan papa niet zo goed tegen"quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist, en daar zou ik ook geen zin in hebben als ik die moeder was.
Ik ben wel dol op mijn gelijk halen ja, maar ik geef het ook wel toe als ik ernaast zit hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Huh wat?
Die discussie interesseerde me niet.
Punt is dat jij altijd gelijk wil hebben.
Dingen doormekaarhalen dit dat
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"want sinds mama jou heeft gekregen heeft ze geen klote zin meer in seks is het alsof pappa een hotdog in een sloot gooit, en daar kan papa niet zo goed tegen"
Dat kind ziet er gewoon uit alsof hij een foetaal alcoholsyndroom heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Skv het volgende:
Ze zijn ook sinds 2 maart 2010 bij elkaar. Iets meer dan 2 jaar. En dat kind ziet er uit alsof ie al drie jaar borstvoeding heeft gehad. Dus ze hadden eerdere een baby dan dat ze bij elkaar waren. Wacht..
De moeder ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kind ziet er gewoon uit alsof hij een foetaal alcoholsyndroom heeft.
En de vader.quote:
Zn hele bakkes is ingedeukt.quote:
Ik impliceerde dat jouw vagina een dusdanige zuurtegraad had dat ik tijdens een vagina kick mijn voet wegbrandt ... reageer dr ff op dan ja wtf ik post hier verder niet meer dus DOEIquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik impliceerde dat jouw vagina een dusdanige zuurtegraad had dat ik tijdens een vagina kick mijn moet wegbrandt ... reageer dr ff op dan ja wtf ik post hier verder niet meer dus DOEI
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik impliceerde dat jouw vagina een dusdanige zuurtegraad had dat ik tijdens een vagina kick mijn moet wegbrandt ... reageer dr ff op dan ja wtf ik post hier verder niet meer dus DOEI
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
SKV
Woutey en Skv kotsen voor hun leven!
Skv de homo zegt dat ik sjikke ben?
Feliciteer Hier Skv met zijn verjaardag
Naast SKV is Manweth nu ook dronken
iPhone #66 Stel je vragen aan Skv
[SC] Het loslaten van je ex #100: HONDERD DOOR SKV!!
hey SKV!
Ey SKV
GAD SC #72 - Het kapsel van Mel, Skv en s-Muffin
SKV zijn aansteker gaat me toch lang mee
Aap Skv leidt me af
iPhone deeltje 67: SKV steelt de show
Aanslag geplant op de Duitse Skv!
sorry skv
Lach hier Skv uit
Sterf SKV
Goede rep.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
SKV
Woutey en Skv kotsen voor hun leven!
Skv de homo zegt dat ik sjikke ben?
Feliciteer Hier Skv met zijn verjaardag
Naast SKV is Manweth nu ook dronken
iPhone #66 Stel je vragen aan Skv
[SC] Het loslaten van je ex #100: HONDERD DOOR SKV!!
hey SKV!
Ey SKV
GAD SC #72 - Het kapsel van Mel, Skv en s-Muffin
SKV zijn aansteker gaat me toch lang mee
Aap Skv leidt me af
iPhone deeltje 67: SKV steelt de show
Aanslag geplant op de Duitse Skv!
sorry skv
Lach hier Skv uit
Sterf SKV
Dan google je verkeerd, toen ik laatst 'Anale seks met dode dieren' googlede kreeg ik een heleboel leuks!quote:
Ik heb er maar een, maar die gaat niet meer uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:07 schreef MohMi het volgende:
Heb je nog meer van dat soort aanstekers, SKV?
Ik rook een hoop maar dat is idd niet handig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb er maar een, maar die gaat niet meer uit.
Ze moeten nieuw ondergoed zonder gaten kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
Goed verhaal wel!
In Amsterdam staan de Polen het hele jaar in hun ondergoed!
Das voor een airco effect denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze moeten nieuw ondergoed zonder gaten kopen.
Dat is wel nasty!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
Ze moeten nieuw ondergoed zonder gaten kopen.
quote:
Mijn collega zit in Griekenland; hier is het warmerquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lekker hoor, van vakantie terugkomen en in Nederland ook lekker weer hebben!
In Australie ga je overa dood van...quote:
Beter dan mijn bovenlip.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das voor een airco effect denk ik
Zal lekker ruiken wel
Ik vrees alleen voor kwallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
In Australie ga je overa dood van...
Spin? Giftig!
Slang? Giftig!
Kangaroe? Traptje in elkaar!
Koala? Krabben je ogen eruit!
Zuid-Australische boktor? Vreet je op!
Echt niet normaal...
Ze hebben er ook wel nare (zee)slakken. Echt serieus. Alles in Australie is meer bad-ass dan ik!quote:
Ik ben badass, dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze hebben er ook wel nare (zee)slakken. Echt serieus. Alles in Australie is meer bad-ass dan ik!
prima, maar dan wil ik wel eten als italianenquote:
Absofuckingluut!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
prima, maar dan wil ik wel eten als italianen
haaien, red back, black widow, andere spinnen, slangenquote:
Neh, doen me niets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
haaien, red back, black widow, andere spinnen, slangen
italianen doen nooit teveelquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absofuckingluut!
Maar niet teveel tomatensaus.
kkgrappigquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee omdat er 'te' voor staat. hueheuheuheuehu
Ook geen slecht idee, zeker niet als ze stinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:11 schreef Skv het volgende:
ik lees steeds 'het loslaten van je stinkalto's'. als TT.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:11 schreef Skv het volgende:
ik lees steeds 'het loslaten van je stinkalto's'. als TT.
Zo gevonden met dit weer; zoek één of ander sjofel parkje op, kijk onder wat bruggetjes, geheid dat je binnen 10 minuten beet hebt.quote:
vorige weekquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, wanneer begin je ook alweer bij je nieuwe baan?
eb dan vindt ie jou!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo gevonden met dit weer; zoek één of ander sjofel parkje op, kijk onder wat bruggetjes, geheid dat je binnen 10 minuten beet hebt.
Zo niet, loop dan de binnenstad in, meestal komt de geur van goedkope wiet je op ieder hoekje tegemoet.
niet crutvh doen, straks ziet ie onze cyber sexquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
Ik moet nog 1 facebookvriendje en dan heb ik er 550. Ik ga zoeken naar een goede vage bekende.
Nee ik wil geen fokkers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
niet crutvh doen, straks ziet ie onze cyber sex
Jij stuurt me dagelijks foto's van je natte vayjay, dan mag het. ne nequote:
Ik; Kutaltos!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zit er hier te haten op alto's?
iedereenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alles wat anders is moet dood.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
Ik moet nog 1 facebookvriendje en dan heb ik er 550. Ik ga zoeken naar een goede vage bekende.
WTFSKV, waarom zeg je dan dat je vrienden nodig hebt?quote:
Nee hoor, dat was mijn vuist.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
hshaga skv is op zijn hoofd gevallen
Jij bent 'speciaal'quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij gebruikt grammatica regels, ik niet, dus jij bent anders.
Zou best hilarisch zijn eigenlijk. Die bewaar ik voor vrijdag. Ik heb wel eens zoiets gedaan. Zal even een foto van het resultaat opzoeken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:34 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zeg toch ook niet tegen een lelijke date:
Goffer, ik wil neuken!
Maar niet met jou hoor... hahaha... Ik neuk geen lelijke wijven!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Zou best hilarisch zijn eigenlijk. Die bewaar ik voor vrijdag. Ik heb wel eens zoiets gedaan. Zal even een foto van het resultaat opzoeken.
En dan zelf nog een half uurtje nasnikken van het lachen ook! Met een paar 'as ifs...quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
Zou best hilarisch zijn eigenlijk. Die bewaar ik voor vrijdag. Ik heb wel eens zoiets gedaan. Zal even een foto van het resultaat opzoeken.
quote:
Ja, met een vuist vol op mn bek.quote:
Totally worth it!?quote:
Ik fluisterde op de dansvloer zwoel in haar oor dat ik haar kut van een meter afstand kon ruiken.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
Ik fluisterde op de dansvloer zwoel in haar oor dat ik haar kut van een meter afstand kon ruiken.Die LUCHT.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik fluisterde op de dansvloer zwoel in haar oor dat ik haar kut van een meter afstand kon ruiken.Die LUCHT.
Geen idee. Ik heb best veel bloedfoto's.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar je had dus wel gelijk!? Anders has ze waarschijnlijk niet geslagen!
Classic.. Ik heb ooit verteld dat haar grot ruikt als rot zeewier dat al weken ligt te sudderen in een zeegrot wat totaal is aangetast door het zout en waar nog geen eilandbewoner in wilt.. ze werd wel bang en dit is ook echt gebeurdquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik fluisterde op de dansvloer zwoel in haar oor dat ik haar kut van een meter afstand kon ruiken.
Via dm?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Classic.. Ik heb ooit verteld dat haar grot ruikt als rot zeewier dat al weken ligt te sudderen in een zeegrot wat totaal is aangetast door het zout en waar nog geen eilandbewoner in wilt.. ze werd wel bang en dit is ook echt gebeurd
Creatief, maar je moet alleen nog even oefenen op flow, grammatica en bijwoorden!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef Geester het volgende:
Classic.. Ik heb ooit verteld dat haar grot ruikt als rot zeewier dat al weken ligt te sudderen in een zeegrot wat totaal is aangetast door het zout en waar nog geen eilandbewoner in wilt.. ze werd wel bang en dit is ook echt gebeurd
okquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Creatief, maar je moet alleen nog even oefenen op flow, grammatica en bijwoorden!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Creatief, maar je moet alleen nog even oefenen op flow, grammatica en bijwoorden!
Seksie hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:42 schreef Skv het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/6463787/P5110091_JPG.jpg
heb je geneukt of met iemand gepraat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Geester het volgende:
Heb wel clam gefixt trouwens maar ze is wel bi en dat vind ik wel eng
okquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Geester het volgende:
Ik heb ook wel eens een bi geneukt. Voel je niks van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Geester het volgende:
of hij heeft gewoon geneukt, lekker boeiend.quote:
Het gelovenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
of hij heeft gewoon geneukt, lekker boeiend.
ben er al?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Geester het volgende:
[..]
kerel beter ga je komen BETER KOM JE
dat obsessieve kutgedrag elke post van geester onderuit te eillen halen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee jij en ik utrecht centraal vanavond.. shit is going down
Ik kom wel, post even een foto zodat ik je weet te vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee jij en ik utrecht centraal vanavond.. shit is going down
neen, ik vrees echt dat dat door jou komt.quote:
Als ik die foto van jou zag stel je niet bar veel voor kleine man..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom naar den bosch, dan wil ik je wel even aan het huilen maken. Ik ga er niet voor weg
Daar heeft hij ons toch niet voor nodig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dat obsessieve kutgedrag elke post van geester onderuit te eillen halen.
Dan durf je vast wel te komen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Als ik die foto van jou zag stel je niet bar veel voor kleine man..
Nee jij stuurt mij een dm dat je mij mist en elke avond jezelf in slaap huilt en faptquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heeft hij ons toch niet voor nodig?
jullie schijnen te denken van wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heeft hij ons toch niet voor nodig?
Dat is waar, maar knokken zeg ik nooit nee tegen, jammer dat je bang bent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee jij stuurt mij een dm dat je mij mist en elke avond jezelf in slaap huilt en fapt
okquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jullie schijnen te denken van wel.
Oh ok, nou ik heb je nog niet horen klagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
neen, ik vrees echt dat dat door jou komt.
denk je dat ik bang ben voor een 24 uur spelende fappende diablo 3 spelende ecto gebouwde jongen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar knokken zeg ik nooit nee tegen, jammer dat je bang bent.
Aangezien je er nu om gevraagd hebt wil ik je wel een buts geven voor je fatsoenlijk Den Bosch hebt kunnen zien, mag je huilend terug in de trein. Geef aangifte doen dan als een eckte ventquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Geester het volgende:
[..]
En dan wat wil je doen dan... Gaan we net zoals 2 vechtende katten rondjes om elkaar draaien
Mensen die hun zelfveroorzaakte problemen oplossen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh ok, nou ik heb je nog niet horen klagen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Geester het volgende:
[..]
denk je dat ik bang ben voor een 24 uur spelende fappende diablo 3 spelende ecto gebouwde jongen?
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Geester het volgende:
[..]
denk je dat ik bang ben voor een 24 uur spelende fappende diablo 3 spelende ecto gebouwde jongen?
Jonge zeg eerst wat je wilt doen bij mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Aangezien je er nu om gevraagd hebt wil ik je wel een buts geven voor je fatsoenlijk Den Bosch hebt kunnen zien, mag je huilend terug in de trein. Geef aangifte doen dan als een eckte vent
Ik praat met mijn handen, die steeds meer beginnen te jeuken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Jonge zeg eerst wat je wilt doen bij mij
Thanks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die hun zelfveroorzaakte problemen oplossen.
Goed bezig crutch.
maar kerel je bent een kleine krullenbol ik ga je eerder schattig vinden dan indrukwekkendquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik praat met mijn handen, die steeds meer beginnen te jeuken!
Maar dat doen ze al snel bij mij...
stilllisquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:56 schreef Geester het volgende:
[..]
maar kerel je bent een kleine krullenbol ik ga je eerder schattig vinden dan indrukwekkend
ik wil je tere jongensxieltje niet knakkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh ok, nou ik heb je nog niet horen klagen.
Kom dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:56 schreef Geester het volgende:
[..]
maar kerel je bent een kleine krullenbol ik ga je eerder schattig vinden dan indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |