Huh wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAZMEJOU
Dit is echt zo flauwMyst gooit ineens ons discussiepunt zo hup weg en begint ergens anders over, en dan ben ik degene die niet kan discussiėren
!!!!
Juist, en daar zou ik ook geen zin in hebben als ik die moeder was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed gesprek wel.
"Ja sorry Charlotte, maar mama heeft gewoon met papa afgesproken dat hij buurvrouw Nel helemaal kapot mag neuken zo eens in de maand"
Iedereen vind zn eigen mening het beste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Huh wat?
Die discussie interesseerde me niet.
Punt is dat jij altijd gelijk wilt hebben.
Dingen doormekaarhalen dit dat
vindTquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen vind zn eigen mening het beste.
"want sinds mama jou heeft gekregen heeft ze geen klote zin meer in seks en daar kan papa niet zo goed tegen"quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist, en daar zou ik ook geen zin in hebben als ik die moeder was.
Ik ben wel dol op mijn gelijk halen ja, maar ik geef het ook wel toe als ik ernaast zit hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Huh wat?
Die discussie interesseerde me niet.
Punt is dat jij altijd gelijk wil hebben.
Dingen doormekaarhalen dit dat
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"want sinds mama jou heeft gekregen heeft ze geen klote zin meer in seks is het alsof pappa een hotdog in een sloot gooit, en daar kan papa niet zo goed tegen"
Dat kind ziet er gewoon uit alsof hij een foetaal alcoholsyndroom heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Skv het volgende:
Ze zijn ook sinds 2 maart 2010 bij elkaar. Iets meer dan 2 jaar. En dat kind ziet er uit alsof ie al drie jaar borstvoeding heeft gehad. Dus ze hadden eerdere een baby dan dat ze bij elkaar waren. Wacht..
De moeder ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kind ziet er gewoon uit alsof hij een foetaal alcoholsyndroom heeft.
En de vader.quote:
Zn hele bakkes is ingedeukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |