Ik zou opgelucht zijn als mijn moeder zo zou reageren denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja idd, maar als je kinderen er kapot van zijn dan moet je toch maatregelen nemen, lijkt me zo. Er niks aan doen en een kutsfeer thuis hebben is zeker beter?
Ik heb dat ook altijd gezegd hoor. Ik vind het getuigen van weinig respect naar mij toe als mijn vriend vreemd zou gaan, en zei dus ook altijd als ie vreemdgaat kan ie gelijk opflikkeren. Maar goed, als je wat ouder wordt wordt het echt wel anders. Niet dat mijn vriend ineens mag vreemdgaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Voor de kinderen, jwz.
Ik zou het dus niet op zo'n manier aanpakken. Weg ermeeeee.
Wat een onzin. We hadden het over weggaan of niet als hij vreemdgaat , en ipv daar over te praten begin jij ineens over die dochter en een beladen gesprek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Discussie met Hara winnen:
[ afbeelding ]
Dit, en sommige mensen hechten een stuk minder waarde aan seks dan anderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd gezegd hoor. Ik vind het getuigen van weinig respect naar mij toe als mijn vriend vreemd zou gaan, en zei dus ook altijd als ie vreemdgaat kan ie gelijk opflikkeren. Maar goed, als je wat ouder wordt wordt het echt wel anders. Niet dat mijn vriend ineens mag vreemdgaanmaar je staat gewoon heel anders in je relaties en soms is één slippertje het weggooien van de relatie niet waard.
Ik denk niet dat ik me er overheen zou kunnen zetten, though, maar ik zou het allicht proberen.
Ja, maar vreemdgaan impliceert wel dat er wat mis is in je relatie. Je zou niet zo maar vreemd gaan, lijkt me, of als je echt heel dronken bent (maar dat is ook geen redenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd gezegd hoor. Ik vind het getuigen van weinig respect naar mij toe als mijn vriend vreemd zou gaan, en zei dus ook altijd als ie vreemdgaat kan ie gelijk opflikkeren. Maar goed, als je wat ouder wordt wordt het echt wel anders. Niet dat mijn vriend ineens mag vreemdgaanmaar je staat gewoon heel anders in je relaties en soms is één slippertje het weggooien van de relatie niet waard.
Ik denk niet dat ik me er overheen zou kunnen zetten, though, maar ik zou het allicht proberen.
Gevoelens ontwikkelen of niet heb je nu niet echt in de handquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit, en sommige mensen hechten een stuk minder waarde aan seks dan anderen.
Ik had ooit een meisje wie het niet uitmaakte als ik anderen neukte, zolang ik geen gevoelens voor ze ontwikkelde.
WAZMEJOUquote:
True, Maar je kan stopppen met afspreken zodra je dat merkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gevoelens ontwikkelen of niet heb je nu niet echt in de hand
Om aan te geven dat als die moeder het geen fuck interesseert dat huwelijk óf niks voorstelt, óf ze gewoon een lousy parent is. Want als je merkt dat je kind er mee zit dan ga je gewoon het gesprek aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hadden het over weggaan of niet als hij vreemdgaat , en ipv daar over te praten begin jij ineens over die dochter en een beladen gesprek.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen hè
Lousy parent vind ik wel erg harde woorden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om aan te geven dat als die moeder het geen fuck interesseert dat huwelijk óf niks voorstelt, óf ze gewoon een lousy parent is. Want als je merkt dat je kind er mee zit dan ga je gewoon het gesprek aan.
HARRRRRRRR.quote:
Ik heb mijn nuance gisteravond weggezopen. You get the picture.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lousy parent vind ik wel erg harde woorden.
quote:
Wie zegt dat het huwelijk niets voorstelt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
En als het huwelijk dus niks voorstelt, waarom gaat ze dan niet weg?
Omdat jij nu zelf bedenkt dat hun huwelijk niets voorstelt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
En als het huwelijk dus niks voorstelt, waarom gaat ze dan niet weg?
Omdat ik maar twee opties geef.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie zegt dat het huwelijk niets voorstelt?
Jep, maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mijn nuance gisteravond weggezopen. You get the picture.
Of ze vind het gesprek overbodig, omdat het kind zich niet zo moet aanstellen, misschien zijn er zelfs gewoon regels over in het huwelijk.quote:
JA GODVERREDOMME JE HEBT DIE DISCUSSIE ALLANG GEWONNEN MAAR IK HEB GEWOON GEEN ZIN OM HIER ELKE MOGELIJKE NUANCE TE GAAN ZITTEN AFWEGEN EN UITEINDELIJK TE MOETEN CONCLUDEREN DAT IK ER NIKS OVER KAN ZEGGEN JA? DAN MAAR LIEVER EEN BOTTE HORK!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jij nu zelf bedenkt dat hun huwelijk niets voorstelt.
Goed gesprek wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of ze vind het gesprek overbodig, omdat het kind zich niet zo moet aanstellen, misschien zijn er zelfs gewoon regels over in het huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |