Nou ok, maar altijd dat gezeik op nu metal!quote:
Ik luister nu Mayhemquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.![]()
Daar is heul niets mis mee.
Nee niks mis mee, de wereld is mooi!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
Nu ga je te ver.![]()
Daar is heul niets mis mee.
Vroeger was ik er zo eentjequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
Ik heb ook een hekel aan 'echte' metallers, zogenaamd een beetje true staan te zijn bij optredens en shit, neerkijken op de rest van het gepeupel, dusdanig verheven voelen datze niet door hebben hoe sneu ze alleen al daarom zijn.
Ik moet altijd heel erg hard lachen om mensen, wie dan ook, die zichzelf zo enorm serieus nemen dat ze niet meer om zichzelf kunnen lachen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
Ik heb ook een hekel aan 'echte' metallers, zogenaamd een beetje true staan te zijn bij optredens en shit, neerkijken op de rest van het gepeupel, dusdanig verheven voelen datze niet door hebben hoe sneu ze alleen al daarom zijn.
En daar doe ik het allemaal voor natuurlijk!quote:Buiten de fans om (jij bent een leuke fan, SSS!); metal![]()
![]()
En dan alle nu-metal haten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
Buiten de fans om (jij bent een leuke fan, SSS!); metal![]()
![]()
Fixed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:44 schreef ovoxo het volgende:
Metal, death metal, hardcore en al die zooi
Ze nemen zichzelf absoluut niet serieus. Ik mag dat wel. En ik luister er nog steeds graag naar en ben er toch altijd weer bij als er een concert is. En dan kijk ik meewarig naar de nieuwe lichting 15-jarigen die zichzelf nog zo serieus nemenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
Kan natuurlijk zijn dattie serieus was, maar ik vond het wel een leuk grapje.
Goed idee, ik zal die ook eens opzoeken voor Crutch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn vriendin vond foto's waarop ik nog heel true was met mijn Immortal-shirt. Haar blik ging vannaar
en eindigde met
De ultieme relatietest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal die ook eens opzoeken voor Crutch.
Doe niet zo onaardig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal die ook eens opzoeken voor Crutch.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn vriendin vond foto's waarop ik nog heel true was met mijn Immortal-shirt. Haar blik ging vannaar
en eindigde met
Immortal pas 1x gezien maar toen was ik te dronken om de interactie met het publiek mee te krijgen. Toen stond ik een enorme blonde metalhead uit te lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf absoluut niet serieus. Ik mag dat wel. En ik luister er nog steeds graag naar en ben er toch altijd weer bij als er een concert is. En dan kijk ik meewarig naar de nieuwe lichting 15-jarigen die zichzelf nog zo serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey ik vroeg zelfs om fattyfoto's.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
OOOHH HARA DOE ME DIT NIET AAN, LAAT ME GEEN FOTO VAN JOU ZIEN OMGOMGOGMOG VUIGE BITCH
Hij is helemaal niet onzekerquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet zo onzeker joh, daar houden vrouwen niet van.
Ik onzeker?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet zo onzeker joh, daar houden vrouwen niet van.
quote:
Blijkbaar niet, gefixed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet onzekerBoeit hem allemaal geen flikker.
Moet echt nog ff wa shit afmaken of in ieder geval poging tot doen voor de vakantie. dan kan ik met een geruster hart weg hier vrijdagquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat ben je rustig vandaagJe hebt het echt druk of niet?
quote:
Ken het, maar heb dinsdag alles afgetiktquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet echt nog ff wa shit afmaken of in ieder geval poging tot doen voor de vakantie. dan kan ik met een geruster hart weg hier vrijdag
Wanneer ga je me nu facebooken danquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef Skv het volgende:
Hoe zorg je er voor dat mensen niet meer worden weergegeven in je facebook-chatlijst, zonder ze te ontvrienden?
Kan niet, volgens mij. Of je moet offline gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef Skv het volgende:
Hoe zorg je er voor dat mensen niet meer worden weergegeven in je facebook-chatlijst, zonder ze te ontvrienden?
Jawel, je kan updates van een persoon stopzetten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kan niet, volgens mij. Of je moet offline gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |