Ze moeten nieuw ondergoed zonder gaten kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
Goed verhaal wel!
In Amsterdam staan de Polen het hele jaar in hun ondergoed!
Das voor een airco effect denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze moeten nieuw ondergoed zonder gaten kopen.
Dat is wel nasty!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
Ze moeten nieuw ondergoed zonder gaten kopen.
quote:
Mijn collega zit in Griekenland; hier is het warmerquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lekker hoor, van vakantie terugkomen en in Nederland ook lekker weer hebben!
In Australie ga je overa dood van...quote:
Beter dan mijn bovenlip.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das voor een airco effect denk ik
Zal lekker ruiken wel
Ik vrees alleen voor kwallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
In Australie ga je overa dood van...
Spin? Giftig!
Slang? Giftig!
Kangaroe? Traptje in elkaar!
Koala? Krabben je ogen eruit!
Zuid-Australische boktor? Vreet je op!
Echt niet normaal...
Ze hebben er ook wel nare (zee)slakken. Echt serieus. Alles in Australie is meer bad-ass dan ik!quote:
Ik ben badass, dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze hebben er ook wel nare (zee)slakken. Echt serieus. Alles in Australie is meer bad-ass dan ik!
prima, maar dan wil ik wel eten als italianenquote:
Absofuckingluut!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
prima, maar dan wil ik wel eten als italianen
haaien, red back, black widow, andere spinnen, slangenquote:
Neh, doen me niets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
haaien, red back, black widow, andere spinnen, slangen
italianen doen nooit teveelquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absofuckingluut!
Maar niet teveel tomatensaus.
kkgrappigquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee omdat er 'te' voor staat. hueheuheuheuehu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |