SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door Cosmo2.0 op 24-05-2012 18:37:39 ]dag
Aangeven dat dat erg lief zou zijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hopen dat mijn leenautp straks een airco heeft
jij werkt toch op het postkantoor van FOK?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
Pfff werken in een keuken is met dit weer net zo erg als opgesloten zitten in een zinkende Titanic. Nog 1 uur...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij werkt toch op het postkantoor van FOK?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef ElisaB het volgende:
Douchen, aankleden, op pad...
Zachtjes tegen mij praten aub
kepookkkopppijnheur, doen we samen zachtjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef ElisaB het volgende:
Douchen, aankleden, op pad...
Zachtjes tegen mij praten aub
Gewoon een biertje drinken straks, is het zo over!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
kepookkkopppijnheur, doen we samen zachtjes.
thnxquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Veel plezier jullieen dat Joan maar door mag
Ken ik die route?quote:
Ja. A12, voorbij Zoetermeer de N470 ri Berkel en Rotterdam. Kom je uit bij het Schieplein, m.a.w.: naast de Kleiweg.quote:
Wat is je aankomsttijd ,ik zit al op het terrasquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef Oognip het volgende:
Op d A12 staat ook dikke filewe komen al 40 minuten later.
Wrijf het er in johquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat is je aankomsttijd ,ik zit al op het terras
Rampstadrail zelfde verhaal maar ben nu bijna bij melanchtonweg dus lijkt allemaal weer prima te lukken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:23 schreef totebel het volgende:
zie net dat het centrum van Rotterdam zonder stroom zit sinds 5 uur. Kun je last van hebben met de tram.
Die rijdt vaak nog wel.. anyway, heel veel plezier daar!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Rampstadrail zelfde verhaal maar ben nu bijna bij melanchtonweg dus lijkt allemaal weer prima te lukken.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:46 schreef Bart het volgende:
Degenen die niet mee-eten: whahahhahahahaha
jij eerstquote:
Misschien hebben ze nog wel een cracker voor je.quote:
OH jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
Dat maakt niet uit, ik mag toch niets eten, streng dieet en zo
Naise!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
Voor ik ga wil ik wel deze nog even delen
[ afbeelding ]
niet zeuren danquote:
Bekkie hè, ik heb gisteren allemaal nieuwe foto's op Facebook gezet, dus hier met die foto'squote:
vraag maar aan johan, die heeft er nu al circa 585726 gemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bekkie hè, ik heb gisteren allemaal nieuwe foto's op Facebook gezet, dus hier met die foto's
Ja, maar die kan hij nu niet oploaden vanaf zijn camera.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef Bart het volgende:
[..]
vraag maar aan johan, die heeft er nu al circa 585726 gemaakt.
Nou omdat je zo loopt te zeiken:quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar die kan hij nu niet oploaden vanaf zijn camera.
Bedankt manquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou omdat je zo loopt te zeiken:
[ afbeelding ]
Het uitzicht hier.
Alles voor mijn favoriete mod he.quote:
Ja! Jij ook?quote:
Ja, wat jammer. Het was af en toe zelfs onzuiverquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Dettol het volgende:
Leek wel alsof ze behoorlijk last van haar stem had...
Geen idee.quote:
Brechtje, Yvonne, BrandX en Erik, verder kom ik niet.quote:
de fotograaf heeft oog voor detailsquote:
Die past niet op de foto.quote:
Waldo gevonden!quote:
Links van Erik achterin is MissBliss nog te zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef Renesite het volgende:
Moemoe, Brecht, Yvon, Brandx, TMM, Erik.
En er naast zit mama_miaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Laysa het volgende:
En helemaal rechts aan die staantafel zit oognipje
Maken ze niet bekend wat de stand is van de niet doorgangers?quote:
Niet dat ik weet....Miss op de officiële site?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maken ze niet bekend wat de stand is van de niet doorgangers?
Na de finale.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Maken ze niet bekend wat de stand is van de niet doorgangers?
jij eerstquote:
Je bent nog nooit eerder op een meet geweest?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef VeX- het volgende:
Wow, een fokmeet waar meer dan een handjevol mensen komt opdagen. Chapeau
Ergens ben ik bang dat ze nu aan de telefoon is met de Tros terwijl ze met haar andere hand een mes onder de keel van iemand houdt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:21 schreef Steve het volgende:
Ik baal wel dat ik Greys' reactie niet kan zien nu..
Ja, anders hadden we het allemaal niet op tv kunnen zien he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijdens de uitslag zijn er toch wel opnames gemaakt?
Ja.quote:
Bluf was er niet bij.quote:
Sorry, kan ik niet uitleggen aan een maagd.quote:
Oh God, Tong hevig aan het tongen. Grote vraag is: met wie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat tong80 undercover ook aanwezig was.
Ik heb met Greys gezoend, en met Cat22, en met Tombolafan, en met BrandX, en met Yvonne, en met MissBliss, was wel lekker!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Was gezelligen bij greys (en alle andere fanatici) kwam na de teleurstelling al vrij snel de acceptatie
Ll op de You and Meet, ik blijf het hilarisch vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Was gezelligen bij greys (en alle andere fanatici) kwam na de teleurstelling al vrij snel de acceptatie
Dat was het ook, ik ben zo hilarischquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll op de You and Meet, ik blijf het hilarisch vinden![]()
Misschien hangt Henk hem wel op het plafondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben er uiteindelijk maar stilletjes vandoor gegaan omdat ik niet zeker meer wist wanneer m'n laatste trein ging
Die wapperindiaan heb ik achtergelaten, zou hij de prullenbak in gegaan zijn?
wie was jij nou?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
Ga over 10 minuten wegwasmachine is niet klaar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Die blonde in het roze ziet er lekker uit
Kroeg vol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef VeX- het volgende:
Wow, een fokmeet waar meer dan een handjevol mensen komt opdagen. Chapeau
Mooie jurk, dito hakkenquote:
Voor wat?!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:31 schreef sp3c het volgende:
nee wacht, andere vraag
ben ik nu goedgekeurd of wat?
ElisaBquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:28 schreef sp3c het volgende:
wie was nou dat lekkere blonde meisje van een jaar of 18?
papaquote:
quote:
Goedgekeurd, wij gaan een uiterst relaxte vakantie hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
papa
schoonzoon mag ook haar maar whatever
done dealquote:
Hij had het drukquote:
Das best knap, hij was niet kleinquote:
Ik weet wie jij was, ik heb wel opgeletquote:
Ohjaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das best knap, hij was niet kleinHij heeft het grootste deel van de avond op de arm van die indiaan bij de deur gezeten
[ afbeelding ]
oeh jammer!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet wie jij was, ik heb wel opgelet
Ik ben degene met naamplaatje en degene naast me is mama_mia
[ afbeelding ]
mama_mia's tattoo is wel enormquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet wie jij was, ik heb wel opgelet
Ik ben degene met naamplaatje en degene naast me is mama_mia
[ afbeelding ]
dat we elkaar niet spraken maar er waren ook wel veel mensenquote:
Das waarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat we elkaar niet spraken maar er waren ook wel veel mensen
die gast met die crossfiets!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das waar
En ik had sjans met een of andere dronken gastik kan er niet mee omgaan
Had ie een crossfiets?quote:
Mama_mia en ik zijn voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:02 schreef yvonne het volgende:
Wel jammer: oh jou heb ik niet gezien, gesproken, geknuffeld, leren kennen.
Ik ben wel voor een reunie na de zomer
en een groenige korte broek!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Had ie een crossfiets?ik heb geen idee
hij had iig een wit shirt aan en een kat uit het asiel gehaald van 10 kilo
ik ook!quote:
Ik zou het wel voor m'n rekening willen nemen (zegt zij nuquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook!
Greys hoeft het niet meer te organiseren
Vind ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:13 schreef sp3c het volgende:
Greys vind ik een enorm schatje trouwens!
die is nu nog in dat cafe
done dealquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou het wel voor m'n rekening willen nemen (zegt zij nu)
Jeeeeejquote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:11 schreef Greys het volgende:
Morgen ga ik even een speciale photobucket maken en jullie allemaal een inlog geven om al onze foto's in te mikken.
Oh Duvel, ik heb je drankbon betaald, die stond nog open
Second thatquote:
Ik heb je gespotquote:
Ow ja, dat was die lange blonde. In dat jurkje... Als ik niet al getrouwd wasquote:
Yupsquote:
Nope, Greys is door mij hoogstpersoonlijk te hotelle afgeleverd en truste gekustquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:13 schreef sp3c het volgende:
Greys vind ik een enorm schatje trouwens!
die is nu nog in dat cafe
Ik denk dat ik maar lekker wakker blijf tot hier de dames weer opstaan. Wel gezellig; kunnen we samen koffiedrinkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:50 schreef Oognip het volgende:
Thuis
Eerst de kittens flessen en dan naar bed op moment dat m'n vriend opstaat (ove drie kwartier, arm ding)
Kijk, dáár zat ik op te wachten. De laatste ESF-er is ook weer waar hij hoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik maar slapen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:20 schreef Maanvis het volgende:
WelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik maar slapen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 05:19 schreef ElisaB het volgende:
Het was zelfs bloedverziekend heet. Ik heb erg veel gedronken, maar ben alleen net voor vertrek een keer voor de sanitaire stop geweest. De rest van al dat vocht heeft het lichaam op andere wijze verlaten. Dat geeft te denken; gek land!
Erg jammer dat Joan niet door is. Onverdiend gesneuveld in de voorronde
Dat gezegd hebbende: ik ben klaar met mijn werk, dus ga toch maar naar bed.
Thnx!quote:
Owquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Greys! Duuf heeft wel degelijk afgerekend bij vertrek!!
Sterkte op je werk mop!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:22 schreef Cee het volgende:
Wakker.Ik ga me zo eens naar m'n werk begeven. Maar niet voordat ik nogmaals de organisatoren heel erg wil bedanken voor een super avond! Dat 't niet zo eindigde als we wilden is even een klein detail, mocht de pret niet drukken en volgend jaar gewoon Franklin samen met Zanger Rinus sturen.
En jullie zijn allemaal weelderige sexy bitches.![]()
Kater ze nog en tot later!
Jouw jurkje was tof!quote:
Met het blauw-wit gestreepte jurkjequote:
Dankjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jouw jurkje was tof!
Volgend jaar ben ik echt zoooo niet de Bob hè.
Gelukkig! Maar idd, gewoon betaald, bonnetje ligt hier nog naast me! (En hij klopt ook nog volgens mij!)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:25 schreef Greys het volgende:
[..]
OwDan stond er een bon open van iemand met dezelfde voornaam als hij en dacht ik dat jullie het per ongeluk vergeten waren
Nou ja dan weet ik het ook niet. Het was niet een hele dure bon dan gelukkig die ik extra betaalde. I'll live
Heel warm!quote:Wat was het leuk he
En warm...
Oh, daaaaarom wilde jij steeds drankjes halen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
Dank aan organeezeeshun greys, muis, henk (en die lekkere pocahontas achterbar) natuurlijk
Zitten jullie al aan het ontbijtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ontbijtje in hotel van de lidl, ja tochhhhhh
Vind ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:42 schreef Greys het volgende:
Ll ik vond het supah dat jij als esf haterrrr gewoon ook een toffe avond hebt gehad
Ja ehh nee dat was om jullie natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daaaaarom wilde jij steeds drankjes halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |