Geen idee.quote:
Brechtje, Yvonne, BrandX en Erik, verder kom ik niet.quote:
de fotograaf heeft oog voor detailsquote:
Die past niet op de foto.quote:
Waldo gevonden!quote:
Links van Erik achterin is MissBliss nog te zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef Renesite het volgende:
Moemoe, Brecht, Yvon, Brandx, TMM, Erik.
En er naast zit mama_miaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Laysa het volgende:
En helemaal rechts aan die staantafel zit oognipje
Maken ze niet bekend wat de stand is van de niet doorgangers?quote:
Niet dat ik weet....Miss op de officiële site?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maken ze niet bekend wat de stand is van de niet doorgangers?
Na de finale.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Maken ze niet bekend wat de stand is van de niet doorgangers?
jij eerstquote:
Je bent nog nooit eerder op een meet geweest?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef VeX- het volgende:
Wow, een fokmeet waar meer dan een handjevol mensen komt opdagen. Chapeau
Ergens ben ik bang dat ze nu aan de telefoon is met de Tros terwijl ze met haar andere hand een mes onder de keel van iemand houdt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:21 schreef Steve het volgende:
Ik baal wel dat ik Greys' reactie niet kan zien nu..
Ja, anders hadden we het allemaal niet op tv kunnen zien he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijdens de uitslag zijn er toch wel opnames gemaakt?
Ja.quote:
Bluf was er niet bij.quote:
Sorry, kan ik niet uitleggen aan een maagd.quote:
Oh God, Tong hevig aan het tongen. Grote vraag is: met wie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat tong80 undercover ook aanwezig was.
Ik heb met Greys gezoend, en met Cat22, en met Tombolafan, en met BrandX, en met Yvonne, en met MissBliss, was wel lekker!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Was gezelligen bij greys (en alle andere fanatici) kwam na de teleurstelling al vrij snel de acceptatie
Ll op de You and Meet, ik blijf het hilarisch vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Was gezelligen bij greys (en alle andere fanatici) kwam na de teleurstelling al vrij snel de acceptatie
Dat was het ook, ik ben zo hilarischquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll op de You and Meet, ik blijf het hilarisch vinden![]()
Misschien hangt Henk hem wel op het plafondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben er uiteindelijk maar stilletjes vandoor gegaan omdat ik niet zeker meer wist wanneer m'n laatste trein ging
Die wapperindiaan heb ik achtergelaten, zou hij de prullenbak in gegaan zijn?
smiley van 30cm bij me
wie was jij nou?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
Ga over 10 minuten wegwasmachine is niet klaar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Die blonde in het roze ziet er lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |