die gast met die crossfiets!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das waar
En ik had sjans met een of andere dronken gastik kan er niet mee omgaan
Had ie een crossfiets?quote:
Mama_mia en ik zijn voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:02 schreef yvonne het volgende:
Wel jammer: oh jou heb ik niet gezien, gesproken, geknuffeld, leren kennen.
Ik ben wel voor een reunie na de zomer
en een groenige korte broek!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Had ie een crossfiets?ik heb geen idee
hij had iig een wit shirt aan en een kat uit het asiel gehaald van 10 kilo
ik ook!quote:
Ik zou het wel voor m'n rekening willen nemen (zegt zij nuquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook!
Greys hoeft het niet meer te organiseren
Vind ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:13 schreef sp3c het volgende:
Greys vind ik een enorm schatje trouwens!
die is nu nog in dat cafe
done dealquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou het wel voor m'n rekening willen nemen (zegt zij nu)
Jeeeeejquote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:11 schreef Greys het volgende:
Morgen ga ik even een speciale photobucket maken en jullie allemaal een inlog geven om al onze foto's in te mikken.
Oh Duvel, ik heb je drankbon betaald, die stond nog open
Second thatquote:
Ik heb je gespotquote:
Ow ja, dat was die lange blonde. In dat jurkje... Als ik niet al getrouwd wasquote:
Yupsquote:
Nope, Greys is door mij hoogstpersoonlijk te hotelle afgeleverd en truste gekustquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:13 schreef sp3c het volgende:
Greys vind ik een enorm schatje trouwens!
die is nu nog in dat cafe
Ik denk dat ik maar lekker wakker blijf tot hier de dames weer opstaan. Wel gezellig; kunnen we samen koffiedrinkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:50 schreef Oognip het volgende:
Thuis
Eerst de kittens flessen en dan naar bed op moment dat m'n vriend opstaat (ove drie kwartier, arm ding)
Kijk, dáár zat ik op te wachten. De laatste ESF-er is ook weer waar hij hoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik maar slapen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:20 schreef Maanvis het volgende:
WelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik maar slapen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |