Na op jullie reacties te zijn afgegaan vind ik het meevallen. Ik heb het liedje nog niet 'kapot' geluisterd, en ik hoor niet heel veel verschil met vorige optredens. Ik vind de laatste halve minuut het beste, beginnend bij het langzame (aah aaahaah) stukje. Het begin oogt erg leeg en die band zo apart van Joan vind ik raar, om niet over die vrouw achter Joan te beginnen die heel eenzaam in een hoekje is gestopt. Maar dat zijn details.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.twitvid.com/NWDNG
TV, hier is Joan van vanavond.
Ik snap het negativisme van sommigen niet... dit is toch gewoon prima. Ietsiepietsie onzeker soms maar dat maakt het juist breekbaar... maar verder niet heel vals en de vibe van het liedje komt perfect over... en het publiek deed prima meequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.twitvid.com/NWDNG
TV, hier is Joan van vanavond.
ja ik moet zeggen dat dit echt veel beter is dan de repetities tot nu toequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word er wél erg blij van eigenlijk. Die act valt me alles mee, en het is goed in beeld gebracht en Joan lijkt wel echt te genieten
.
Bij Sieneke heb ik voorspeld dat ze toch nog best veel punten zou krijgen en bij de 3js had ik voorspeld dat ze als laatste zouden eindigen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het negativisme van sommigen niet...
Het is juist de bedoeling dat het tam en chill blijft tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Waarom knalt dat refrein er niet wat meer in?
Beetje tamme boel zo..
Oh ik durf nog niet te kijken lolquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het negativisme van sommigen niet... dit is toch gewoon prima. Ietsiepietsie onzeker soms maar dat maakt het juist breekbaar... maar verder niet heel vals en de vibe van het liedje komt perfect over... en het publiek deed prima mee
Kijk maar grazz... je zult er beter door slapenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh ik durf nog niet te kijken lolDus het valt wel mee? En die vuurdingetjes...niet te hoog zodat we Joan niet meer zien? En swingt de band een beetje?
Ey, jij gaat wel ff stemmen he!!! Kom op Sverige, we willen met jullie mee de finale in!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het viel me echt mee! Mooi in beeld gebracht, geen storend achtergrondkoortje, Joan zag er mooi uit, mooi decor met dat vuur.![]()
Maar of we genoeg punten scoren...ik hoop het, maar ben nog niet overtuigd.
Het was niet op tv, we hadden een live stream.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Had dit wel willen zien. Alleen ik had geen idee op welke zender het was uitgezonden.
Feit blijft wel dat het een beetje wegvalt in de gehele line-up. Mede ook door dequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Maar zo zagen jullie het toch ook op de stream dan? Ik had echt iets veel ergers verwacht op basis van jullie reacties
Ik ben heel blij met die tooi, want anders was het 'grijze muizen' erger geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat het een beetje wegvalt in de gehele line-up. Mede ook door deloting
.
Ik denk er nog ff over na...quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kijk maar grazz... je zult er beter door slapen
Ik moet je gelijk geven, en het is zoals je ergens eerder al zei dat de meeste hier het nummer natuurlijk ook al wel er-rug vaak hebben gehoord.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het negativisme van sommigen niet... dit is toch gewoon prima. Ietsiepietsie onzeker soms maar dat maakt het juist breekbaar... maar verder niet heel vals en de vibe van het liedje komt perfect over... en het publiek deed prima mee
Stem ruilen? Ik op Joan en jij op Loreen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ey, jij gaat wel ff stemmen he!!! Kom op Sverige, we willen met jullie mee de finale in!!
Hehe, dat was ik eigenlijk al van plan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef grazz het volgende:
[..]
Stem ruilen? Ik op Joan en jij op Loreen?
Rare mensen zitter ertussen! Ze zeggen allemaal Noorwegen & Zweden...quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:02 schreef Toposcoupe het volgende:
Ouch... 2x genoemd aan de verkeerde kant
Gelukkig was het laatste optreden van Joan een hele verbetering.
Hoe kan je nou fan van de 3JS zijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef 3jskoningen2 het volgende:
http://www.twitvid.com/CDEYE?mixevent=endcard via deze link kun je het optreden bekijken zoals het morgen wordt uitgezonden (link is al eerder geplaatst weet ik). Toevallig kun je via die Lennart ook kijken naar de dress rehearsal van de 3JS, exact een jaar geleden. Ik heb ze nu allebei bekeken en moet zeggen (als 3js liefhebber) dat de staging van Joan echt vele malen beter is. Niet rommelig, goed georganiseerd, gewaagde camerastandpunten en als klap op de vuurpijl haar fantastische blik in de lens van de camera. Die is erg goed. Qua zang komt ze wat mij betreft onzekerder over dan in het NSF, maar dat is slechts een mening. De 3JS gaat ze verslaan, en dat zeg ik met pijn in het hart. Maar of ze de finale gaat halen?
Smaken verschillenquote:
#indianajoanquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we nog iets met Twitter doen morgen... een Joan promocampagne launchen en haar trending maken
Dan zou ik niet op Kroatië stemmen want dat gaat er misschien om hangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:01 schreef grazz het volgende:
Hehe, dat was ik eigenlijk al van plan.En op Kroatie
![]()
Het kan beter!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Heb net de twitvid gekeken: GELUKKIG, Joan haar stem klinkt okee!! Als ze het morgen ook zo doet, is het perfect!
Ik denk ook dat Joan energie krijgt van het publiek. Ze zei in interviews dat ze er erg zin in heeft en ik weet zeker dat als ze hoort dat het publiek mee klapt dat ze zich ook ontspannen zal voelen. Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan beter!
Het is nog zeker niet perfect
IETS meer energie nog, misschien een beetje wiebelen tijdens het refrein, nog iets meer plezier uitstralen. En heel hard duimen voor haar stem morgen.
HEB JE NOU AL GEKEKEN?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Joan energie krijgt van het publiek. Ze zei in interviews dat ze er erg zin in heeft en ik weet zeker dat als ze hoort dat het publiek mee klapt dat ze zich ook ontspannen zal voelen. Komt helemaal goed!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Net even middels SMS familie in Turkije de instructie gegeven op Joan Franka te gaan stemmen, daar zij Turks DNA heeft is dat een bloedplicht.![]()
Griekenland heeft een mooi meeisje als afgezant maar die kan echt niet zingen en dansen
De Russische grootmoeders zouden weleens kunnen gaan winnen
Haha nee ik heb em net 10 sec. geleden toch maar niet aan geklikt..quote:
Oh lees dat berichtje nu pas. Ik verwacht best wel wat punten uit Turkijequote:
ja okee het kan iets beter, maar die eerste generale vandaag dacht ik 'ojee komt dat wel goed', deze generale viel daarbij gelukkig mee!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan beter!
Het is nog zeker niet perfect
IETS meer energie nog, misschien een beetje wiebelen tijdens het refrein, nog iets meer plezier uitstralen. En heel hard duimen voor haar stem morgen.
Ze zijn gewoon de Engelse taal niet machtig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:12 schreef Steve het volgende:
Die presentatrice, mijn god zeg. Lijkt wel een robot.. Er moet in heel dat land toch wel iemand zijn die een béétje op een natuurlijke manier kan presenteren?
quote:AMSTERDAM - Het Zesde Zintuig, Petra Lakerveld, voorvoelt dat onze Joan vanavond de finale gaat halen. De 45-jarige blondine: 'Ze zit goed in haar vel. Joan is een positief optimistisch mens en gericht op anderen. Dat maakt dat het publiek haar gaat omarmen.'
Bron: www.telegraaf.nl
Ik vind de Cypriotische echt beeldschoonquote:Op donderdag 24 mei 2012 02:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de Cypriotische en de Griekse kandidates naast elkaar. De Cypriotische lijkt wel een reus verleken bij die Griekse.
Ik ook... maar die loting en die hele Balkanhoek bij elkaar maken me toch erg onzeker....quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:54 schreef Quarant het volgende:
Spannend, nog twaalf uur.
Ik heb er wel een beter voorgevoel over dan bij de vertoning van de Toppers, de 3JS en Sieneke.
Ik zou ze allebei doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de Cypriotische en de Griekse kandidates naast elkaar. De Cypriotische lijkt wel een reus verleken bij die Griekse.
Nuttig, een paragnost die op uiterlijk afgaat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:23 schreef Drrk het volgende:
Voor iedereen die zich nog zorgen maakt:
[..]
Zeker! Ik zou zo die Griekse optillen om eens stevig te daggeren. En door die Cypriotische opgetild worden om eens stevig gedaggerd te worden.quote:
En ik maar denken dat mijn swamp ass door het warme weer kwam!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
Echt, mijn zenuwen, serieus... Vorig jaar was ik echt minder zenuwachtig (al blijf je altijd hoop houden natuurlijk), omdat je al van mijlenver aan zag komen dat het niets zou worden. Maar nu verdienen we het echt. Laat Joan alsjeblieft bij stem zijn vanavond!
En hoewel het liedje idd niet ruk was, was het zeker ook niet het beste liedje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Onverstaanbaar is iets anders dan niet kunnen zingen
Die ene J is een van de allerbeste zangers van Nederland. Het kwam daar alleen niet echt over en de act was volkomen ruk.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:57 schreef speknek het volgende:
3Js zijn bagger, accepteer het nou eens, 13 punten waarvan 8 van Nederlandse Belgen en 5 van Bulgaren die hun gestolen mobieltje aan het testen waren.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:57 schreef speknek het volgende:
3Js zijn bagger, accepteer het nou eens, 13 punten waarvan 8 van Nederlandse Belgen en 5 van Bulgaren die hun gestolen mobieltje aan het testen waren.
Dinand, zucht... breek me de bek niet open... Ik vond het wel meevallen.. je kon in het begin wel horen dat ze zenuwachtig was. Ja het optreden is een beetje statisch, maar in tegenstelling bij de 3J's (wat ook nogal statisch was) staat hier wel iemand op het podium. Joan is en blijft een opvallende verschijning en ze heeft idd verdomd krachtige ogenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
De 3J's waren echt puur slecht, en de zanger zo'n Dinand-janksmoel-wannabee.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:48 schreef speknek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn swamp ass door het warme weer kwam!
13 puntenquote:De 3JS zorgden voor een waar spektakel donderdagavond 12 mei 2011 tijdens de halve finale van het Euro Songfestival. Na een enigszins slaapverwekkend optreden van Oostenrijk, de act voor de 3JS, was het aan Nederland om de boel weer tot leven te wekken. En dat deden de 3JS meer dan overtuigend.
Songfestival-commentator Jan Smit was lyrisch over zijn dorpsgenoten: "super! dit kan niet meer misgaan dit." Op Twitter reageren BN'ers tevens positief over de Nederlandse inzending. "Zit te rillen gewoon! 3js waren heel goed...! Zang mocht alleen wat harder.. En nou duimen! SK", Twitteren Nick en Simon. Maurice Wijnen was ook meer dan lovend over het optreden: "Jan klonk als een klok; act had energie, stylish look. Mooi licht. Alleen balans leads / vocals tegen eind beetje zoek."
Songfestival kenner Cornald Maas was ook tevreden: "En als Jan Smit zegt dat het super is ben ik de laatste om dat tegen te spreken. Zie Yolanthe. Ik ben 3JS-liefhebber.
Dat dus, we hebben het maar 1 keer nog slechter gedaan, met 0 punten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
Luister en kijk dan mensen
Dat pak, die pasjes
[..]
13 punten
Moet je eens naar beider gezichten kijken als ze zingen, óf ze moeten net hoognodig poepen, of ze moeten janken, beide is ook nog een optie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef totebel het volgende:
[..]
Dinand, zucht... breek me de bek niet open... Ik vond het wel meevallen.. je kon in het begin wel horen dat ze zenuwachtig was. Ja het optreden is een beetje statisch, maar in tegenstelling bij de 3J's (wat ook nogal statisch was) staat hier wel iemand op het podium. Joan is en blijft een opvallende verschijning en ze heeft idd verdomd krachtige ogen
En ze gebruiken ook alletwee sla olie ipv shampoo om hun haar mee te wassen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je eens naar beider gezichten kijken als ze zingen, óf ze moeten net hoognodig poepen, of ze moeten janken, beide is ook nog een optie.
Whehehehe, we gaan ;lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:57 schreef totebel het volgende:
[..]
En ze gebruiken ook alletwee sla olie ipv shampoo om hun haar mee te wassen.
Dat dus.. ik pleit nog steeds voor een hek zonder deur om Volendam heen.. dan krijgen tenminste andere mensen met iets meer talent de kansen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:59 schreef yvonne het volgende:
Daarom Joan, je móet door, je moet om die palingboeren hun ongelijk te tonen, die zgn jury bij het NSF, en om John de Mol de te bewijzen dat er meer is dan Volendam..
En omdat het gewoon een goed liedje is
Ze hadden de vermaakte pakken van de Toppers aan, mag niks kosten hè.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:01 schreef totebel het volgende:
[..]
Hadden we het al over de kledingkeuze gehad?
Je zou bijna zeggen: Het trouwpak van Wesley was smaakvollerquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hadden de vermaakte pakken van de Toppers aan, mag niks kosten hè.
Nee, wij horen ook een pietsie bij de laaggenoteerden namelijk, straks stem je per ongeluk net een ander land als 10e de finale in ipv Nederland. Teh horrorrrrrrquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef totebel het volgende:
we kunnen natuurlijk ook massaal gaan tegenstemmen, dus op de laaggenoteerden, zodat er wat stemmen bij de populairste acts worden weggesnoept.
Dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wij horen ook een pietsie bij de laaggenoteerden namelijk, straks stem je per ongeluk net een ander land als 10e de finale in ipv Nederland. Teh horrorrrrrr
en toch geef ik die blonde gitarist credits, die maakt er nog wat van. Maar wie had in hemelsnaam dat witte pak bedacht????quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat dus, we hebben het maar 1 keer nog slechter gedaan, met 0 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |